TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od abeljozef »

Tak to ta mozno najskor bude cakat generalka bufika. :roll:

Tomáš007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2008 07:56
Bydliště: Děčín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Tomáš007 »

Tak s elektrikou bych si snad poradil.A proč generálku bufíka?? Vůbec nevím o co jde:-(

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od abeljozef »

Vo vacsine pripadov to uz povodny majitel nerobi ked vie ze to auto pojde prec. Potom sa casto stava ze sa novy majitelia cuduju ze to auto v zime malo kuri hlavne koly tomu ze ani nevedia ze v aute sa nachadza bufik (vacsinou uz nefunkcny). Bud tam odide shaviaca sviecka a sitko, obcas je problem z dmychadlom, obcas davkovacia pumpa nafty a tiez pridavna vodna pumpa v ktorej su zodrane uhliky a preto nefunguje. To ma za nasledok ze bufik ak funguje je elektronicky odstavovany na prehriatie pretoze vodna pumpa motora na volnobeznych otackach nespravi taky prietok aby stihla generovane teplo odvadzat. Tieto stavy bufiku hodne skodia a sposobuju jeho rychle "opotrebovanie".

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Marek77 »

abeljozef píše:..........pretoze vodna pumpa motora na volnobeznych otackach nespravi taky prietok aby stihla generovane teplo odvadzat.

Servus, Jožko.
Zajímalo by mě, jak je možné, že u "jedničkových" modelů tento problém nenastává (žádnou přídavnou elektricky hnanou pumpu nemáme a přesto bufík spolehlivě běhá i při volnoběhu - a to mám dokonce bufík 5kW z roku 2004). Že by ta pumpa v bloku měla menší výkon než naše externě uložená???

Tomáš007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2008 07:56
Bydliště: Děčín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Tomáš007 »

To je sice hezký ale já chci nějaký bufík koupit protože já v autě žádný nemám.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Marek77 »

Tomáš007 píše:To je sice hezký ale já chci nějaký bufík koupit protože já v autě žádný nemám.

Dieselové modely jej měly seriově. Musel by Ti ho někdo ukrást.

Dá se sehnat kolem 5000 Kč. Zkus kontaktovat uživatele DOHC (je z Plzně a vrakuje SAGy, jistě Ti poradí).

Tomáš007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2008 07:56
Bydliště: Děčín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Tomáš007 »

OK díky za radu.

Tomáš007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2008 07:56
Bydliště: Děčín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Tomáš007 »

Ale ten sériový bufík se neda časovat!! aby topil kdy já chci?? Nebo jo?Jsem amatér,moc o tom autě nevím :-(

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od abeljozef »

Tomáš007 píše:Ale ten sériový bufík se neda časovat!! aby topil kdy já chci?? Nebo jo?Jsem amatér,moc o tom autě nevím :-(

Samozrejme ze sa da casovat. Je tam bezny typ D5W ktory bezne kupis. :)

Jediny rozdiel je ze original VW verzia ma oproti bezne predavanej modifikovanu riadiacu elektroniku v ktorej je zakomponovana VW diagnostika.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Marek77 »

abeljozef píše:Ci je iny typ vodnej pumpy v motore medzi klasickym TDI a TDI PD to netusim. Skusim pozriet.

Modely TDi v jedničkách nemají vodní čerpadla v bloku a nejsou poháněná rozvodovým řemenem. Pumpa je OUT of engine a honí ji klínový řemen.

Tomáš007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2008 07:56
Bydliště: Děčín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Tomáš007 »

Aha tak to je dobrý,to budu muset zjistit jak se to programuje :-)

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od abeljozef »

musis namontovat nejaku riadiacu elektroniku (casovac).

Este potencionalne dotiahnut signal na Centralnu elektroniku aby deaktivovala ultrazvukove cidla (to by som spravil az v tedy keby sa ukazal problem ze to nezavisle kurenie spusta alarm.

Tomáš007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.09.2008 07:56
Bydliště: Děčín

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Tomáš007 »

:-) tak to bude zajímavý :-) no uvidím

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od abeljozef »

Prid na zraz do Horic a mozem ti to aj konkterne ukazat. :lol:

Uživatelský avatar
Bondik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 25.03.2008 09:38
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Bondik »

To Abeljozef:
Já jsem myslel tohle těsnění malé B :D
Velké těsnění A vím,jak a kam patří,ale v sadě jsem dostal i totok jakoby šelésné-určitě nehořlavé těsnění B a nevím,kam s ním.
Jestli na díl,kde dochází k ohřevu kapaliny a nebo na díl s dmychadlem a na něj pak teprve to velké těsnění A....???
EDIT: Ale jak tak nad tím uvažuji,půjde to na komoru,kde dochází k ohřevu vody,páč pak by jinak asik nesedělo jak má to hlavní velké těsnění A na díl s dmychadlem....mám pravdu?
Přílohy
těsnění...jpg
TDI ;))

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“