TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

kaldak píše:Kolik jde z řj. konektorů???
Řídící jednotky mají VŽDYCKY konektory dva. U příhřevu zapojuješ konektory dva a u nezávislého topení
konektory tři. :wink:
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

Uživatelský avatar
trepifajxl
Profík
Profík
Příspěvky: 961
Registrován: 04.04.2008 18:15
Bydliště: u Turnova

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od trepifajxl »

To bude nějakej zlepšovák, protože ve 2004 by nemělo být D5WZ.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

trepifajxl: Myslíš? Já myslel, že se to lámalo v roce 2005. Sestra měla Sharana 2004 facelift a měla tam D5WS.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od michall »

tomas.nemo píše:
kaldak píše:Kolik jde z řj. konektorů???
Řídící jednotky mají VŽDYCKY konektory dva. U příhřevu zapojuješ konektory dva a u nezávislého topení
konektory tři. :wink:
Nechápu smysl první otázky. Pokud jsi někdy viděl řj (určitě ano), tak ta má jeden konektor na kablíku (připojení do auta) a jeden konektor uvnitř (připojení snímačů, motoru, svíčky, příp. i čerpadla).

Odpověď je zas trochu zavádějící, protože řj pro D5WZ i D5WS mají pořád 2 konektory výše popsané. Bufík jako celek má konektor jeden (D5WZ) nebo dva (D5WS).
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od michall »

tomas.nemo píše:radeksci: Takže to je nějaký dobastl. Příhřev NIKDY nejde jen se zapnutým klíčkem, vždycky jde JEN s nastartovaným motorem protože si sám NIKDY nezapne vodní čerpadlo.
No ani tohle nemusí být úplně přesné. Co jsem měl u sebe auta, tak u Sharana a Alhambry se na pinu D+ objeví +12V jen se zapnutým klíčkem, kdežto u Galaxy se objeví +12V až po nastartování. Takže teoreticky to funguje tak, jak píše, tj. po zapnutí klíčku a se sepnutým termospínačem se bufík rozběhne, ale jen u SA.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od michall »

tomas.nemo píše:trepifajxl: Myslíš? Já myslel, že se to lámalo v roce 2005. Sestra měla Sharana 2004 facelift a měla tam D5WS.
Datum výroby asi nemusí být vodítkem, prostě došly D5WZ a začli tam dávat D5ZF.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
radeksci
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovník

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od radeksci »

Ještě na to mrknu co je tam přesně za typ a kolik jde z bufíku konektorů, ale mnyslim že jeden, auto je táty takže to nemam doma. Rok výroby je druhá polovina 2004. Bufík jsem nerozebíral, to si táta nechal někde udělat, takže nevim jak je to uvnitř bufíku. Nezdá se mně že by to bylo dodělávaný, vše se zdá origo. Akorát že když se auto přivezlo z DE tak tam byla vyndaná pojistka na bufík protože jim to kouřilo, tak to vyřešili takhle a za tu dobu odešlo ještě čerpadýlko paliva. To se odstranilo, ale pořád tohle.
Touran 5T 2,0TDI DFEA 110Kw DSG Highline
Scirocco 1,8 GTII 1992 original youngtimer

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

michall píše:
tomas.nemo píše:radeksci: Takže to je nějaký dobastl. Příhřev NIKDY nejde jen se zapnutým klíčkem, vždycky jde JEN s nastartovaným motorem protože si sám NIKDY nezapne vodní čerpadlo.
No ani tohle nemusí být úplně přesné. Co jsem měl u sebe auta, tak u Sharana a Alhambry se na pinu D+ objeví +12V jen se zapnutým klíčkem, kdežto u Galaxy se objeví +12V až po nastartování. Takže teoreticky to funguje tak, jak píše, tj. po zapnutí klíčku a se sepnutým termospínačem se bufík rozběhne, ale jen u SA.

Jenže Michale příhřev D5WZ si sám NESEPNE vodní čerpadlo a napětí od klíčku máš až PO nastartování. Proto tvrdím, že to už někdo upravoval.
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

tomas.nemo
Člen klubu
Příspěvky: 720
Registrován: 06.10.2011 23:24
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomas.nemo »

Michall psal: Odpověď je zas trochu zavádějící, protože řj pro D5WZ i D5WS mají pořád 2 konektory výše popsané. Bufík jako celek má konektor jeden (D5WZ) nebo dva (D5WS).

On se ptal na to, kolik konektorů má řídící jednotka, tak jsem mu napsal že dva. A pak jsem mu napsal že topení D5WZ má konektory dva a nezávislé topení
má konektory tři. Ty jsi zapomněl pžipočíst ty vnitřní konektory, uznávám že to nebyla nejlepší odpověď, ale mě to prostě nedalo, když se někdo ptá na
takovou věc :oops:
Opravy nezávislých topení D3WZ po D5WSC včetně řídících jednotek 739464005

Uživatelský avatar
radeksci
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovník

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od radeksci »

tak jsem volal tátovi a je to opravdu D5WZ a z bufíku jde jen jedna svorkovnice. Jinak jsem ted našel tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3139800#p3139800" onclick="window.open(this.href);return false; popis konektorů tak budu muset proměřit kam jde proud při zapnutém klíčku a pak při nastartovanym motoru.
Jediné mě ještě napadá, na autě se měnila celá ta jednotka malejch pojistek BSI ? kvůli dálkovýmu centrálu, původně to nemělo dálkový. Může to s tim mít něco společnýho ?
Touran 5T 2,0TDI DFEA 110Kw DSG Highline
Scirocco 1,8 GTII 1992 original youngtimer

Uživatelský avatar
tomik4321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 11.05.2015 21:58
Bydliště: Zlín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomik4321 »

Zdravim panove,mam drobny problem s bufikem D4W kolega my ho vymontoval,ja ho dal do kupi,ale nejak zapomel :? Ktera hadice kam :?: nemate nekdo foto a nebo radu ktera ma jit kam. Diky
SHARAN 7N 2.0TDI 4x4 2015

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od michall »

No tak palivovou od vodní si asi nespleteš a bufík má výstup na straně u dmychadla
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
tomik4321
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 11.05.2015 21:58
Bydliště: Zlín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od tomik4321 »

No to asi ne :D takze u ventilatoru je vystup? a stama to jde do cerpadla? A zene do predu? A ta uplne nakraji je vstup a tam jde voda ze zadniho radiatoru? Chapu dobre :fool:
SHARAN 7N 2.0TDI 4x4 2015

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od michall »

Jj, z bufíku jde voda do motoru, s čerpadlem si nejsem jist.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
romank52
Řidič
Řidič
Příspěvky: 197
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Kralův Dvůr

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od romank52 »

Vstupy a vystupy pre D4W:
Přílohy
hydronic.jpg

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“