MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepadom
- Lolik
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.12.2009 18:25
- Bydliště: Třebíč - Znojmo - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Hurá už zase můžu jezdit!!!
Moje teorie se potvrdila - těsněsnění na 1 a 2 válci profouklé do vody. K tomu ještě dostal nové rozvody, žhaviče, olej, přebroušení hlavy a pár drobností. Tak dnes bude testovací jízda do Brna a zpět.
PS:Snad bude na pár tis. kiláků opět klid
Moje teorie se potvrdila - těsněsnění na 1 a 2 válci profouklé do vody. K tomu ještě dostal nové rozvody, žhaviče, olej, přebroušení hlavy a pár drobností. Tak dnes bude testovací jízda do Brna a zpět.
PS:Snad bude na pár tis. kiláků opět klid
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.10.2010 00:24
- Bydliště: Praha 4 Braník
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Poradte prosim co muze zpusobovat tuto zavadu. Vodu doliju na max rysku, voda velmi rychle (cca 100-200km) klesne na min rysku a tam svina zustane resp. rozhodne klesa mnohem pomaleji (po cca 500km tam je furt stejne mnozstvi. Dele jsem to nikdy nezkousel, vodu jsem dolil, pribeh se opakuje). Zadne dalsi priznaky jsem nezaznamenal, motor se chladi OK, voda neni v oleji, nejde para z vyfuku... Je to VR6
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97
- Lolik
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.12.2009 18:25
- Bydliště: Třebíč - Znojmo - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
-Vasek- Já měl u TDi to samé. Na první pohled to vypadalo že je vše O.K. až na tu ztrátu vody. Při nastartování zahřátí nikde nic nešlo vidět ale přesto se za jízdy ztrácela voda přepadem a tekla pod baterku a na převedovku ale kaluž pod autem nikde. Ztráta byla cca 1l vody /100Km. když jsem mrknul pod kapotu tak tam zbyly jen čmouhy na expance po zaschlé vodě + to větší tlakování až při zahřátem motoru, ale zase moc velké nebylo protože hadice nebyly moc tvrdé. Po rozborce to bylo těsnění pod hlavou na dvouch válcích, jak jsem již psal dva příspěvky z5
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.10.2010 00:24
- Bydliště: Praha 4 Braník
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Lolik Moc jste mě nepotěšil, ale zdá se, že máte pravdu. Dám to do servisu, pak uvidím jak to dopadne.
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19.07.2011 10:10
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Ahoj,
podľa príznakov popisovaných v tomto fóre má môj Sharan podfouklé tesnenie pod hlavou alebo prasknutú hlavu (unik kapaliny cez expanzku cca 1l/200km, čierny povlak v expanzke zo spalín, prehrievanie motora na dialnici). Viete mi niekto doporučiť seriózny servis, kde to opravia spolu s výmenou rozvodov (remeň, kladky, pumpa), ideálne v Prahe a okolí, prípadne západné Slovensko.
Overoval som v jednom neznačkovom servise v Prahe a odhad na pretesnenie hlavy + rozvody cca 25-30tis.Kč
Díky.
podľa príznakov popisovaných v tomto fóre má môj Sharan podfouklé tesnenie pod hlavou alebo prasknutú hlavu (unik kapaliny cez expanzku cca 1l/200km, čierny povlak v expanzke zo spalín, prehrievanie motora na dialnici). Viete mi niekto doporučiť seriózny servis, kde to opravia spolu s výmenou rozvodov (remeň, kladky, pumpa), ideálne v Prahe a okolí, prípadne západné Slovensko.
Overoval som v jednom neznačkovom servise v Prahe a odhad na pretesnenie hlavy + rozvody cca 25-30tis.Kč
Díky.
VW Sharan II 1,9TDi PD 2001 AUY
- Lolik
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.12.2009 18:25
- Bydliště: Třebíč - Znojmo - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Tak to je trochu přehnaná cena. Dá se to udělat i za míň než 1/2 ceny co ti navrhli. vice máš v SZ
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.10.2010 00:24
- Bydliště: Praha 4 Braník
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Tak já jen doplním, jak dopadl servis. Údajně byl prasklý jakýsi T díl u topení. Uvidíme, zda voda poteče dál...
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 05.07.2009 09:35
- Bydliště: Nedaleko od Ostravy...
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Ahoj, tak konečně mám za sebou anabázi neustálého pípání, stopek na palubce a dolévání G12.
Závada se projevila hned po koupi auta. Klasika - voda z expanzky ven, přehřívání, špatné topení atd. Několikerá návštěva servisu nepomohla. Za ukrutného nadávání jsem to vydržel celé dva roky! Ke konci jsem doléval skoro po každých 50 km. No děs. Pak jsem se ale začetl do vašich příspěvků a rozhodl jsem se vyrazit znovu do servisu. Tam mě od opravy hlavy zrazovali, že to tím nemusí být a oni by do toho určitě nešli atd. Ale já trval na svém. Nakonec se tedy do toho pustili, motor dostal spoustu nových těsněníček, hlavaři poopravili ventily a zborusili ji, a když to složili dokupy, s obavami jsem očekával jak toto dopadne...
A dopadlo:-) Zatím najeto cca 500 km, není ani jediná kapka pod víčkem, ani jednou se Alča nepřehřála a to jsem ji hned naložil dálnici i kopečky. Jezdí jak za mlada, tak snad jí to vydrží.
A vám, které potkal podobný osud, díky za dobré rady, které jste tady napsali. V mnohém mi pomohly:-)
Závada se projevila hned po koupi auta. Klasika - voda z expanzky ven, přehřívání, špatné topení atd. Několikerá návštěva servisu nepomohla. Za ukrutného nadávání jsem to vydržel celé dva roky! Ke konci jsem doléval skoro po každých 50 km. No děs. Pak jsem se ale začetl do vašich příspěvků a rozhodl jsem se vyrazit znovu do servisu. Tam mě od opravy hlavy zrazovali, že to tím nemusí být a oni by do toho určitě nešli atd. Ale já trval na svém. Nakonec se tedy do toho pustili, motor dostal spoustu nových těsněníček, hlavaři poopravili ventily a zborusili ji, a když to složili dokupy, s obavami jsem očekával jak toto dopadne...
A dopadlo:-) Zatím najeto cca 500 km, není ani jediná kapka pod víčkem, ani jednou se Alča nepřehřála a to jsem ji hned naložil dálnici i kopečky. Jezdí jak za mlada, tak snad jí to vydrží.
A vám, které potkal podobný osud, díky za dobré rady, které jste tady napsali. V mnohém mi pomohly:-)
Seat Alhambra II, 2003, AUY, 1,9TDi 85kW + chip ,4motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.10.2010 00:24
- Bydliště: Praha 4 Braník
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Neměl jsem štěstí, i po výměně dílu na topení voda mizí, neznámo kam... Asi si to hoši v servisu zopakují.
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97
- CarAudio
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17.12.2010 22:14
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Jak psali ostatni. Pokud Vám žbrunká voda z expanzní nadoby většinou při pořádném protažení motoru, tak je to těsnění. Zkoušel jsem osobně jiné víčko, kde to trošku pomohlo.
Pro všechny ostatní platí toto pravidlo:
Pokud rozvášníte pořádně motor, oddělejte pomale víčko násdržky a sledujte zpátečku. Pokud tam bude hromada bublin tak Vás čeká výměna těsnění pod hlavou. Je to hodně zpěněný.
V tuhle chvíli si nenechte nic namlouvat a stůjte si za výměnou těsnění.
Pro všechny ostatní platí toto pravidlo:
Pokud rozvášníte pořádně motor, oddělejte pomale víčko násdržky a sledujte zpátečku. Pokud tam bude hromada bublin tak Vás čeká výměna těsnění pod hlavou. Je to hodně zpěněný.
V tuhle chvíli si nenechte nic namlouvat a stůjte si za výměnou těsnění.
Mám Ford Galaxy II. Jsem spokojen, 85kW stačí ?!? Mě teda ne : http://www.youtube.com/watch?v=M-u7yD8az2o. Pro všechny ostatní http://ecupower.cz
- Lolik
- Jezdec
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.12.2009 18:25
- Bydliště: Třebíč - Znojmo - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
CarAudio plně s tebou souhlasímCarAudio píše:V tuhle chvíli si nenechte nic namlouvat a stůjte si za výměnou těsnění.
Moje autíííí - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1876442#p1876442
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodám doklady od bržděného přívěsu O2 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2363012#p2363012" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.10.2010 00:24
- Bydliště: Praha 4 Braník
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Prosím zkušenější, o radu. Myslíte si, že by můj problém s únikem vody (cca 1l/1000km) mohl souviset s prasklým těsněním pod hlavou? Kromě úbytku vody jsem žádné jiné patologické znaky (bubliny v expanzce, voda v oleji, olej či jiný bordel ve vodě, topí, nepřehřívá se) nepozoroval. Když se víčko expanzky povolí a motor je ještě teplý, tak si to trochu odfoukne, toť vše.
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
Tak mám stejný problém. Doleju vodu na MAX, za chvíli je tam MIN. Chvíli jsem se to pokoušel najít, ale pak jsem to vzdal. Voda se na MIN ustálila a jezdím už třičtvrtě roku bez dolívání.
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
ahoj, ja jsem to mel podobne. Po case se ale problem zacal prohlubovat a pri jizde do kopce na dalnici pri 130kmh se prehral... Zadne jine naznaky jsem taky nemel. Ale bohuzel to bylo tesneni pod hlavou.-Vasek- píše:Prosím zkušenější, o radu. Myslíte si, že by můj problém s únikem vody (cca 1l/1000km) mohl souviset s prasklým těsněním pod hlavou? Kromě úbytku vody jsem žádné jiné patologické znaky (bubliny v expanzce, voda v oleji, olej či jiný bordel ve vodě, topí, nepřehřívá se) nepozoroval. Když se víčko expanzky povolí a motor je ještě teplý, tak si to trochu odfoukne, toť vše.
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VODA: únik chladiacej kvapaliny z expanzky prepad
marasoba píše:Tak mám stejný problém. Doleju vodu na MAX, za chvíli je tam MIN. Chvíli jsem se to pokoušel najít, ale pak jsem to vzdal. Voda se na MIN ustálila a jezdím už třičtvrtě roku bez dolívání.
Mám to naprosto stejně, ale mě to takhle drží už dva roky.....................bez problémů!
Neubývá..............neřeším!