Řídící jednotky mají VŽDYCKY konektory dva. U příhřevu zapojuješ konektory dva a u nezávislého topeníkaldak píše:Kolik jde z řj. konektorů???
konektory tři.
Řídící jednotky mají VŽDYCKY konektory dva. U příhřevu zapojuješ konektory dva a u nezávislého topeníkaldak píše:Kolik jde z řj. konektorů???
Nechápu smysl první otázky. Pokud jsi někdy viděl řj (určitě ano), tak ta má jeden konektor na kablíku (připojení do auta) a jeden konektor uvnitř (připojení snímačů, motoru, svíčky, příp. i čerpadla).tomas.nemo píše:Řídící jednotky mají VŽDYCKY konektory dva. U příhřevu zapojuješ konektory dva a u nezávislého topeníkaldak píše:Kolik jde z řj. konektorů???
konektory tři.
No ani tohle nemusí být úplně přesné. Co jsem měl u sebe auta, tak u Sharana a Alhambry se na pinu D+ objeví +12V jen se zapnutým klíčkem, kdežto u Galaxy se objeví +12V až po nastartování. Takže teoreticky to funguje tak, jak píše, tj. po zapnutí klíčku a se sepnutým termospínačem se bufík rozběhne, ale jen u SA.tomas.nemo píše:radeksci: Takže to je nějaký dobastl. Příhřev NIKDY nejde jen se zapnutým klíčkem, vždycky jde JEN s nastartovaným motorem protože si sám NIKDY nezapne vodní čerpadlo.
Datum výroby asi nemusí být vodítkem, prostě došly D5WZ a začli tam dávat D5ZF.tomas.nemo píše:trepifajxl: Myslíš? Já myslel, že se to lámalo v roce 2005. Sestra měla Sharana 2004 facelift a měla tam D5WS.
michall píše:No ani tohle nemusí být úplně přesné. Co jsem měl u sebe auta, tak u Sharana a Alhambry se na pinu D+ objeví +12V jen se zapnutým klíčkem, kdežto u Galaxy se objeví +12V až po nastartování. Takže teoreticky to funguje tak, jak píše, tj. po zapnutí klíčku a se sepnutým termospínačem se bufík rozběhne, ale jen u SA.tomas.nemo píše:radeksci: Takže to je nějaký dobastl. Příhřev NIKDY nejde jen se zapnutým klíčkem, vždycky jde JEN s nastartovaným motorem protože si sám NIKDY nezapne vodní čerpadlo.