Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2770 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 185  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 31.01.2008 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.01.2008

Příspěvky:

18

Bydliště:

Trutnov

Ahoj,

napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.

_________________
Galaxy 2001 85 kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 01.02.2008 06:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

113

Bydliště:

Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Nezapojoval někdo už ten příhřev jako nezávislé topení?Koukal jsem na ten DIESELPOWER forum a podle toho jsem to zapojil,jen mi není úplně jasné to zapojení klimatroniku!!To zapojení do červeného konektoru pin 20 je asi v pořádku,ale nejde mi do hlavy proč se na modré patici stříhá ten pin 18.nevíte někdo k čemu to je?
Předem dík za radu

_________________
W. Sharan r.v. 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 01.02.2008 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.01.2008

Příspěvky:

37

HansHavlik píše:
Ahoj,

napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.


Ahoj to sem mel taky tedle problem to cerpadlo tam chybi musel sem dat jinou jednotku a nebo se da to cerpadlo dokoupi stoji okolo 3 tisic ma se pripojit na ty 2 kabely co mas zaizolovany ,ja to vyreslil tou jinou jednotkou mel sem tam puvodne oznaceni D5W S a musel sem tam dat jednotku s D5W Z a ted uz facha delaj to jen na galaxy ,sharan ani alhambra to nema

_________________
Ford Glaxy 1.9 Tdi PD, 85 Kw,2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 10.02.2008 11:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

112

Bydliště:

Tábor (Lažany)

Ahoj opravdu skvěle spracováno jen kdyby bylo něco podobného o D3W ten se trochu liší :cry:

_________________
Mám rád svoje auto SAG :-) Galaxy první generace 1.9 TDI 66 kw r.v.1996 :-)

_________________
Galaxy 1.9 TDI 66 kw r.v.96


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 20.02.2008 11:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.01.2008

Příspěvky:

17

Bydliště:

Krmelín okr. FM

Ahoj Kluci,
tak Bassorius zaslouží MMEEGGAAA pochvalu.
Ale chybí mi informace o verzích bufíku a celkové instalaci na vozidlech SAG. Starší verze SAG I mají buď D3W (příhřev) nebo D4W (nezávislé),
novější SAG II mají D5W. Teď se to ještě liší písmenkem (s vlastním čerpadlem a bez čerpadla). Proč to píšu? Já to čerpadlo prostě nemůžu najít.
V jiných tématech jsem se dočetl, že ASI píšu ASI (niGdo to nepotvrdil ani nevyvrátil) SAG I NEměly pomocné el. čerpadlo na vodu.
Jenže je tady spousta Kluků co mají SAG I a to čerpadlo tam mají i s D3W bufou. (D4W - to čerpadlo prostě musí mít, jinak by to nebylo nezávislé)
Vysvětlí mi to někdo z Vás profíků? Možná by nebyly špatné i fotky kde všude může být. (ty fotky co jsou tady na fóru jsou pro SAG II)

Díky za objasnění. :wink:

_________________
VW Sharan I 81kW-Automat


Naposledy upravil Sady dne 20.02.2008 14:56, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 20.02.2008 11:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Ak mam spravne informacie tak ziadny SAG I generacie nemal pridavne el. cerpadlo pokial nemal nezavisle kurenie.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 20.02.2008 19:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

109

Bydliště:

Praha-západ

Když bude mít někdo, nějaké info, které by chtěl do té dokumentace vložit, tak ať mně je klidně pošle třeba na SZ, nebo e-mail (bassorius@tiscali.cz). Jelikož mám SAG II, tak jsem se zaměřil pouze na něj.
Jinak kdo nemá konkrétní podnět k dokumentaci, tak ať zvolí některou část fóra, která se týká jeho problému. Tady bych řešil jenom tu dokumentaci.
Díky

_________________
S pozdravem
J.Bassorius

VW Sharan 1,9TDI 85kW AUY, model 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 14.03.2008 15:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2008

Příspěvky:

2606

Bydliště:

Brno

Pochvala Bassoriusovi za shrnutí problematiky Bufík.
Ne že by něco nechodilo, ale konečně vím, jak to funguje. A nechodím kolem levýho zadního blatníku po vypnutí motoru v helmě a neprůstřelné vestě, že odtud něco každým okamžikem vyletí.

_________________
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03

http://www.avjose.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 20.04.2008 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.03.2008

Příspěvky:

260

Bydliště:

CZ

Ahoj clubáci, pročítal sem si toto téma, ale chci se zeptat na tento případ. Když nastartuju studený auto a venku je víc než 10 st.C, nastartuje se bufík nebo ne? Možná to tady už někdo vysvětloval, ale asi sem to přehlídl.Mě se právě spouští, až když je míň než 8 st.C, jinak ne. Díky za info

_________________
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 15.06.2008 10:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2008

Příspěvky:

1

čau kluci,je to skvěle zpracované,super manual,jen tak dál,čus.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 27.06.2008 23:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

182

Bydliště:

PRAHA

[quote="abeljozef"]Jinak - měření kovové svíčky zda je dobrá - nestačí, že má 1 Ohm, tato zkouška nic o dobré svíčce nezjistí (zdroj - technik VW servis), při zahřátí se může objevit chyba (to potvrdil i technik z Eberspacheru), nežhaví totiž celý kolík.


Toto sa mi zda trocha mimo nakolko,

Teplo ktore sviecka da (teplo je druh energie) je dane elektrickou energiou ktora sa "zmari" odporom sviecky (jednou zo zakladny fyzikalnych teorii ktore este nikto nevyvratil hovori ze energia je "neznicitelna" Vie sa ale transformovat na iny druh energie napr. elektricka na tepelnu). Tzn. ak nezhavi cela musia nou tiect mensie prudy. Tzn jej prechodovy odpor musi byt vacsi za prepokladu ze k zmenseniu prudou dojde za konstantneho napajania. To je Fyzika.

Nedalo mi to a vzal jsem vadnou svíčku z mého bufiku a změřil odpor. Sorry ABEL, ale má 1 ohm. Žhavila ,ale bufik nezapálila. Z mé zkušenosti mohu říct že jediná spolehlivá zkouška svíčky je napojit na 8 V a musí se behem nekolika vteřin rozpálit skoro do běla,jak je jen červená šup s ní do koše.

_________________
Ford Galaxy 1,9TDI 85KW Ghia, 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 05.08.2008 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.08.2008

Příspěvky:

22

nazdar pánové, to PDF- ko je opravdu pěkně zpracováno, a je tam dosti podrobností, ( i to co by se k běžným uživatelům nemělo dostat). Jen ten návod na předělání přihřívače na nezávislé topení za pár korun, namisto pár tisíc jsem tu ještě nenašel. Až si najdu chvilku , tak Vám ho sem nadělím. Zdravím všechny, autosip autorizovaný servis.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 05.08.2008 15:57 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

22.10.2007

Příspěvky:

346

Bydliště:

Mohelnice(SU)

Tak hledej šmudlo, myslím chvilku, návod na dodělání manuálního(ideálně dálkového) ovládání bufíku za párk korun by se mi právě hodil na dlouhé letní večery ;-)

_________________
Obrázek

_________________
ex-VW Sharan I TDi & Skoda Octavia 1,8T 4x4 - Stand-by Sharan II 1.8T AWC - lpg


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 11.08.2008 21:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

37

Bydliště:

Kroměříž

menge1 píše:
nazdar pánové, to PDF- ko je opravdu pěkně zpracováno, a je tam dosti podrobností, ( i to co by se k běžným uživatelům nemělo dostat). Jen ten návod na předělání přihřívače na nezávislé topení za pár korun, namisto pár tisíc jsem tu ještě nenašel. Až si najdu chvilku , tak Vám ho sem nadělím. Zdravím všechny, autosip autorizovaný servis.


Naděluj, jsme zvědaví

_________________
+ SHARAN 2001 85 kW + TOURAN 2006 103kW SHARAN 2005 96 Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
PříspěvekNapsal: 17.08.2008 19:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Frýdek-Místek

Ještě napiš cenu? Jinak to vypadá dobře.

_________________
Jen létání je krásnější...Obrázek

_________________
SAG????


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2770 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 185  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group