Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 28.11.2013 18:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Jo jo tak stejny postup sem mel i ja, akorat pouzdra sem mel na jedne strane jak alobal.

Dobra prace vsech zucastnenych !

M@rtymu se omlouvam predem. *:o)

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 16:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Zlín

No jo, jenže já si nejdřív pozorně přečetl příspěvky a pak jsem usoudil ( chybně ) , že příčinou u našeho vozu je právě ta kladka a její pouzdra. Jenže pravděpodobně ji vyměnil původní majitel. Nebo spíš nechal vyměnit, ty pouzdra měly i ty "čudlíky" uvnitř, jak jsou vidět na továrních fotkách, tzn, on nic nestružil. A ona to nakonec byla ta řemenice dole. Holt, člověk se pořád učí :wink:

_________________
Dřív nesmrtelný Passat B3 1,9 TD Variant, teď Sharan 1,9 TDi GL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 17.12.2013 00:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Zlín

Ještě postřeh ze servisu, kde mi to dělali. Pro rychlejší specifikaci doporučují sundat dekl pod motorem a poslouchat po ránu za studena i ZESPODU. Dá se tak rychle a s určitostí poznat ta kladka. Stačí rampa, nebo něco podobného, ale je samozřejmě nutné dbát zejména na vlastní bezpečnost - ne aby jste to chlapi stavěli na běžný zvedák, špalky, fošny, nebo dokonce šutry!!! Oni ti naši mazlíčci přece jen něco málo váží :wink:

_________________
Dřív nesmrtelný Passat B3 1,9 TD Variant, teď Sharan 1,9 TDi GL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 17.12.2013 07:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Stačí vzít bílou lihovou fixu nebo voskovku a udělat čáru přes celou jednu šíři řemenice, nastartovat, odjet a po dojetí se mrknout jak na tom ryska je, pokud bude rozštelovaná ( rozdělená napůl ) je jasné že řemenice se protáčí na pryžové části uložení.

:drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 23.12.2013 02:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Zlín

Tak tohle nenapadlo ani ty borce v obou servisech :D Geniálně jednoduchý, to je vždycky nejlepší. :) Ale je fakt, že to byla příčina. Jednak autí teď i ráno přede jako kočička a taky to na té demontované řemenici bylo vidět. Teda přesněji řečeno byla znát ta narušená pryž mezi vnitřní a vnější částí. Kdo nezažil, jaké to je, když to skoro rok i přes výměnu všeho možného při ranním vlhku příšerně kvílí, ten neuvěří . :sorry: Už jsme si fakt mysleli, že něco děláme blbě. Připomenu výměny, nebo opravy : napínací kladka s ložiskem, uložení napínací kladky i s napínákem, ložiska alternátoru, ložisko spojky a spojka od klimakompresoru, vodní čerpadlo, kontrola čerpadla serva a samozřejmě nové řemeny. Sice jsem si pečlivě přečetl příspěvky kolegů, ale prostě jsem to špatně vydedukoval :blush: Klidně se mi smějte :laugh: hlavně že autí je zas hodné. Včera jsme jeli koupit sedačku. Už od původního majitele jich bylo v autě 6, ale v techničáku 7. No a čekáme další přírůstek, no :blush:
Všem děkuji a přeju pohodové prožití svátků
Pavel

_________________
Dřív nesmrtelný Passat B3 1,9 TD Variant, teď Sharan 1,9 TDi GL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 23.12.2013 22:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tak hlavně že se vyřešilo.
:drinks: :drinks: :drinks:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 31.07.2015 09:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

Bydliště:

Jičín

Zdravím,
trochu to tady oživím čerstvým dotazem.
Po 3 návštěvách v servisu mi konečně začala fungovat klima, ale cca po týdnu ježdění v krásně vychlazeným autě se mi začalo ozývat pískání z motoru.
Jel jsem s tím do servisu, kde mi tu klimu dělali a mám se stavit v pondělí ráno. Rád bych se připravil na to, co mě může čekat, abych jim neodkývyl výměnu půlky auta. Kdyby mi tam nedělali tu klimu a netušil jsem souvislost s tím, tak bych jel do jinýho servisu.
Myslel jsem, že píská řemen, ale když jsem se byl objednat do toho servisu, tak na to letmo kouknuli a říkali, že to na řemen nevypadá. Pískání se ozývá až když stoupnou otáčky cca na 2.000. Nemá na to vliv zapnutí klimy ani jiných spotřebičů. Ani rejd kol. Volnoběžka na alternátoru byla měněná před 2 rokama.
Vlákno jsem přečetl celý, ale nenašel jsem v něm podobnost mému problému.
Máte někdo nějaký tip, na co kouknout? O víkendu asi zkusím sundat napínák a namáznout ho jak psal tady coto.je viewtopic.php?p=1493002#p1493002
Pak ještě zkusím tu fixu na řemenici, ale víc nevím...

_________________
Galaxy 1.9TDI 85 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 31.07.2015 14:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.07.2010

Příspěvky:

109

Sundej remen klimy a prislusenstvi a nastartuj,pokud piskani bude pokracovat,hledej problem jinde.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 31.07.2015 14:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

Bydliště:

Jičín

Mám to na zítřek v plánu. Napíšu, kam mě to posunulo...

_________________
Galaxy 1.9TDI 85 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 01.08.2015 13:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

Bydliště:

Jičín

Tak jsem sundal remen a bez nej to nepiska. Ohmatal jsem remenice a vsechno se otaci celkem bez odporu. Akorat altik sel podle me teochu ztuha. Na obe strany.Volnobezku jsem menil pred 2 rokama. Je mozny, ze by takhle brzo odesla? Nebo to bude nejakyma loziskama v altiku?
Jinak kdyz jsem remen zase nasadil, tak piskani prestalo. Predpokladam, ze to bude ale jen na chvilku.
Kdyby to byly ty loziska, na kolik muze cca vyjit oprava?

Edit:
Nedalo mi to a sel jsem se jeste jednou podivat na tu volnobezku. Kdyz s ni tocim, tak se altit uvnitr toci na obe strany, predpokladam teda, ze problem bude v ni...

_________________
Galaxy 1.9TDI 85 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: napínací mechanizmus klínového řemene alternátoru
PříspěvekNapsal: 07.12.2015 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.01.2012

Příspěvky:

79

Zdar chlapy,díky těm všem příspěvkům co jsem tady pročetl,jsem prohlídkou zjistil,že mám ty pouzdra asi taky nejspíš v hajzlu. Při demontovaným řemenu při zahýbání kladkou s tyčkou je viditelná vůle u předního pouzdra. Dají se pouzdra někde sehnat nový na krámě? Za přepokladu,že by hliník pod pouzdrama nebyl vymačkanej by je stačilo pouzdra pouze přelisovat nebo? Kdyby i hliník byl v háji,nemá někdo číslo celýho kompl. držáku? Bych asi musel sehnat novej...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 101 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group