Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 20:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4769

Bydliště:

Praha

Já uvažoval o tomhle
http://www.flajzar.cz/gsm-komunikatory- ... rogate.htm
potřebuješ teda třeba tenhle GSM komunikátor, SIMku, pár kabelů a nezávislé topení. A je to ... :D

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

261

Bydliště:

Malá Skála

ja mam alarm Magicar, ten ma dva výstupy ktere ovladate pres ovladac. dosah na volném prostranství cca 1000m.
a topení bude napojeno misto dalkového startu.
ja vim neni to mobil, ale abych to zapnul 10min predtim nez nekam pojedu, to stacit bude.

_________________
Sharan II 1.9 TDi 85kw - motor FRS ASZ, VB turbo a snad brzo soft od DP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

Ja mam nezavisle sprevadzkovane cez alarm od Abeljozefa a možem povedat max. spokojnosť, a presne na to aby som 10-15 min dopredu zahrial vodu stačí ten dosah... Ak treba aj zakurit tak dialkovy štart.

_________________
Stevwe TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 23:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2009

Příspěvky:

30

Bydliště:

Chomutov

Vzdálenost u mě není problém protože auto stojí čtyři metry od okna . Zkoušel jsem to a funguje to na 40-50 m .Nad časovým omezením jsem už také přemýšlel ,i když ta dálka je konstrukčně dobře řešená proti náhodnému sepnutí ,náhoda je blbec a stát se to může .zatím nemám nápad jak to časově omezit ,stačí tak 15 min.Jinak jsem s tím zatím velmi spokojený.

_________________
MUSA

_________________
VW SHARAN II. TDI 96kW 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2009

Příspěvky:

30

Bydliště:

Chomutov

protože to chci používat pouze na předehřívání motoru tak by mohlo stačit na časové omezení třeba tohle http://www.flajzar.cz/hodiny-a-casovace ... e-casy.htm

_________________
MUSA

_________________
VW SHARAN II. TDI 96kW 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 09:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

261

Bydliště:

Malá Skála

stejne kdyz se bufik zapne, tak se pak ridi sam svoji ridici jednotkou (nehrozi prehrati). takze jedine riziko je ze vybijes baterku, ale pokud budes ohrivat jen motor, tak nema takovy odber jako kdyz by sel ventilator a climatronic.
ale jistota je jistota a ten spinac neni tak drahej...

_________________
Sharan II 1.9 TDi 85kw - motor FRS ASZ, VB turbo a snad brzo soft od DP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 11:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

nemas uplne pravdu, hodne casto bude startovat a odber pocas startovacej sekvencie je 15 - 18 A.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 11:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2009

Příspěvky:

30

Bydliště:

Chomutov

no ten časovač tam dám, protože jak píše Josef při každém dalším startu jede žhavka v bufiku a ta něco baští .Dnes jsem zkoušel těch 15 min a motor po nastartování měl 70 st.C ,venkovní teplota -3 st C a climatroníc hned najel na plno, což je přesně to co jsem chtěl :lol: :lol:

_________________
MUSA

_________________
VW SHARAN II. TDI 96kW 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 12:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

261

Bydliště:

Malá Skála

a jak je tedy lepsi zapojit dalku na bufika? jen na ohrev motoru, nebo to ozivit i na topeni??

_________________
Sharan II 1.9 TDi 85kw - motor FRS ASZ, VB turbo a snad brzo soft od DP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 13:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Dobre je jedno aj druhe, len to musi byt spravne osetrene.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 13:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Take se pripravuju :ura1: na :fire:


Přílohy:
DSC02589_změna velikosti.JPG
DSC02589_změna velikosti.JPG (253.52 KiB) Zobrazeno 1181 krát

DSC02592_změna velikosti.JPG
DSC02592_změna velikosti.JPG (279.29 KiB) Zobrazeno 1181 krát

DSC02594_změna velikosti.JPG
DSC02594_změna velikosti.JPG (221.87 KiB) Zobrazeno 1196 krát


_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provedení
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 14:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4769

Bydliště:

Praha

luk.ino píše:
a jak je tedy lepsi zapojit dalku na bufika? jen na ohrev motoru, nebo to ozivit i na topeni??

Když jede bufík, musí jet i el. vodní pumpa, jinak se bufík přehřívá. Pro chod větráku musí pracovat i Climatronic, protože ovládá jeho otáčky.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede
PříspěvekNapsal: 29.06.2011 19:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.06.2011

Příspěvky:

32

Bydliště:

SR

ahoj chlapci, podarilo sa uz prerobit uz spominany prihrev na nezavisle kurenie s tym ze sa vykuruje i kabina pri nie nastartovanom motore? prepajal to uz nieto z vas s motorom ventilatora alebo rovno klimatronikom?

alebo to nie je najrozumnejsie riesenie,a kurit s tym dlhodobo kabinu nebudem moct koli kapacite baterie ktora tomu vsetkemu nebude postacovat.
nechcem robit ziadne vysoko financne zasahy ako kupovat neake riadiace jednotky od webasta a pod.. aspon urcite nie teraz,lebo prvoradejsie su este ine veci na aute ako toto.dakujem za napady

_________________
SHARAN 1.9TDI 96kW a niečo naviac , 4/2004 sport campervan edition

_________________
Strojveduci


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede
PříspěvekNapsal: 29.06.2011 19:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Mam na tento ucel riadiacu jednotku ktora sa o to stara a su v nej aj ochrany. V buducnosti bude este inteligentnejsia s procesorom ktora bude aj strazit ci to funguje spravne. Ta je vo vyvoji.

Bastlenie typu diody do kabla a poprepajat to len relatkami nie su moc bezpecne.

Ta RJ nie je zas taka draha vyde okolo 200€ aj z montazou a kabelazou. Otazka je ako to chces ovladat.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede
PříspěvekNapsal: 29.06.2011 21:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

S Jozefovou robotou a RJ len spokojnost :good: odskušané :drinks:
ja ovládam bufa s magicarom alebo hodinami pod stropom...

_________________
Stevwe TDI PD


Naposledy upravil stw dne 29.06.2011 21:47, celkově upraveno 2

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group