TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Tak to ta mozno najskor bude cakat generalka bufika.
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2008 07:56
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Tak s elektrikou bych si snad poradil.A proč generálku bufíka?? Vůbec nevím o co jde:-(
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Vo vacsine pripadov to uz povodny majitel nerobi ked vie ze to auto pojde prec. Potom sa casto stava ze sa novy majitelia cuduju ze to auto v zime malo kuri hlavne koly tomu ze ani nevedia ze v aute sa nachadza bufik (vacsinou uz nefunkcny). Bud tam odide shaviaca sviecka a sitko, obcas je problem z dmychadlom, obcas davkovacia pumpa nafty a tiez pridavna vodna pumpa v ktorej su zodrane uhliky a preto nefunguje. To ma za nasledok ze bufik ak funguje je elektronicky odstavovany na prehriatie pretoze vodna pumpa motora na volnobeznych otackach nespravi taky prietok aby stihla generovane teplo odvadzat. Tieto stavy bufiku hodne skodia a sposobuju jeho rychle "opotrebovanie".
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
abeljozef píše:..........pretoze vodna pumpa motora na volnobeznych otackach nespravi taky prietok aby stihla generovane teplo odvadzat.
Servus, Jožko.
Zajímalo by mě, jak je možné, že u "jedničkových" modelů tento problém nenastává (žádnou přídavnou elektricky hnanou pumpu nemáme a přesto bufík spolehlivě běhá i při volnoběhu - a to mám dokonce bufík 5kW z roku 2004). Že by ta pumpa v bloku měla menší výkon než naše externě uložená???
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2008 07:56
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
To je sice hezký ale já chci nějaký bufík koupit protože já v autě žádný nemám.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Tomáš007 píše:To je sice hezký ale já chci nějaký bufík koupit protože já v autě žádný nemám.
Dieselové modely jej měly seriově. Musel by Ti ho někdo ukrást.
Dá se sehnat kolem 5000 Kč. Zkus kontaktovat uživatele DOHC (je z Plzně a vrakuje SAGy, jistě Ti poradí).
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2008 07:56
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
OK díky za radu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2008 07:56
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ale ten sériový bufík se neda časovat!! aby topil kdy já chci?? Nebo jo?Jsem amatér,moc o tom autě nevím
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Tomáš007 píše:Ale ten sériový bufík se neda časovat!! aby topil kdy já chci?? Nebo jo?Jsem amatér,moc o tom autě nevím
Samozrejme ze sa da casovat. Je tam bezny typ D5W ktory bezne kupis.
Jediny rozdiel je ze original VW verzia ma oproti bezne predavanej modifikovanu riadiacu elektroniku v ktorej je zakomponovana VW diagnostika.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
abeljozef píše:Ci je iny typ vodnej pumpy v motore medzi klasickym TDI a TDI PD to netusim. Skusim pozriet.
Modely TDi v jedničkách nemají vodní čerpadla v bloku a nejsou poháněná rozvodovým řemenem. Pumpa je OUT of engine a honí ji klínový řemen.
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2008 07:56
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Aha tak to je dobrý,to budu muset zjistit jak se to programuje
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
musis namontovat nejaku riadiacu elektroniku (casovac).
Este potencionalne dotiahnut signal na Centralnu elektroniku aby deaktivovala ultrazvukove cidla (to by som spravil az v tedy keby sa ukazal problem ze to nezavisle kurenie spusta alarm.
Este potencionalne dotiahnut signal na Centralnu elektroniku aby deaktivovala ultrazvukove cidla (to by som spravil az v tedy keby sa ukazal problem ze to nezavisle kurenie spusta alarm.
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.09.2008 07:56
- Bydliště: Děčín
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
tak to bude zajímavý no uvidím
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Prid na zraz do Horic a mozem ti to aj konkterne ukazat.
- Bondik
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 25.03.2008 09:38
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
To Abeljozef:
Já jsem myslel tohle těsnění malé B
Velké těsnění A vím,jak a kam patří,ale v sadě jsem dostal i totok jakoby šelésné-určitě nehořlavé těsnění B a nevím,kam s ním.
Jestli na díl,kde dochází k ohřevu kapaliny a nebo na díl s dmychadlem a na něj pak teprve to velké těsnění A....???
EDIT: Ale jak tak nad tím uvažuji,půjde to na komoru,kde dochází k ohřevu vody,páč pak by jinak asik nesedělo jak má to hlavní velké těsnění A na díl s dmychadlem....mám pravdu?
Já jsem myslel tohle těsnění malé B
Velké těsnění A vím,jak a kam patří,ale v sadě jsem dostal i totok jakoby šelésné-určitě nehořlavé těsnění B a nevím,kam s ním.
Jestli na díl,kde dochází k ohřevu kapaliny a nebo na díl s dmychadlem a na něj pak teprve to velké těsnění A....???
EDIT: Ale jak tak nad tím uvažuji,půjde to na komoru,kde dochází k ohřevu vody,páč pak by jinak asik nesedělo jak má to hlavní velké těsnění A na díl s dmychadlem....mám pravdu?
TDI )