Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 482 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sharan 1.9tdi 66kW
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2007

Příspěvky:

8

Marek77 píše:
Pravdou je, že motor 66kW v Sharanu není právě sprinter (ostatně proto jsem koupil 81kW), ale jet by měl.


No já ani nepotřebuju sprintera na to mám svou octavii 1.8T ale když jsem podřadil do mírného kopečku z 5 na 4 tak se krom hlasitosti motoru nezměnilo nic :?:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 21:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8405

Bydliště:

Praha / Č. Krumlov

Tak to by se asi aspon drobet neco zmeni melo. Pokud ne, tak je neco spatne, co myslis Patpere :?:


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

945

Bydliště:

u Č. Budějovic

Mohla by to být váha vzduchu nebo motor z jiného důvodu v nouzovém režimu, pak auto na všechny rychlosti jede stejně špatně, zažil jsem to na transporteru, když mi při výměně filtru odpojili váhu vzduchu a zapoměli ji znovu připojit, dokud jsem na to nešlapal vůbec jsem na to nepřišel ale přišly kopce na dálnici a tam kde jsem byl zvyklí jet 140 tak to na 5, 4 i 3 jelo pořád jen 90. Takže zkusit píchnout na VAG třeba se něco ukáže.

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2007

Příspěvky:

8

No ono na tom asi něco bude pač jsem jel 90km/h a at sem mel nohu na podlaze bud na 5 či 4 bylo to stejné


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 07.02.2008 01:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1000

Bydliště:

3nec

tak to nebude něco ok, mám 66ku a když to dám k podlaze tak i ve stoupání nemám problém jet přez 150km/h, jen to déle trvá

_________________
Sharan TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 07.02.2008 09:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3804

Taky si myslím, že je tam nějaká závada. Sharan s tímto motorem má psanou maximální rychlost 160 km/h a to musí hravě dát.
Já jsem s 81kW motorem dal 192 km/h (4650 rpm).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 07.02.2008 09:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5502

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Ja mel dvakrat problem ,ze auto 'netahlo'
1 - spatna nafta :twisted: - stacilo natankovat dobrou....
2 - zadelanej EGR ventil - auto kourilo a nepatrne pri rozjezdu cukalo obcas padnul do nouzaku :evil: - vycistil jsem ho a pohoda :wink:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 07.02.2008 10:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3804

Jo, nafta umí pozlobit, to taky znám. Mně to při natankování špatné nafty dělalo zajímavé věci: Při krouťáku to zatáhlo a při cca 2500 otáčkách to ztratilo výkon jako kdyby mi v tu chvíli někdo připojil dvoutunový vlek. Po vyjetí toho "humusu od Shellu" jsem vzal naftu opět u své oblíbené čerpačky a bylo po problémech.


Ale v tomto případě bych se soustředil na váhu. Všichni víme, co umí a neumí a především že je to nejporuchovější část jinak bezproblémových motorů.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 07.02.2008 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

55

Bydliště:

Olomouc, Czech Republic

Marek77 píše:
Jo, nafta umí pozlobit, to taky znám. Mně to při natankování špatné nafty dělalo zajímavé věci: Při krouťáku to zatáhlo a při cca 2500 otáčkách to ztratilo výkon jako kdyby mi v tu chvíli někdo připojil dvoutunový vlek. Po vyjetí toho "humusu od Shellu" jsem vzal naftu opět u své oblíbené čerpačky a bylo po problémech.


Ale v tomto případě bych se soustředil na váhu. Všichni víme, co umí a neumí a především že je to nejporuchovější část jinak bezproblémových motorů.


Tak teď jsem se fakt nad tím humusem pobavil....Nechci rozvádět nějakou ohnivou diskuzi, ale tohle fakt snad ne....na ten humus tady jezdí celkem dost lidí a já na tom humusu na dvou autech nalítal skoro 350000km, sjel Evropu a bez jediného problému!! Takže bych byl opatrnější, možná ten humus vypláchl nějakou tu lahůdečku, která se tam z té dobré staré benzinky válela na dně...:-))) ne fakt nic ve zlém, ale na tohle jsem fakt reagovat musel.

Váhu testni Vagem a víš na čem jsi.... jinak i bez Vagu se to dá celkem vytušit, jeď na trojku tak 1500 otáček dej plný a val až k červenému, pokud to táhne a necuká nebo nejsou citelné propady a prodlevy, váha to není. Pokud cokoliv ano, může to být váha.

_________________
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!

Tomáš

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDi 85kW Tiptronic


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 07.02.2008 23:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5502

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Tak, ja plne souhlasim s 'TomasekWRC' :!: :!: :!: :!:

Take jsem mel problem s humusem - ale od te doby co tankuju jen u Shellu,tak mam klidek!!!!

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 08.02.2008 00:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2243

Bydliště:

CHOMUTOV

Tak o tom se tu ani nemusíme rozepisovat.Kdysi tu bylo hlasování o tom kde kdo tankuje. :arrow: viewtopic.php?f=50&t=40394


Přílohy:
shell.JPG
shell.JPG (131.72 KiB) Zobrazeno 1890 krát


_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 10.02.2008 14:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2007

Příspěvky:

8

Tak pánové motůrek už je ok táhne jako ďas byla prasklá hadička u podtlaku u turba


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 17.02.2008 23:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

4

jobel píše:
Zdravim vsetkych co vas postihla strata vykonu "nudzak". Mne sa podarilo tak ako som si slubil vybrat a vycistit to turbo, bolo to skutocne riadne spinave a zadrhavali sa lopatky regulacie turba. Po vycisteni si jazdim ako na novom :D . Konecne si mozem slapat pedal az na podlahu a vsetko frci bez nudzoveho rezimu.
Zatial sa neobjavila ani ta druha chyba co som spomynal. Stale to kontrolujem cez VAG a je to bez chyb.



Gratuluji. Mám úplně stejný problém se stejným autem. Včera stejná chyba na VAG-COM. Psal si že uveřejníš fotodokumentaci. Moc by mi pomohla, nebo alespoň postup, či návod jak na to. Alhambru mám 2,5 měsíce a hned tohle. Dělal jsi opravu sám :?: Já to budu dělat asi s kámošem co dělá auta, ale u tohoto auta to ještě asi nedělal. Budu s ním mluvit až zítra. Jo a jak dlouho oprava trvala, čím a jak jsi čistil.
Díky moc za pomoc.

PS poprvé tady diskutuji, tak nevím přesně co a jak, proto jsem raději tuto zprávu poslal i jako soukromou zprávu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu
PříspěvekNapsal: 20.02.2008 13:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

27

Pokud jedu pohodově a chci v oblasti něco pod 2000 otáček akcelerovat, motor na vteřinku jakoby ztratí výkon, a totéž dělá i při jízdě v těchto otáčkách s málo sešláplým plynem, popř. při pomalém ubírání plynu při snižování rychlosti přes tuto oblast otáček. Někdy se to neprojeví vůbec, někdy častěji. Není to úplný výpadek, jen jakési zhoupnutí výkonu, ale štve mne to. Na volnoběh a v tahu od volnoběžných otáček při akceleraci naplno až do 4000 běží OK. Dělá to jen při pozvolném přidávání. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenost? Jedná se o motor TDI PD 85 kW, rok 2002.

_________________
dříve Sharan II TDI PD 85 kw, nyní Caddy Maxi Life


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 21.02.2008 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

49

Bydliště:

Prešov, SR

patper píše:
Ja mel dvakrat problem ,ze auto 'netahlo'
1 - spatna nafta :twisted: - stacilo natankovat dobrou....
2 - zadelanej EGR ventil - auto kourilo a nepatrne pri rozjezdu cukalo obcas padnul do nouzaku :evil: - vycistil jsem ho a pohoda :wink:


ja mam ten 2 problem, mam 66kW, auto pri rozjazde akoby stracalo výkon a za jazdy hlavne do kopca sa to prepne do nudzoveho rezimu na par sekund (niekedy az kym ten kopec nezdolam) a potom to ide dalej ok - cez VAG pise chyba tlaku v potruby alebo nieco take "kde je ten EGR ventil?"

Jabel ty si cistil turbo na 81KW?

_________________
Sharan 1.9TDI 66kW r.v. 1996


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 482 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group