VOLKSWAGEN CLUB - diskuzní forum, inzerce zdarma, servis, chiptuning, fotogalerie
http://www.vw-club.cz/

KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=49197
Stránka 2 z 4

Autor:  Galaktický Aleš [ 21.02.2009 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

J.A.M: Neváhej a jednej OKAMŽITĚ. Vzhledem k tomu, že sis vzal auto na půjčku, tak je jasné že pro Tebe finance budou docela důležité a těžko si můžeš dovolit riskovat třeba dalších 150.000 vrazit do oprav.
Ten pan prodejce evidentně lhal, je absolutní nesmysl aby Anonce doplnila do textu jediné písmenko. Oni by neměli opravovat ani gramatické chibi. :)
Proto doporučuji:
1. Napiš odkud jsi a sežeň si v okolí někoho s VAGem aby se podíval na výpisy z diagnostiky. Tady na fóru je hromada lidí ochotných pomoci.
2. Pročti si podmínky odstoupení od smlouvy. Vyjmenoval jsi 5 bodů, které nebyly splněny, máš tedy 5 důvodů na odstoupení.
3. Zvaž jestli pro tebe není vhodnější raději přijít o 10-20.000 při odstoupení (předpokládám že na to by prodejce mohl slyšet), než mít auto, do kterého valíš prachy horem dolem a stejně mu nemůžeš důvěřovat.

Autor:  Budulman [ 21.02.2009 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Já kupoval auto s mechanikem, projel ho, diagnostika - nefunkční klima, opotřebené brzdové destičky, na tachometru 135 tis . nic nebořené po rozvodech mi řekl že to auto má asi fakt těch 135. Po půl roce mi jeden klubák (Sphinxx) auto prolustroval podle vinu a kromě plechů a spojky je snad všechno druhé. apři posledním servisu v německu mělo najeto 256 tisíc.

Autor:  pyropavel [ 21.02.2009 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Ahoj,tak i já se přidám.
Třetí od konce v koupi byl Passat.Dovezl mi ho kamarád, kterému jsem věřil, z Německa.Bez připomínek,super auto.Předposlední, Alhambru jsem si vybral na netu v Německu a jel se na ní podívat.Jelikož jsem byl bez auta 3měs.udělal jsem tu chybu,že jsem neměl v záloze další auta.Tenkrát sněžilo tak,že když auto přivezl majitel bylo z něj vidět jen průzor u řidiče a na střeše bylo 15cm sněhu.A dovnitř jsem taky moc neviděl.No, nakonec mi auto slouží bez problémů 4roky dodnes(tedy ženě).Bylo lakované na dveře,ale jen po odření,ne po bouračce.Ponaučení, pořádně si ho prohlídnout v dobrém počasí.
Posledního sharana jsem si vybral za Kolínem v Německu,ve velkém autosalonu VW.
1-vyžádejte si VIN vozu a následně ve VW,nebo Škodovce je poproste, ať vám vyjedou historii vozu. Musí být kompletní včetně oprav od prvního dne! Papírové servisky se falšují už i v Německu.
2-jelikož umím vyměnit tak leda žárovku,beru s sebou někoho,kdo autum rozumí.
3-kupujete-li v Německu,kupujte jen ve velkých autohausech a jen od Němců.Turky nebrat!!
4-buďte realisti, jeden rok provozu cca.20-30-...tis km. Tzn.5let a 70tis km,no .... :evil: .
5-jak se objeví NUR EXPORT tak ruce pryč. Výhodou je , když je tam napsáno-GARANCE,SERVISNÍ HISTORIE,1MAJITEL.Ikdyž to asi neuplatníte,tak to vypadá,že auto je OK.
6-správnej Němec mění rozvody při 90tis.U mě je vyměnil autohaus i s baterií a olejem,před prodejem.Zjištěno i v historii vozu a na otázku proč,odpověď, že musí.
7-a v neposlední řadě musíte mít i trochu štěstí a čekat.Já na svého krasavce čekal 8měsíců.2x jsem se vrátil z Německa se zjištěním, že i tam jsou parchanti co vám chtějí prodat šrot.

Autor:  matora75 [ 29.03.2010 16:48 ]
Předmět příspěvku:  Totál SAG amatér

Zdravím SAG maniakov ,
v prvom rade sa chcem ospravedlniť ak mnou založená téma porušuje pravidlá fóra ( ak áno Admin kľudne túto tému vymažte). Uvažujem o kúpe Seat-u Alhambra 1,9 85 kW (r.v. 2001-2004) v cene cca 6600-8400 €, ale mám pár nezrovnalostí vo výbavách áut ktoré sa ponúkajú na nete ako napr. :
1. niektoré z áut majú na stredovom panely tlačítko na vypínanie ESP ,znamená to že auto bez tohto tlačítka nemá ESP alebo tam nieje iba možnosť ho vypnúť? čo nepovažujem za veľkú tragédiu)
2. ďalej, ako v lete skontrolujem funkčnosť vyhrievania predného skla a funkčnosť bufíku?
3. teraz pozor príde dosť hlúpa otázka. málo (pramálo) z áut ktore som si vyhliadol má vyhrievanie sedačiek, moja otázka znie :bude stačiť prerobiť bufík na manuálne ovládanie na dostatočné vyhriatie int. auta?
4. može mi niekto vysvetliť ako sa nabíja batéria slúžiaca na chod bufíku ( nemám šajnu ako by som ju mal zapojiť ak by som chcel dať zvlášť batériu na kúrenie)?
5. veľa som toho prečítal o prerábke kúrenia na manuál na VW a FORD-GALAXY fórach ale stále nechápem ako sa dá zapojiť kúrenie cez ALARM? Dosť by mi to uľahčilo život (studené rána ) na severe slovenska. (považujte ma za ťažkého amatéra a odpovedajte prosím polopatisticky – dávajte mi lopatou po rukách až to konečne chytím za správny koniec :D )
6. Pri autách ktoré som pozeral na nete (jeden ročník, skoro rovnaká výbava, kilometre sú myslím „nepodstatné“) sú veľké cenové rozdiely. Čo my odporúčate ? Kúpiť lacnejšie (cca 6400€)a vraziť peniaze do servisu ? Vopred ďakujem za Vaše odpovede a verím že mi pomôžu správne vybrať náš (čakáme druhé bábo) rodinný kočiar alebo skôr obývačku na kolesách!
Prajem pekný deň.

Autor:  vilik [ 29.03.2010 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Totál SAG amatér

1. ANO
2.přední sklo vyhřívá jen při běžícím motoru. Když to necháš cca 10 minut a sáhneš na sklo, ucítíš teplo. Samozřejmě to nesmíš zkoušet ve 30 °C. To nepoznáš nic. Bufík zapíná v okamžiku, kdy je teplota venku pod 12 °C (někdy pod 10) a teplota vody je pod 75. Musí přitom běžet motor. Ošidit se to dá zkratováním čidla teploty pod stěrači.
3.bufík lze předělat a je to fajn. Ale vyhřívání sedaček to nenahradí. Kdo to jednou vyzkoušel, už se toho nerad zbavuje. Vyhřívání jde zase při motoru.
4.extra baterie je dobrá věc, ale přináší to dost komplikací. Jednak s nabíjením (musí být přepínač nabíjení), jednak s umístěním, pokud to nebude verze s větším kaslíkem pro baterii pod sedačkou spolujezdce. I když v tomhle případě to nejspíš bude mít i to přepínaní. Jinak bez druhé baterie se dá taky žít.
5.alrarm musí umět spínání dalších kanálů (říká se tomu AUX ). Většinou bývají 2. Na něj se zapojí spínání bufíku. Podrobné vysvětlení by bylo minimálně na stránku. Pro tebe by asi bylo nejlepší někoho oslovit a požádat o montáž.
6.na co si dát pozor při koupi se tady rozebíralo častokrát. Osobně bych šel do dražšího, ale v lepším stavu, než koupit vrak a renovovat. V tom druhém případě nikdy nevíš, co dalšího na tebe vyskočí při opravách a celkově se to může dost prodražit. Ovšem vše se odvíjí od financí.

Autor:  matora75 [ 29.03.2010 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Totál SAG amatér

velka vdaka vilik.
k tomu bodu 6.- myslel som to tak ze tie auta vyzeraju rovnako ale rozdiel ceny napr.85kW r.v. 2001 ,182600km:-) 6200€ a 85kW r.v. 2001 ,130000km:-) 8300€ je dost velky.
tak babo rad , kupit lacnejsie a rozdiel ceny (2100€ venovat servisu) alebo kupit drahsie a mozno tiez vrazit bubaky servisu? urcite chcem pri kupe zobrat so sebou nejakeho manika s VAG, ale da sa väcsina problemov takto zistit?
dik

Autor:  michall [ 29.03.2010 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Totál SAG amatér

VAG toho odhalí celou řadu. Chce to dát VAG, pak se s autem projet, aby se aspoň ohřál motor a znovu VAG a zkontrolovat chyby. Na kilometry raději nekoukat, záleží i na stavu auta ... 130.000km po městě nechá auto v horším stavu, než 180.000km po dálnicích. Hodně štěstí při výběru.

Autor:  Jose1 [ 29.03.2010 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Totál SAG amatér

Já bych zase třeba reagoval takto. :wink:
1- viewtopic.php?f=50&t=51474
2- viewtopic.php?t=17447
3- viewtopic.php?t=18877
4- viewtopic.php?t=37031
5- viewtopic.php?t=19052
6- viewtopic.php?t=6205
viewtopic.php?t=17180

Příjemné čtení...... :D
A až budeš něco hledat tak seznam témat zde viewtopic.php?f=50&t=27441&start=0

Autor:  parizek_ltm [ 29.03.2010 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Totál SAG amatér

Jose, moje rec, jen se mi to nechtelo psat :mrgreen:

Autor:  smolda [ 15.01.2011 16:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

No já mám svojí Barču od kamaráda, který ji kupoval v Seatu Průhonice v r. 1999. Před čtyřma lety se rozhodl že chce něco novýho a Barču že prodá. V AAA mu za ní nabídli 135tis. no a jelikož se mi líbila, začal jsem ho lámat aby mi jí prodal. Moc práce to nedalo a půjčil mi jí na týden abych se "projel" a porozhlédnul se po autě. Za 14 dní na to jsme sepsali kupní smlouvu a bylo. Žádný stáčený kilometry, žádný vopruzy s dokumentací - o to všechno jsem přišel... A v té době Alhu za 135tis., no neber to.
To je zase moje zkušenost s koupí auta. Další už si ale od něho nekoupím, páč mám lehkou averzi na značku Citroen - koupil si C-Crossera... :roll: :roll:

Autor:  popcorn [ 19.01.2011 14:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Já to měl jednoduchý. Švagranec (ženy bratranec) má dvojkovou Alhambru sám a nalítal s ní strašný statisíce km. Krom toho se dovozem aut živí spousty let a má i všechny ty serepetičky (diagnostiky, čtečky laku, zkušenosti, atd.). Ten mi oznámil, že mám trvat na TDI, 6-kvalt, vypínatelný ESP a vyhřívaném čelním oknu a sedačkách. Mnou nalezené auto prověřil a přestože ho mám pár dní, zatím vše vypadá naprosto perfektně. Je to už několikáté auto od/přes něj a vždy bez problémů. Zkrátka osoba způsobilá je ideální pomocník.

Autor:  Shemik [ 19.01.2011 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Popcorne,
nevim, zda uz jsem Te vital v klubu, tak pokud ne, tak tak prave cinim a vitam Te :lol: Hele jen jedna otazecka, nechci to tu nijak rozebirat, na to je jine tema, ale jen strucne. Zarazil me ten pozadavek na to "vypinatelne ESP". Ja mam a mel jsem vypinatelne ESP ve vsech poslednich autech a nikdy jsem ho vypinat nepotreboval. Snad jen vyjimecne, kdyz jsem si chtel cilene zablbnout nekde mimo silnici na snehu, ale pri bezne jizde nikdy. Ma ten pozadavek u Tebe stejny duvod, nebo to ma jeste jiny duvod :?: Dik :lol:

Autor:  popcorn [ 19.01.2011 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Díky za uvítání :D
Já sám jsem ESP u dřívějších aut vypínal jen "na blbnutí", ale prý se to hodí, když je potřeba se někdy vyhrabat z nějaké sněhové prekérky. Sám nevím, ale švagranec říkal, že se mu to občas na horách šiklo. Každopádně ale zapomněl zmínit postel, tu tedy musím dořešit s místním expertem :lol:

Autor:  patper [ 19.01.2011 15:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

:) Jj,take uz jsem parkrat musel ESP vypnul a to i v lete :idea: Ale bez nej uz auto nechci :!:

Autor:  jukinoo [ 20.01.2011 00:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

2001 a 130000km to je urcite :ivn: ani tych 180000km by som neveril uz som vydel dost SAGov co mali 5rokov a najazdenych 350000km a viac

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/