KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Stereo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.12.2014 23:19
Bydliště: Brno

KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Stereo »

Prosim o odpoved na dotaz do vlakna, v sz to ostatnim nepomuze :o) ale mam jeste doplnujici dotaz. Jak vlastne poznam ze sedim ve 4motion verzi a ne normalni dvoukolce? Diky za odpoved!

Uživatelský avatar
BERGRUFT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 26.04.2013 15:37
Bydliště: Valašsko

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od BERGRUFT »

Tak mělo by to být uvedené: na řadící páce, na kufru 5 dveřích (samolepka), a v pravém zadním odkládacím prostoru kufírku (štítek vozidla)

Asi nejjednodušší na ověření bude se mrknout k zadní nápravě - jakmile tam uvidíš "kostku" mezi nápravami od které jdou k oběma kolům "tyčky" tak pak následně sedíš ve 4motion.

Pokud jsi úplně líný a nesehneš se ani proto aby jsi si zavázal tkaničky - tak pak při zkušební jízdě jízdě při rozjezdu pořádně vytoč motor, pusť spojku - dej "plný knedlík" autu (majitel Tě za to pochválí) a měl by jsi to cítít
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd

Stereo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 19.12.2014 23:19
Bydliště: Brno

KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Stereo »

Mockrat dekuju-otestovat naporove me napadlo, ale tva rada bude lepsi. Pak az pri testu funkce nabidnout variantu na zvedaku nebo pod plynem :) a existuje u tohohle systemu 4x4 moznost prepnout nucene na stale 4x4 (vzhledem k tomu ze to ovlada ridici jednotka, implementace by mohla byt mozna...) ale co jsem zde vycetl, zrejme to funguje dostatecne spolehlive.

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

Tak,so mnou sa môj motor V6 už rozlúčil.Prikladám foto z demontáže motora.Je tam fakt málo miesta.Verím že druhý motor vydrží minimálne tak veľa ako predchádzajúci. :roll:
20180614_185644.jpg

Uživatelský avatar
Krteczek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 02.06.2011 11:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Krteczek »

Kolik kilometrů měl motor? A co na něm odešlo?
VW Sharan 2,8 V6 4Motion "babička pojmenovala jako Šakyra" :-)
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

Odyšla na ňom hlava valcov a nádledne sa pridrel motor. Mal som na ňom okolo 480tis.Rozvody boli menené okolo 200tis. Pri 160tis.montáž lpg. Maximálna spokojnosť.Už som dal daľší motor a behám ďalej.

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

Nie je to nezničiteľný motor. Menil som olej pravidelne každých 10 až 12tis. Používal som castrol 10w60.Mám v obľube svižnú jazdu,nejazdím na spotrebu.spotreba mi vychádzala dlhodobo na 15lit.lpg. Mám automat.Dialnica 210nie je problém.Len mám dilemu,čo kúpiť následne,aké auto? Aby mi zostal aj priestor,výkon a spoľahlivosť?

Uživatelský avatar
Korda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Korda »

Radoslav :I já tohle už pomalu začínám řešit po 5 letech :-) Auto ma 335 000km ale motor jde jako hodinky a olej nežere .Používám stejny jako ty 10x 60 .Bohužel ta únava materialu jednou přijde a nechci do auta co ma hodnotu cca 100 tisíc dát 50 tis do opravy, tak že se pomalu začínám poohlížet po něčem podobném nebo mladším kusu. Bohužel tak to silných, spolehlivých a velikost kterou dám do garáže a hlavně 4x4 moc na vyběr není ... Jinak auto fakt super .Ale roky a kilometry se se začínají pomalu projevovat.Nedavno vyměna spojky cca 22 tisíc oprava ... :-(

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

Tak isto mi nežral olej,nič som na ňom nebadal,že je na tom zle. Dva týždne pred deštrukciou som ho mal napojené na diagnostike a pozerali sme aj vôľu na rozvodoch a bolo všetko v super stave.A prečo si používal olej 10w60?

Uživatelský avatar
Korda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Korda »

Olej sem vymenil protože jsem jednou v léte stál v koloně na dalnici a bylo hrozne horko a začala problikávat kontrolka mazani a olej tam byl .Tak že bylo jasne že je prehřaty a hodně řidky .Vyměnil jsem na Castrol 10-60 a od te doby sa to už nikdy nestalo .Měnim ho každých 10 t. Za kolik peněz si sehnal motor pokud to není tajne? :-)

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

:yahoo: Celé auto,na ktorom som prišiel z Popradu do Stropkova som zaplatil aj s benzínom,podložkami pod značky a tekutým stieračom,lebo nešli stierače a hrozne lialo920eur.Auto stálo vo dvore 2roky.Nevedeli ho prihlásiť.Bolo zo švajčiarska a niečo sa pri dovoze nepoplatilo a zostalo to tak. Malo to servisku s úplnou históriou aj s faktúrami za servis.Majiteľ to nevedel predať kôli veľkému obsahu a automatickej prevodovke predať.Na šťastie bol jednoduchý človek a nikde ho neinzeroval.Dostal som sa k nemu cez známeho,čo obchoduje s autami a pre ňho bolo nepredajné,takže mi ho prihral a chcel za to z neho sedačky,ktoré mne nechýbajú

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

Ja som tiež prešiel na olej 10w60 kôli tej kontrolke,slabý tlak oleja. Vyskúšal som viac druhov od 5w30,potom 5w40ani to nepomohlo a 10w 60 mi poradil jeden kamoš čo jazdí rely poloprofesionálne.Hneď vedel čo je to za problém.Opísal som mu to asi takto-Idem po dialnici asi 60km 200km/h a následne zchádzam z dialnice do kolóny.Pri takomto spomalení na voľnobežné otáčky mi hneď svieti kontrolka oleja a vypisuje na displeji-slabý tlak oleja vypnite motor

Radoslav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.05.2009 11:05
Bydliště: Stropkov
Kontaktovat uživatele:

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Radoslav »

Hľadal som to tu na fóre ale nikto to zatiaľ nepísal.Možno to niekomu pomôže ak by náhodou mal taký problém.Dnes som si s radosťou svižne zajazdil so spotrebou 7eur na sto km.Lpg je super!!!

Uživatelský avatar
Korda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od Korda »

Ono to LPG má větši spalovaci teplotu než benzín ,tak je že ten olej bude dostávat dost zabrat.Tak pro jistotu menim každých 10 t.Na netu se da sehnat Castrol 10 -60 za dobře penize .V servisu za to chtěji šílenost :-)

e.so
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 10.03.2011 23:34
Bydliště: Ostrava

Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti

Příspěvek od e.so »

Zdarec všem, kteří vlastníte VW Sharan 2,8 V6.
Já taky :-)
Mám VW Sharan 2,8 V6 4motion, v kůži, multifční volant, r.v. 05/2002, koupil jsem ho v 05/2016. Při koupi měl najeto 242 000, teď mám 265 000. Při koupi jsem tam namontoval Lpg, já jsem totiž zarytý lpgečkař :-). Předtím jsem měl v LPG Superba 2,8 V6, Touarega 3,2 V6, Oktávku kombi 2,0i, Mazdu 6 a 626, Ladu 1500. No na Lpg jezdím už roku 1998 :-).

Používám olej 5w40. Čtu tady, že dávate 10w60. Je to lepší?

A prosím ještě o radu - mám na přístrojové desce teploměr oleje. Ukazuje mi 100 stupňů. Myslím, že ukazoval méně, ale nevím to jistě, moc se na tento ukazatel nekoukám. Teplota vody je 90 stupňů. Není ten olej hodně? Nemůže to být nějaký problém? Mám to řešit? Poraďte prosím, zda jste se s tím nesetkali. Díky

A sháním také levé přední zrcátko, vyhřívané, sklopné, 12 pinů. Tak kdyby jste někdo měl, tak dejte vědět. Mi ho nějaký šmejd na parkovišti překroutil a prý to nejde opravit.

Díky, díky

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“