Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 07.10.2013 20:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

To tazko vysvetlovat niekomu kto pise rozvodove pseudonavody a pri tom mu nic nohovori ani pojem momentovy kluc.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 15.12.2013 14:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.02.2009

Příspěvky:

273

Cus kluci, dneska jsem resil kontakty na vstricich a po sundani krytu rozvodu jsem koukal ze me asi ceka vodni pumpa. mylim se? je to vodni pumpa? hladina se samozrejme ztraci, mam cervenou chladici kapkalinu a nikde jinde nic cervenyho neni. dik tomek
ps: jinak ten kryt rozvodu dostal pekny kapky. nema nekdo? ostrava a okoli


Přílohy:
HPIM9581.JPG
HPIM9581.JPG (111.88 KiB) Zobrazeno 1117 krát

HPIM9586.JPG
HPIM9586.JPG (204.36 KiB) Zobrazeno 1117 krát


_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.

_________________
Tatra 613 Mil, VW Passat 1.9 TDi syncro, VW Caddy 2k
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 15.12.2013 22:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Dekel je slušně dobitý, ale to červené na něm je rez ne chladičovka, pokud je pumpa trochu kolem takové té malé dírky v tělese olezlá fridexem ( červeným sedimentem z kapaliny ) tak to není na závadu, z každé pumpy musí dle principu něco málo prosakovat, je to v podstatě neměřitelné minimum, tím je pumpa mazaná - pokud chčije tak je KO to by byl, ale velký únik, který by byl opravdu znatelný..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 15.12.2013 22:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.02.2009

Příspěvky:

273

Myslis ze rez? A kde by se tam vzala? Je pravda ze auto jsem kupoval pred prazdninama a od ty doby jsem najel tak 8000 km.
Ted skocila zavada na 4 vstriku tak jsem napruzoval kontakty a pajel je a tak jsem na to prisel.
Mam to znovu rozhodit a zjistit co tam rezavi? Celkem je toho dost a je to jakoby naprasene, myslim ze koroze by byla jinak barevna.
Predchozi majitel rikal ze delal rozvody a turbo a tycky stabliku a pritom na nic ani nesahnul.
Ale pravda je takova ze to vypada jako by to slo asi z napinaci kladky...
Tomek

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.

_________________
Tatra 613 Mil, VW Passat 1.9 TDi syncro, VW Caddy 2k


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 07:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Rez + prach z řemene normální jev, dělané rozvody poznáš..

Tyto dělané nebyly už jen podle stavu napínací kladky..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 07:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.02.2009

Příspěvky:

273

Na tachometru 206.000 auto z roku 2001 dovoz, dle STK stav pri dovozu 60 pak za dva roky 200, takze o najezdu si nedelam iluze. A ted otazka, udelat rozvody nebo ne? Dle stavu viz foto asi ano co? A ja kvuli toho abych je nemusel delat koupil jiny auto. OMG

_________________
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.

_________________
Tatra 613 Mil, VW Passat 1.9 TDi syncro, VW Caddy 2k


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 08:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Hmm obecně vzato, je poměrně zažitý zvyk ihned po koupi ojetého vozu prověřit základní stav automobilu.
Bavíme se samozřejmě o autu z bazaru, kde není jasná servisní historie a veškeré dokumentace o provedených opravách a zásazích - řekněme 99% prodávaných bazarových a jetých vozů..

Tzn. po koupi sem vždy prováděl základní servis, tzn. olej v motoru i převodovce ( manuální - automat sem nikdy neměl ) , všechny filtry, kontrola brzd, výměna rozvodů vč. vodní pumpy a náplně chladící kapaliny..

Ano je to další investice navíc, ale s tímto vždy při koupi počítám a mám určitou rezervu na tento základní servis..

Rozvody rozhodně vyměnit ( i když auto nebude mít dané km ) tak stářím taky trpí..

Nestojí to za destrukci motoru..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 14:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Minimálně výměna rozvodů by měla být u aut z druhý ruky automatická. Tužka a papír snesou všechno a o servisní historii vozidla není třeba si dělat iluze.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 16:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Naprosto souhlasím. Rozvody, olej v motoru (případně i jinde) a všechny (čtyři) filtry, to je automatické vyměnit ihned po koupi. Taktéž doporučuji brzdovou kapalinu.

Ono to dneska už moc nestojí - oproti cenám ND třeba před deseti lety a dnes je rozdíl obrovský, takže se rozhodně nevyplácí šetřit. Naopak cena opravy motoru v případě, že se díky poškození rozvodů nakopne nebo jinak poblbne, je nesrovnatelně vyšší (a často s nejistým výsledkem).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 11:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2014

Příspěvky:

3

Zdravim,mám dotaz ohledně pumpy.Projevuje se mi to tak,jako by neotevíral termostat,ten jsem vyměnil,ale bez výsledku.Motor je horký,topení topí (i vzadu),ale spodní hadice od termostatu je studená a chladič taky.Uvažuji nad vodní pumpou,ale zase se mi nezdá,že by to krásně topilo,hlavně vzadu,kam by se voda bez vodní pumpy těžko dostávala,možná se ale pletu,potom už mě napadá jen ucpaný chladič,co vy na to?Díky za radu

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI 66kW,1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 13:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

To metalunion: A nechtěl by sis kocoure doplnit do podpisu o jaký auto se jedná? Pochybuju že někdo z klubáků vlastní křišťálovou kouli. Já osobně jí nemám.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 18:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2014

Příspěvky:

3

Doplněno

_________________
Ford Galaxy 1,9 TDI 66kW,1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 19:46 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Ucpaný chladič není nic nemožného a vyjímečného, hlavně pokud někdo v minulosti použil jakýkoliv chemický ucpávadlo netěsností chladiče. Asi bych se zkusil pověnovat chladiči a zjistil jak dalece je a nebo není průchozí.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Prece kdyby ten motor mel teplotu na otevreni termostatu a voda ktera ma jit pres chladic tam neprosla musi se to preci uvarit.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
PříspěvekNapsal: 10.03.2014 20:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Pokud topí tak nutně nemusí, horší to bude v teplým počasí.
Když mi odešel termostat vloni v létě, v pohodě jsem uchladil topením naplno.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group