Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 482 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 22.02.2008 20:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.02.2008

Příspěvky:

2

Zdravím všechny, před vánoci jsem se stal novým majitelem Galaxy. Vše v poho, ale po měsíci se projevila závada, kdy při jízdě došlo k poklesu výkonu stejným způsobem, jak již zde bylo popisováno. Když jsem byl na diagnostice tak to napsalo: [b]Regulační ventil plnícího tlaku - nad kontrolním limitem (lambda sonda)
Možné příčiny : Hadice není připojena nebo připojení hadice zaměněno.
Možné vlivy: vada plnícího tlaku turbodmychadla - vysoký, slabý výkon.
Hadice je v zapojení ok tak nevím??? Prosím o radu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 22.02.2008 22:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

bílek píše:
Zdravím všechny, před vánoci jsem se stal novým majitelem Galaxy. Vše v poho, ale po měsíci se projevila závada, kdy při jízdě došlo k poklesu výkonu stejným způsobem, jak již zde bylo popisováno. Když jsem byl na diagnostice tak to napsalo: [b]Regulační ventil plnícího tlaku - nad kontrolním limitem (lambda sonda)
Možné příčiny : Hadice není připojena nebo připojení hadice zaměněno.
Možné vlivy: vada plnícího tlaku turbodmychadla - vysoký, slabý výkon.
Hadice je v zapojení ok tak nevím??? Prosím o radu



to je aky motor ? Diesel a lambda sonda to mi nejde do kopy.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 24.02.2008 11:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.02.2008

Příspěvky:

2

to je aky motor ? Diesel a lambda sonda to mi nejde do kopy.


Ford Galaxy II - 1,9 TDI 85 kw

Píšu to co napsal počítač sám nevím. Občas se mi stane, že při jízdě ztratím výkon, jako by vyplo turbo. Pak po nastartování je vše ok a mám zase pokoj. jedu bez problému 20x a nic, a po 21 to zas udělá.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 24.02.2008 14:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Kontorloval si veci ako ventil N75, tesnost hadic, vahu vzduchu proste veci ktore boli preberae v tejto sekcii ?

Cez VAG a bloky hodnot.

Blizsi popis merani je vo VIS e

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu
PříspěvekNapsal: 24.02.2008 15:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.02.2008

Příspěvky:

79

Bydliště:

Hradec Králové

Asi nikdo neví??? Já mám Sharana měsíc,a mám stejný problém.Na wagu nic.Přesedlal jsem na Sharana po 8 letech na octavkách,jsem spokojený ,ale s tím plynem to je problém.Pokud se chci plynule (slušně ) rozjet zatáhne to silou a pak to má velký výkyv ve výkonu a pak se teprve plynule dotáhne.Ptal jsem se po známých,ale bylo mi tzv. odborníky řečeno ,že si mám na to zvyknout,mám prý elektronický plyn a ten to takhle dělá.Podle mě to je blbost,ale nevím.Poraďte !!!

_________________
Sharan II, 1,9TDi,85kW 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu
PříspěvekNapsal: 24.02.2008 20:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

Asi bych se podíval na turbo a regulaci lopatek. Také bych zkontroloval všechny hadičky. Bývají zpuchřelé.
Jinak více tady:
viewtopic.php?t=20331
viewtopic.php?t=4711
viewtopic.php?t=24542

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 24.02.2008 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

4

bílek píše:
to je aky motor ? Diesel a lambda sonda to mi nejde do kopy.


Ford Galaxy II - 1,9 TDI 85 kw

Píšu to co napsal počítač sám nevím. Občas se mi stane, že při jízdě ztratím výkon, jako by vyplo turbo. Pak po nastartování je vše ok a mám zase pokoj. jedu bez problému 20x a nic, a po 21 to zas udělá.



S tou ztrátou výkonu jsem se také několikrát setkal, jen VAG mi psal jinou závadu než tobě.
Včera jsme vyměnili váhu vzduchu, přes VAG vymazali chybu a po projetí již VAG chybu nehlásil :lol:
Teď to jezdí o mnoho lépe. Tam kde jsem měl v kopci "naloženo 80 českých na stole" a auto evidentně nechtělo dále jet tak nyní tam mám "naloženo 110 českých na stole" a auto stále chce a chce, ale ono už to vzhledem ke "stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace" dál nešlo. Jinde jsem byl rád za 90 a najednou to šlo 150 a zase by to chtělo více. Auto skvěle táhne i na "šestku".

Ty co jsem čísly pobouřil se omlouvám. Vyzkoušet se to muselo. Já i osoby mně blízké zákon o provozu na pozemních komunikacích dodržujeme. Ale teď po výměně té váhy vzduchu to bude těžké.


SEAT Alhambra II, 1.9. TDI 85 kW, metal stříbro :mrgreen:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu
PříspěvekNapsal: 25.02.2008 16:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

27

Na tohle všechno jsem už koukal a myslím si, že to není ono. Tohle má trochu jiné příznaky. Teď jsme si víkendu na to dával pozor, a dělá to i při jiných otáčkách, ale zejména při přechodu do akcelerace, když plyn jen zašolícháš. Pokud na to dupneš, motor se okamžitě čapne a jde hned do plného tahu. Čeká mne servis v 90.000 u VW, tak se zkusím zeptat (i když podle mých zkušeností žádná velká neděje). Já nejsem žádný velký montér a představa, že bych se "měl juknout na turbo" ve mne vyvolává úsměv. Ještě dotaz, to fakt mohou být u 5 let starého auta zpuchřelé hadičky? Jám mám pořád pocit, že mám v podstatě zánovní auto, alespoň tak vypadá.

_________________
dříve Sharan II TDI PD 85 kw, nyní Caddy Maxi Life


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu
PříspěvekNapsal: 25.02.2008 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.02.2008

Příspěvky:

79

Bydliště:

Hradec Králové

Pročetl jsem všechny odkazy,ale tam se popisuje ztráta výkonu a padání do nouzáku.To moje autíčko na wagu nic nehlásí a ani to padání do nouzáku neodpovídá.Pokud se chci rozjet plynule ,nebo sešlápnu plyn je do třetiny a držím ho tam ,tak se auto plynule rozjede a potom najednou sebou škubne a ztratí výkon-pokud potom sešlápnu plyn tak po pár vteřinách auto fest zabere a maže jak má.Jezdil jsem s Tranzitem,Vitem a dalšími dodávkami ,ale žádná tohle nedělala.Mám pro jistotu nové filtry,zkontroloval jsem hadičky podtlaku a byl jsem na wagu - nic.Ještě zkusím to vyčištění turba a výměnu 109 -tky.Uvidíme,pokud na něco přijdu tak dám vědět.

_________________
Sharan II, 1,9TDi,85kW 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 26.02.2008 11:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5502

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Shared - tak jeste EGR - take ho vycisti :wink:
A co ten cip :idea: :?:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 26.02.2008 17:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

49

Bydliště:

Prešov, SR

patper píše:
Shared - tak jeste EGR - take ho vycisti :wink:
A co ten cip :idea: :?:


kde je ten EGR ventil, mohol by si sem dat jeho foto

_________________
Sharan 1.9TDI 66kW r.v. 1996


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 02.03.2008 13:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.02.2008

Příspěvky:

79

Bydliště:

Hradec Králové

Ten čip je snad v pohodě - nemám ho jak odzkoušet.Byl namontován v říši ,když auti mělo 7800km najeto ve firmě s certifikátem TUV.Což nezaručuje funkčnost,našel jsem podle dokladů mont. firmu ,ale s mojí znalostí němčiny jsem si dokázal přelouskat část nabídky a ceny.Mechanik v Čechách mi oznámil ,abych na to radši nešahal,když to tam je od začátku.Dám sem pro zajímavost link na tu firmu do říše,která to v roce 2004 montovala.

A ten ventil GR je kde?? Nejsem odborník ,jen zkouším co si dokážu opravit sám.



http://www.speed-buster.de/default.asp

_________________
Sharan II, 1,9TDi,85kW 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Problém s výkonem
PříspěvekNapsal: 12.03.2008 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.10.2007

Příspěvky:

7

Bydliště:

Kolín

Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit s problémem, než to někam dám opravit.
Začalo se mi dít následující:
mám motor PD 85Kw.a když někdy jedu a dojedu auto a chci ho předjet, sešlápnu plyn aby se to rozjelo a místo toho to přestane jet a nereaguje vůbec na plyn.
Nebo se začnu rozjíždět a řadím 1,2,3,a dám třeba 4 a stane se totéž.Musím to restartovat vypnutím klíčku a jede to zas normálně.
Můžete mi někdo říct co se to děje?
Dík.

_________________
http://www.spotreby.cz/signatury.php?id=401

_________________
VW Sharan 1,9 TDi PD 85


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 13.03.2008 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

Padá to nouzového režimu. Zkus vyhledat nápovědu přes SHERLOCKA, řešilo se to tu už několikrát.

SHERLOCK zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441
Nouzový režim motoru zde:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=4711 třeba, ale jsou i další temata.

Doufám, že to nebude nic vážného.

_________________
I LOVE TO FLY

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 17.03.2008 08:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

328

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

Tak turbo je vycisteny (mechanik udajne zatim tak extremne zahnojenej kus nevidel), tak mam po 10 dnech auticko zase zpatky (cekal jsem na altik, stihnul zrovna odejit taky do vecnych lovist)

_________________
Seat Alhambra 1,9 TDi 81 kW AFN Project ZWO


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 482 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group