Stránka 7 z 9

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 01.12.2011 23:07
od 007houmr
To M@rty 74: Proč mě to ani nepřekvapuje :?: To je asi vše co bych řekl k autorizákům.
Tahle situace mě malinko mrzí. Jsem takovej člověk, kterej by si i rád připlatil za jistotu, že svěřil svůj majetek opravdovým profesionálům. Myslím to všeobecně co se týká autorizovaných servisů. Zajímalo by mě, jestli je taková situace jen u nás nebo i jinde za hranicemi ČR a SK.

A k té Jihlavě. Nevím. Myslíte, že za tyhle peníze už je to drahý? Je fakt, že je to "trochu" jiná cifra než ta původní.

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 15.12.2011 14:08
od carel
Obůrkovi z Jihlavy mohu doporučit , rozumí tomu a je s nimi výborná spolupráce.
Pokud by měl někdo zájem o montáž v Praze mám tady pár vyzkoušených dílen
se solidním jednáním i provedením. Já dělám do výroby GSM ovládání topení
v případě zájmu je možný i prodej bez montáže.
btw Mám tady samý kladný reference viz forum Touareg a Touran :wink:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 20.12.2011 19:20
od alien.xx
Čau všichni, tak dnes sem konečně dodělal ovládání bufíku nezávisle, jen pro inspiraci tady popíšu můj postup, jedná se vlastně o směs postupů co sem nalezl různě po netu. Nejprve sem připojil mezi dva vodiče v prahu u zadních dveří,(D+12V jako že běží motor a z čidla pod stěračema) diody který sem sekládal aby se napětí nepouštělo zpětně do auta a obráceně(použil sem 5A diody pro jistotu), připojil se na zelenej vodič(napájení nafotvýho čerpadla) a 12V červenej. Všecko sem natáhl k rádiu kde sem si zapojil 3 polohovej vypínač(auto, vyp, zap) na klemování čidla stěračů. a dioda s odporem na signalizaci běhu bufíku. ještě sem tam dotáhl kabel od relé 430 na běh oběhovýho čerpadla kterej sem opatřil 6A diodou. A celé ovládání sem vyřešil modulem CR-11 připojenej k autoalarmu Athos 1802. Zatim naprostá spokojenost bufík ovládám pomocí sms které mám mimochodem zdarma v ramci paušálu. Pošlu si smsku BUFIK počet minut kolik chci aby jel a to je vše. Bufík mám tedy zatim vyřešen jako ohřev vody. A můj plán je dozapojit větrák a HE mód klimatroniku na výstup AUX B a třeba 3 minuty před příchodem k autu si zapnu druhou smskou větrák a s již teplou vodou bude okno rozmraženo hnet. :-) práce byla asi 3 hodiny protažení všech kabelů a 2 hoďky celé zapojení a zprovoznění. Celá sranda mě vyšla i s alarmem 10500kč kterej sem si pořídil kvůly bufíku :-)

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 31.12.2011 13:38
od crazyduke
Ahoj tak už mám také nezávislé topení na DO a naprostá spokojenost. Po 15 min v 0°C měl motor něco kolem 40°C start motoru - nádhera a čelní sklo bez ledu a v autě příjemně!!!!!
Díky kamarádovi za celodenní práci.....
jinak fotky zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena materiálu pod 2000,- :ura1:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 04.02.2012 14:55
od petr-petr
Ahoj,
mám připravený nezávislý příhřev s časováním a DO, ale...., já jsem trochu nalít na schema (vybral jsem si to, kde je šťáva pro pin 6 přes teplotní čidlo a zároveň pro pin 7 vede z relé „404“, tedy J586), vše korektně připravil pro montáž pod palubku všechny spínací prvky dimenzoval úměrně jištění a průřezům kabelů abych se vyhnul mně nesympatické praho-diodové akci, jenomže....... na autě jsem zjistil, že šťáva pro pin 7 bufa je připojená echt na 15, ale nevím odkud. Nevím kde se dá přerušit tak, aby to byla jen tahle jedna cesta k bufíku a abych nemusel jít "do prahové akce", ktrá se mi pořád příčí.
Poraďte, kdo ví jak to je - přece nebudu fidlat kabely v prahu jen kvůli neznalosti jednoho kabelu.... dík
PP :|

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 04.02.2012 18:42
od jukinoo
pozeral som schemu tak by to mal pin č.6 ktory je napajany z poistky č.3

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 04.02.2012 19:15
od petr-petr
Ahoj dík, já to taky našel, ale tam není úplně jasný, jestli ten konkrétní kablík jde přímo z téhle potistky (co tam je - faston?), anebo ze svazku B135... nemáš s tím zkušenost? Potřebuji si být jistý, že ten kabel nevede ještě jinam - budu ho přerušovat...

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 04.02.2012 23:16
od jukinoo
podla schemy co mam ide biely kabel priamo od poistky k cidlu ten zvezok b135 je na ciernom kably z tej istej poisky

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 05.02.2012 11:32
od petr-petr
Ahoj dík za potvrzení, mám také schema, které má takto připojený pin 6 bufíku, ale nepovažoval jsen jej za to "moje", protože signál na 6 pin bufíku vede od spínače F38 (pod stěračovým motorkem), který je napájen přes pojistku S3 (jak jsi potvrdil) přímo od spínací skříňky D vývod 15, přes svazek B163, tedy tento pin, je pod napětím již po zapnutí klíčku, ale co neodpovídá, že signál na pin 7 bufíku vede přímo ze sepnutého relé „404“ (tedy J586), které je spínané ze svazku A81 přes pojistku S19 od „X“ relé J59, které je ovládáno přes svazek A80 přímo vývodem 75 spínací skříňky D, tedy opět již po zapnutí klíčku, a já mám na wagu po zapnutí klíčku "zapnuto" jen v poli dvě, pole jedna se zapne až po nastartování.
Mohu to trochu prozkoumat, ale teď je na to dost zima..... . Hlavně chci mát jistotu, že nevedou jinam - já vím, že v "prahu" bych tu jistotu měl, ale....... no ale možná to tak dopadne.....
PP

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 05.02.2012 12:58
od kubenec
Na pin 7 jde přece D+, tedy výstup z alternáturu a tím pádem potrvzení běžícího motoru.

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 05.02.2012 20:53
od nunicek
Ahoj všichni, taky přispěju trochou zkušeností. Předělávku na nezávislé topení jsem dělal ve svém autě před cca 5ti lety podle návodu tady na foru. Po prvním zprovoznění maximální nadšení. Akorát jsem zjistil, že klimatronik si nějak nepamatuje nastavené teploty. no ale nějak to fungovalo jednu zimu. Další zimu to zdechlo uplně a klimatronik fungoval jen v modu HE. Asi tak rok jsem jezdil tak že sem zapnul topení do modu HE a potom nastartoval. Traagedie. Koupil sem novou jednotku klimy a nezávislé topení sem zlikvidoval.
Teď mě zaujalo řešení Abeljosefa - mužete k tomu prosím napsat něco podrobnějšího? Jsem elektrikář a jistě bych si to dokázal namontovat jen bych chtěl znát trošku podrobnější popis a cenu. Děkuju předem

A nemáte náhodou někdo schéma kam patří el.vodní pumpa? u mého auta není rv98 a přímo před bufíka bych jí davat nechtěl. Nejlepší by bylo schéma hadic z sag II

Díky Zbyněk

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 06.02.2012 05:41
od Skyppy
Nevím, jestli Ti pomůže tohle:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 06.02.2012 12:17
od Marek77
Tak, pánové. Nezávisle ovládaný bufík prostřednictvím dálkového ovládání je funkční. Celé mě to vyšlo na 1500 Kč a deset hodin práce.

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 06.02.2012 21:20
od petr-petr
kubenec píše:Na pin 7 jde přece D+, tedy výstup z alternáturu a tím pádem potrvzení běžícího motoru.
No "D+" je označení výrobce bufíku, pravděpodobně historicky od slova dynamo..... jinak ve standardním automobilovém číslování je to "61" - kontrolka dobíjení. Jenže v Alhambrovejch schematech je písmeno D určeno pro spínací skříňku, kde se "61" vůbec nevyskytuje, pro bufík je odtamtud použita normální "15", tedy "přes klíček". Asi, ale nemohu to prověřit, neboť nevím nic o vnitřním zapojení J501, se funkce "61" křížená s funkcí "X" vyrábí v relé „404“ (tedy J586), z vývodu P7/12 jednotky J501. V to doufám..... .
Pro mojí ř.j. potřebuji právě signál z J585 a ještě najít i ten "druhý" signál co pak vede na "6" přes F38 (pokud tento vede přímoé na 7 buffa).
Je to pakárna, mám pět schemat zapojení buffů, ale ani jedno neodpovídá tomu mojemu (není to tím že je to šaryk?).
Dík

Re: TOPENÍ, BUFÍK: nezávisle ovládaný příhřev D5W-Z, provede

Napsal: 07.02.2012 00:15
od kubenec
Já Ti nevím, ale Fabie není hystorické auto a D+ používá taky a o 61 tam není ani slovo.
FABIA-Elektrická schémata.pdf
(116.05 KiB) Staženo 108 x