Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2770 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 185  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 19.01.2016 23:42 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

525

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Tohle je fotka D4WSC (compakt),ale v podstatě to je stejný, u klasického topení je vstup na kraji a výstup cca ve středu u přívodu nafty. A je jedno jestli to je D3W D4W nebo D5W

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739 464 005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS včetně variant C

Pojišťovací a finanční poradce

_________________
Ford Galaxy GHIA 2004 PD 96kw full výbava v kuži


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 19.01.2016 23:49 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.05.2015

Příspěvky:

11

Bydliště:

Zlín

Jo diky rozumím, ja jen jestly jde přívod od zadního radiatoru do bufiku a pok pokracuje přes cerpadlo smerem k motoru...

_________________
SHARAN 1.9 tdi 81kw 2000


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: galaxy 1.9 TDI 85 kw.r.v 2002 nefunkční bulík
PříspěvekNapsal: 20.01.2016 19:42 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

23.11.2015

Příspěvky:

3

dobrý den mohu vás poprosit o váš názor ? nefunkuje mi bufík ! jaké mohou být příčíny


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 20.01.2016 20:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4601

Bydliště:

Praha

O bufíku je tu napsáno hodně, tedy tu odpověď pravděpodobně již bude.

Je dobré se více rozepsat o závadě, jinak je to pohled do koule. Co je to za bufík, snaží se o start, nesnaží se vůbec, kouří to, diagnostika byla, ...

A je též dobré si doplnit popis auta do podpisu a do profilu přibližné bydliště.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 20.01.2016 21:41 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

24.09.2015

Příspěvky:

2

Bydliště:

Vyškov

Díky moc všem tvůrcům této sekce. Povedlo se mi bez větších potíží oživit bufík. Zde popsané závady seděly :-)
Uhnilý kontakt na přívodu do bufíku, preventivně nová svíčka a sítko. Samozřejmě oprava oběhového čerpadla topení - uhlíky.
Pro kontrolu funkce jsem ještě přidal třípolohový spínač ovládající přes čidlo teploty funkci bufíku a izolaci na potrubí pod autem.
Překvapilo mne, opravdu rychlé zahřátí vozidla ve srovnání s nefunkčním bufíkem

_________________
Seat Alhambra r.v. 2003, 1.9, 85kw 4motion :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 08:53 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

525

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

Na izolaci trubek pod autem bacha! Jak se ti na trubkách bude držet vlhko a nedej bože se ti tam dostane sůl, tak ti ty trubky shnijou.

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739 464 005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS včetně variant C

Pojišťovací a finanční poradce

_________________
Ford Galaxy GHIA 2004 PD 96kw full výbava v kuži


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: galaxy 1.9 TDI 85 kw.r.v 2002 nefunkční bulík
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 08:57 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

525

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

honza35vo píše:
dobrý den mohu vás poprosit o váš názor ? nefunkuje mi bufík ! jaké mohou být příčíny


Příčina je ta, že se ti to rozbilo a důsledek to, že teď netopíš :D

Ale teď vážne, napiš rok výroby auta, jestli bufík komunikuje s diagnostikou a hlavně si doplň do profilu bydliště.
Bude lehčí tě v případě potřeby k někomu nasměrovat.

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739 464 005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS včetně variant C

Pojišťovací a finanční poradce

_________________
Ford Galaxy GHIA 2004 PD 96kw full výbava v kuži


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 08:58 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

525

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

tomik4321 píše:
Jo diky rozumím, ja jen jestly jde přívod od zadního radiatoru do bufiku a pok pokracuje přes cerpadlo smerem k motoru...


ANO

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739 464 005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS včetně variant C

Pojišťovací a finanční poradce

_________________
Ford Galaxy GHIA 2004 PD 96kw full výbava v kuži


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 10:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.07.2008

Příspěvky:

54

Bydliště:

Plzensko

Jsem se chtěl zeptat jak moc je schopen bufík vytopit auto při pomalé jízdě, případně jízdě v koloně.

Dneska -9°C, nastartuji bufík běžel..auto začalo docela rychle topit, když byla teplota vody (dle budíků) cca 60°C, tak už jely větráky na plno, ale asi vzhledem k pomalé jízdě a větrákům naplno teplota spadla na 50°C, pak se taj nějak došplhala k 60°C, ujel jsem 7 km za 25 minut, takže fakt popojíždění od semaforu k semaforu.
Po 9km a 30 minutách jsem měl 70°C, a pak po 36 minutách a 14 km to už vylezlo na 90°C.
Tak jestli to je normální?

Pak by mě zajímalo jestli má bufík omezenou dobu běhu...vím, že se tu psalo, že se pustí pokud klesne teplota vody pod 70°C. Ale jak se chová když je voda pořád studená a vzhledem k jízdě se nedokáže dohřát...tak jestli po nějaké době vypne, aby se neutavil?

_________________
Golf IV, Sharan II, 2.0 TDI, BRT, 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 11:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4601

Bydliště:

Praha

No tady těžko říct. Víc by napověděla diagnostika a sledování teplot v bufíku a v motoru. Bufík je teoreticky schopen běžet nonstop, což se v zimě víceméně děje, nicméně trvalé topení z něj asi neuděláš. Ve funkci příhřevu tam žádné časové omezení není. Má 5kW, jako NT dokáže ohřát vodu natolik, že auto jakžtakž topí.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 21.01.2016 22:44 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

06.10.2011

Příspěvky:

525

Bydliště:

Ústí nad Orlicí

jayd píše:
Jsem se chtěl zeptat jak moc je schopen bufík vytopit auto při pomalé jízdě, případně jízdě v koloně.

Dneska -9°C, nastartuji bufík běžel..auto začalo docela rychle topit, když byla teplota vody (dle budíků) cca 60°C, tak už jely větráky na plno, ale asi vzhledem k pomalé jízdě a větrákům naplno teplota spadla na 50°C, pak se taj nějak došplhala k 60°C, ujel jsem 7 km za 25 minut, takže fakt popojíždění od semaforu k semaforu.
Po 9km a 30 minutách jsem měl 70°C, a pak po 36 minutách a 14 km to už vylezlo na 90°C.
Tak jestli to je normální?

Pak by mě zajímalo jestli má bufík omezenou dobu běhu...vím, že se tu psalo, že se pustí pokud klesne teplota vody pod 70°C. Ale jak se chová když je voda pořád studená a vzhledem k jízdě se nedokáže dohřát...tak jestli po nějaké době vypne, aby se neutavil?


A v jaké kondici máš termostat v autě?

_________________
diagnostika, opravy a montáž nezávislých topení eberspacher 739 464 005
opravy řídících jednotek eberspacher D3WZ D4WS D5WZ D5WS včetně variant C

Pojišťovací a finanční poradce

_________________
Ford Galaxy GHIA 2004 PD 96kw full výbava v kuži


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 22.01.2016 11:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.07.2008

Příspěvky:

54

Bydliště:

Plzensko

když jsem jel domů tak cca po 2 km, už to zase topilo naplno. Z cca 70°C to padlo tak na 60°C, vzhledem k pomalé jízdě to tak chvíli zůstalo. Pak to vylezlo zase na 70°C, ale to jsem už stál tak 5 minut jen na volnoběh a zase se to ochladilo na 60°C, a to už jsem větráky ručně stáhl, aby to tak nehučelo(doba jízdy tak 20 minut).

Je pravda, že dnes jsem tu samou cestu jel starým Cliem v benzínu a to vyhřálo na 90°C a celou dobu topilo jak děs, chápu, že je to tak 3x menší auto, ale zase to nemá přihřívání:-)

A jak poznám kondici termostatu? Pokud jedu normálně mimo město, tak budíky ukazují 90°C a při zpomalení teplota neklesá. (To mně dělalo jiné auto, že na dálnici, okrsce to drželo teplotu, ale jakmile jsem vjel do města tak teplota klesala, byl tam "vodní kámen" a termostat nedovíral)

_________________
Golf IV, Sharan II, 2.0 TDI, BRT, 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 22.01.2016 15:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

947

Bydliště:

u Turnova

Uvědom si, že pokud nemáš úpravu tak Ti budíky neukazují reálnou teplotu. Navíc je to jiné čidlo (nebo část čidla) než pro motorovou jednotku. A v bufíku jsou zase jiná čidla na teplotu vody. A do toho ten termostat, není tok jednoduché jak to vypadá.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 23.01.2016 17:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

20

Bydliště:

Rakovník

Tak dnes jsem vše proměřil a zjistil jsem že mně po nastartování nejde proud do čidla pod stěračema, sice nechápu proč tam při zapnutym klíčku jde a při nastartovanym proud nejde. Nicméně k čidlu jsem ted napojil novej přívod a topení funguje.

_________________
Scirocco 1,8 GTII 1992 original youngtimer
Fabia Combi 1,9TDI 05, Full RS packet, 97KW chip od SGS Motorpower.
Octavia II FL 2010 kombi 1,6TDI CAYC,SPORT,ELEGANCE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 02.02.2016 02:07 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

02.02.2016

Příspěvky:

1

Ahojte. Mam otazocku ohladom gsm modulu na nezavislom kureni. Za radu vopred dakujem. Ide o to ze som si daval vypracovat cenovu ponuku a vychadza prerabka na gsm modul v jednom prípade na 800e,v druhom na 500 co sa mi zda teda dost rozdiel.. Mam sharan2,2013,130kw,2TDI,je tam thermo top vevo 5kw,s dialkovym ovladanim T91.V ponuke mi poslali cenu doplnkov thermo call TC4 advancer za 400e bez roboty, v druhom prípade to iste ale este nejaku rozsirovasiu sadu za 300e, cize bez prace to je uz 700e..Sa mi to cele nezda kedze sme na Slovensku.. Chcem sa opýtať ci je mozne riešenie cez gsm modul bezne za 30euro napojit na tlacitko a pouzit rele aby to nespinalo napriamo, a cele to istit poistkou. Ci to tak uz niekto ma,pripadne poradit. nejaku vhodnu variantu na prestavbu.Pravdepodobne by mala ostat pri tomto sposobe aj varianta na dialkove ovládanie T91.Viem ze pri tomto sposobe nebudem moct regulovat teplotu cez mobil to vobec nevadi.Pripadne keby som si zakupil TC4 sam ci je take zlozite to napojit, pripadne ci je na povodnej jednotke webasta, riadiacej jednotky, vstup kde sa to iba jednoducho napoji. Vdaka za info


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2770 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 185  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], nezop a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group