Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 294 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 09.09.2014 20:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2010

Příspěvky:

7

Zdravím, mám Galaxy 2.8, r.v. 99. Dnes se mi rozsvítila kontrolka dobíjení a i na baterii jsem naměřil za běhu stejně jako u zhasnutého motoru. Takže bude nejspíš v pytli něco kolem altíku. Ještě než se začnu hrabat pod autem, chtěl bych se zeptat, zda není někde nějaká pojistka dobíjení. U 2.8 '99 myslím nejsou žádné pojistky v motorovém prostoru... Ale čert ví. Vzhledem k tomu, že mám LPG, nepropadne nikde ani šroubek.
Jinak demontáž alternátoru by měla být možná poměrně rozumně spodem, snad tam nebude větší zrada, ale nečekám nic příjemného...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 09.09.2014 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

SK-TO

Kua mne dnes asi tiež odišiel alternátor. Všimol som si že mi občas prebliknu denne svetlá. Tiež mi začala preblikávať kontrolka ABS a ked idem v tme tak stále akoby žhavila.
Pri meraní dobíjania voltmetrom je napätie asi 12,3V pri akýchkolvek otáčkach. Kontrolka dobijania ale nesvieti no pri štarte áno tak ako to má byť.
Zajtra ho vyhodím a zkúsim zohnať repas. Nechce sa mi s tým babrať a auto potrebujem vo štvrtok v plnej kondícii.

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 09:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2010

Příspěvky:

7

No, být tebou, tak nejdřív zkontroluju kabely a pak případně vyměním regulátor s uhlíky. U TDI se k tomu dá zespodu poměrně dobře dostat. Rovnou měnit altík je poslední volba, pokud ho tedy nemáš v polici.
U 2.8 to bude slabší, protože se k altíku dostat jednoduše opravdu nedá.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 12:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4604

Bydliště:

Praha

Kontrola kabelů asi ano, pokud dáš altík k někomu na vyzkoušení na stolici, tak tím určo nic nezkazíš. Dotyčný ti pak poví, co tomu, co se s tím dá dělat a co to asi tak bude stát ... tedy - měl by, pokud umí.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 15:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2010

Příspěvky:

7

To určitě. Navíc si nejspíš diody sám neproměříš. Takže pokud máš možnost sehnat rychle repas za solidní cenu, proč ne. Spíš, kdybys například na první pohled viděl krátké uhlíky, mohl bys s tím něco udělat za pár korun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

SK-TO

Alternátor prehodený, no zrovna na polici nebol ale zohnal som zánovný aj s dobrou volnobežkou za slušnú cenu.
Najväčší gol bol že sa nič nezmenilo stále dobíjal málo. na baterke 12.7 na altiku 14,1. tak som šiel po kostre. Tá pod baterkou bola v pohode ale očistil som ju a zasa nič.
Tak som šiel dalej a kostra na bloku motora za štartérom bola povolená. Vyčistil dotiahol som a čuduj sa svete dobíjanie je OK. Nedávno mi menili motor a asi zabudli dotiahnuť. Aj to sa stáva. :baseball:
Inak môj starý altík mal neskutočnú vôlu na oske asi ložiska na maderu tak že bol najvyšší čas ho zložiť a čaká ho repas.

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.05.2010

Příspěvky:

7

To jsou věci... Taky jsem dnes vyndal altík (víceméně podle příručky, asi nejhorší jsou všechny ty plasty kolem filtrboxu, to se dalo čekat). Vcelku jednoznačně to vypadá na sjeté uhlíky, snad se mi je podaří přepájet. Nechce se mi kupovat celý regulátor. Je to vcelku zajímavé, auto má najeto kolem 270 tKm, v jiném autě mi uhlíky taky odešly kolem 260 tKm a už mi někdo taky říkal, že je měnil ve stejných kilometrech. Holt Bosch je Bosch.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

SK-TO

Na TDi je vybrať altik práca na 20min. v pohode miesta je ta hodne.
Ja musím vymenit aj ten zberač už sú v ňom riadne kolaje. Uhliky chcem vymeniť aj ja ale musím roznitovať regulátor.

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 23.11.2014 16:37 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

12.05.2013

Příspěvky:

10

Bydliště:

Slovwensko

Cavte, chcem sa opytat, či aj vam kolíše ručička napatia pri dobijani tak ako mne. (vid.video_odkaz na YT_pribl. od 24 sekundy)
A stala sa mi este jedna vec, za jazdy som mal padnute rucicky napatia a teploty oleja. (vid. foto)Zle kontakty ?

https://www.youtube.com/watch?v=DvQwFGdHSLs&feature=youtu.be

Obrázek

_________________
VW Sharan 2007, 1.9TDi AUY, chip 110kW, 148Hp, 336Nm, EGR OFF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 23.11.2014 20:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1996

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Ahoj, preventivně jsem měřil napětí na baterce při zapnutém motoru a nestačil jsem se divit.
Při vypnutých spotřebičích jsem naměřil na volnoběch krásných 14,29V a při 3000ot. taky nějakých 14,3V.
Tak jsem začal postupně zatěžovat altík a nestačil jsem se divit. Při plné zátěži, tj. světla,mlhovky P-Z,vyhř.sedačky, P a Z vyhř. sklo + zrcátka a nakonec klima s ventilátory na plno jsem naměřil na volnoběch 12,75V a motor málem zdechl. Proto jsem kontaktoval Michala ten mi poradil to přeměřit kleštovým ampermetrem na SS napětí. Dnes jsem tak učinil a opět jsem šel do vrtule.
Proud je měřen na volnoběch.
1.Sólo motor - 20A - 14,29V
2.Světla - 30A - 14,27V (+10A)
3.Mlhovky P - 40A - 14,08V (+10A)
4.Mlhovky Z - 46A - 14,08V (+6A)
5.Vyhř.sedačky - 51A - 14,03V (+6A)
5.Přední sklo - 86A - 13,86V (+35A)
6.Zadní sklo+zrcátka - 108A - 13,4 (+22A)
7.Klima - 115A - 12,47V (+7A)
8. Fukary - 128A - 12,3V (+13A)
Po ústálení to zůstalo na 122A a 12,38V, při přidání plynu na nějakých 2000ot. to vylezlo na 13,8V
Altík je z výroby Bosch 120A, lae zda je tento původní nevím. Auto má nějakých 238tkm
Tak těd nevím zda je to v cajku nebo mám řešit servis, podle Michala je to asi normální a je fakt, že vše na jednou asi neběží a do celkového výkonu altíku se to relativně vejde.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 23.11.2014 22:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

528

Bydliště:

Bílina

No jak to vidím tak jsem rád, že od 'přírody' tam mám 150A.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 07.12.2014 10:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.02.2013

Příspěvky:

5

Ahoj, mám problém u Golfa V GTI se mi vybila baterie- dal jsem ji nabít- vše OK dobila se, připojil jsem ji do auta v pohodě jsem nastartoval ale nezhasnou mi kontrolky jako EPC, ESP, posilovač řízení a možná některé další nevím přesně... Každopádně nevíte čím to je? Stačí jen vymazat chybu? Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07.12.2014 10:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2370

Bydliště:

Green town at Prague

Pravděpodobně ano, ale lépe se zeptat sekci Golf V.

Odesláno z mého Lenovo S860 pomocí Tapatalk

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 28.01.2015 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

63

Bydliště:

Brno

Mám na mém Galaxy 1 AFN alternátor se třemi kontakty, D+,B+ a ještě W. K čemu je ten W?

_________________
Galaxy tdi,VW Passat tdi,Audi A4 tdi automat, samo že ropa... benál patří do koksáku....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ELEKTRO, DOBÍJENÍ: kontrolky a ost., kolem dobíjení
PříspěvekNapsal: 28.01.2015 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

SK-TO

Pozeral som v schemach su dve varianty na AFN ale ani na jednej nie je W zapojené. Načo slúži netuším

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 294 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group