KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
- pruzik
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VelkoCity Vchlabí
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
Njn to máš naprostou pravdu.
Nad tim momentem jsem se takle jak to píšeš nezamýšlel.
Nad tim momentem jsem se takle jak to píšeš nezamýšlel.
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
Já bych si dovolil reagovat na auto od "policajtů". Před koupí svého mazlíka sem u jedný takový VR6ky z rajchu taky stál, lákala, to víte, že jo! Co se týká interiéru, tak se musím policajtů zastat, nebyl určitě víc opotřebavaný, než u leckerých vozů s malými dětmi. Ty naopak někdy vypadají o dost hůře...a co si budem povídat, kolikrát tam ani děti jezdit nemůsí a je to hrůza. Jasný, že je rozdíl mezi autem používaným k výkonu služby v terénu a autem, který vyjede jen když je potřeba. Možná to byl můj případ, interiér vypadal dobře. Z venku služební vůz nebyl k rozeznání od civilu, snad jedině vyříznutá mřížka chladiče na majáky. A co se týká motoru, už si nevzpomínám co měl nakrouceno, nicméně co se týká servisů, služební vozy bývají leckdy servisovány důsledněji jak civilní...tím mám na mysli samozřejmě jen "uživatele vozů", které zajímá max. otvor na dolévání PHM Samozřejmě o způsobu používání vozu potažmo motoru...tady bych si iluze nedělal, to je fakt.
Takže, abych to neokecával auto od cajtů nemusí být nutně "vybydlené", ale motor sice dobře servisovaný, už něco bude mít za sebou.
Takže, abych to neokecával auto od cajtů nemusí být nutně "vybydlené", ale motor sice dobře servisovaný, už něco bude mít za sebou.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- Krteczek
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 02.06.2011 11:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Motor 2,8 V6
Ahoj kamarádi "autobusáci".
Už pět let jezdím svým GI 1,9 66kW. V zásadě jsem spokojen, ale teď mě začal nahlodávat červík jménem LPG. A tak se aktivně poohlížím po Alhambře či Sharanu 2,8 V6
Omlouvám se jestli zakládám duplicitní vlákno, ale snažil jsem se zde na strákách pročíst kde co o těchto motorech.
Může mi prosím někdo v kostce říct nějaká úskalí, problémy, časté závady těchto motrů? Je krom spotřeby ještě nějaký jiný důvod proč se vyhnout šestiválci?
A stejný dotaz platí pro 4x4. Už jsem vyčetl závady v Haldexu, hlučnost apod.
Předem děkuji za fundovanou odpověď.
Už pět let jezdím svým GI 1,9 66kW. V zásadě jsem spokojen, ale teď mě začal nahlodávat červík jménem LPG. A tak se aktivně poohlížím po Alhambře či Sharanu 2,8 V6
Omlouvám se jestli zakládám duplicitní vlákno, ale snažil jsem se zde na strákách pročíst kde co o těchto motorech.
Může mi prosím někdo v kostce říct nějaká úskalí, problémy, časté závady těchto motrů? Je krom spotřeby ještě nějaký jiný důvod proč se vyhnout šestiválci?
A stejný dotaz platí pro 4x4. Už jsem vyčetl závady v Haldexu, hlučnost apod.
Předem děkuji za fundovanou odpověď.
VW Sharan 2,8 V6 4Motion "babička pojmenovala jako Šakyra"
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis
Galaxík I 1,9 66kW "Mravenečník" - prodáno. Odsloužil si poctivých 300tis
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15.11.2009 20:12
- Bydliště: jizni morava
sharan vr6
Ahoj
Chtel bych se zeptat uvazuji o koupi sharan.
motor 2.8 vr6 mate s tim nekdo zkusenosti,pripadne muzete poradit co a jak?
PS:pokud je dotaz mineni ve spatne sekci,prosim o upozorneni a premenim.
hledal sem tu a nenasel..(bud sem spatne hledal a nebo tu proste neni..)
diky za kazdou radu ci upozorneni
Chtel bych se zeptat uvazuji o koupi sharan.
motor 2.8 vr6 mate s tim nekdo zkusenosti,pripadne muzete poradit co a jak?
PS:pokud je dotaz mineni ve spatne sekci,prosim o upozorneni a premenim.
hledal sem tu a nenasel..(bud sem spatne hledal a nebo tu proste neni..)
diky za kazdou radu ci upozorneni
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 25.10.2010 00:24
- Bydliště: Praha 4 Braník
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
vw-vento: Ahoj, vlastním tuhle potvoru, rád se s Tebou podělím o zkušenosti uživatele. Tvůj dotaz je dost obecný, proto jen nadhodím to, co považuji za důležité. Pokud budeš chtít vědět něco konkrétně víc, tak mi pošli zprávu.
Předpokládám, že dotaz se týká motorizace a souvisejících věcí. Můj sharan má za sebou 260 tis. km, rok výroby 96 či 97, původ SRN. Jsem 3. majitel, druhý majitel ho používal na tahání aut. I přesto se motor zdá být v celkem dobré kondici a automat řadí slušně navzdory nulové údržbě. Na motoru jsem dělal jen maličkosti (termostat, čidlo teploty, prasklý kus hadice k topení). Myslím, že motor vr6 je celkem spolehlivý, pokud se k němu jeho majitelé chovají rozumně, což u sharana narozdíl od golfů a passatů bývá často splněno. Dle mého názoru hlavně správně měnit olej a nepřetáčet studený motor. Jako možného budoucího majitele by Tě ještě mohlo zajímat: povinné ručení platím lehce pod 5 tis za rok, moje průměrná spotřeba je okolo 12l/100km (ale automat a čtyřkolka!), ale snažím se jezdit úsporně (rozuměj v rámci rychlostních limitů a plynule) a jezdím hlavně delší cesty po dálnici a silnicích I a II třídy. Pokud se necháš unést (zvuk k tomu svádí nebo budeš poskakovat ve městě, pod 14l se nedostaneš. Možná úspora je plyn, nicméně přínosy považuji za diskutabilní, hodně záleží na osobních preferencích... Suma sumárum: výhodou oproti méně avantgardní motorizaci je trochu větší výkon (oceníš pokud něco potáhneš), nevýhoda jsou provozní náklady. Snad jsem Ti trochu pomohl.
Hodně zdaru
V.
Předpokládám, že dotaz se týká motorizace a souvisejících věcí. Můj sharan má za sebou 260 tis. km, rok výroby 96 či 97, původ SRN. Jsem 3. majitel, druhý majitel ho používal na tahání aut. I přesto se motor zdá být v celkem dobré kondici a automat řadí slušně navzdory nulové údržbě. Na motoru jsem dělal jen maličkosti (termostat, čidlo teploty, prasklý kus hadice k topení). Myslím, že motor vr6 je celkem spolehlivý, pokud se k němu jeho majitelé chovají rozumně, což u sharana narozdíl od golfů a passatů bývá často splněno. Dle mého názoru hlavně správně měnit olej a nepřetáčet studený motor. Jako možného budoucího majitele by Tě ještě mohlo zajímat: povinné ručení platím lehce pod 5 tis za rok, moje průměrná spotřeba je okolo 12l/100km (ale automat a čtyřkolka!), ale snažím se jezdit úsporně (rozuměj v rámci rychlostních limitů a plynule) a jezdím hlavně delší cesty po dálnici a silnicích I a II třídy. Pokud se necháš unést (zvuk k tomu svádí nebo budeš poskakovat ve městě, pod 14l se nedostaneš. Možná úspora je plyn, nicméně přínosy považuji za diskutabilní, hodně záleží na osobních preferencích... Suma sumárum: výhodou oproti méně avantgardní motorizaci je trochu větší výkon (oceníš pokud něco potáhneš), nevýhoda jsou provozní náklady. Snad jsem Ti trochu pomohl.
Hodně zdaru
V.
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
To VW-Vento: A proč se bráníš ropákovi? Provozní náklady rozhodně nejsou tak móc vysoký, spotřeba v rozsahu 7,5 - 8,5. Samozřejmě jsou mezi náma i borci s nižší spotřebou, ale většina z nich každou chvíli čistí zarostlý turbo...
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15.11.2009 20:12
- Bydliště: jizni morava
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
vasek: diky moc za info
smolda: nebranim se naftaku,sam mam 4golfa..
ale dostal jsem vcelku fajn nabidku na pekneho sharana..sice naka kosmetika se najde..
a motorizace je 2.8 1997rok..
nam to bude stejne jako vikendove auto kdyz pojedem s rodinou a jinak vylozene na tazny(2tuny)takze na naky ten vozik,pripadne hengr..
nebudu s nim jezdit denne(pokud ano resil bych nejspise montaz plynu..)
chci si na nem vyladit detaily,vse dat do kupy a pak jen jezdit a klid..
smolda: nebranim se naftaku,sam mam 4golfa..
ale dostal jsem vcelku fajn nabidku na pekneho sharana..sice naka kosmetika se najde..
a motorizace je 2.8 1997rok..
nam to bude stejne jako vikendove auto kdyz pojedem s rodinou a jinak vylozene na tazny(2tuny)takze na naky ten vozik,pripadne hengr..
nebudu s nim jezdit denne(pokud ano resil bych nejspise montaz plynu..)
chci si na nem vyladit detaily,vse dat do kupy a pak jen jezdit a klid..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 26.02.2012 21:09
- Bydliště: Jedovnice
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
cau kolegove
zajima me vase zkusenost s vr6 syncro..(I model)
mam ted sharana vr6 rok 1997,ale predokolku..
uvazuji o prechodu na syncro..nechci 4motiona,ale stalou 4kolku..
zajima me vase zkusenost?
vetsina techto vr6syncro jsou automaty(spise sem zatim manual nevidel)
zajima me co si to zhruba vezme?mate zkusenost za automatovou 4kolkou tahat vozik?da se nebo pak odchazi automat?
pripade jak je na tom se spolehlivosti i ten automat?
diky moc za kazdou radu
zajima me vase zkusenost s vr6 syncro..(I model)
mam ted sharana vr6 rok 1997,ale predokolku..
uvazuji o prechodu na syncro..nechci 4motiona,ale stalou 4kolku..
zajima me vase zkusenost?
vetsina techto vr6syncro jsou automaty(spise sem zatim manual nevidel)
zajima me co si to zhruba vezme?mate zkusenost za automatovou 4kolkou tahat vozik?da se nebo pak odchazi automat?
pripade jak je na tom se spolehlivosti i ten automat?
diky moc za kazdou radu
vw golf IV 1.9tdi 85kw 4motion
nabizim zajisteni stk..
domaci maso-veprove,hovezi,drubez,vajicka,ze zabijacky(jelita,jitrnice,tlacenka,..)krmeno domaci stravou!!!(vice na dotaz)
jizni morava,blansko
nabizim zajisteni stk..
domaci maso-veprove,hovezi,drubez,vajicka,ze zabijacky(jelita,jitrnice,tlacenka,..)krmeno domaci stravou!!!(vice na dotaz)
jizni morava,blansko
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
Ja mam 3. mesic GII 2.8 s tiptronicem a LPG. Mesicne najezdim mezi 2500-3000km, polovina z toho je po meste (proto automat). Fakt je, ze mezi mesty jezdim bud po dalnici, nebo 4proudovce, bezne jezdim tak mezi 100-120hm/h, na 4proudovce spis u te spodni hranice, dalnice u te horni hranice. Fakt je, ze nekdy tomu taky slapnu na krk, pak ale spotreba leze brutalne nahoru. Ale plyn neni zas tak drahej Podle pocitace mam prumernou spotrebu 12.5L, takze pocitam ze plynu to bude nekde ke 14ti litrum. Pokud mam plyn za 17.90 a nafta je za 35(?) a kdybych jezdil o neco pomaleji, tak mam kilometr za stejnou cenu jako s ropakem. Ale naftovy motory maji porad ruzne problemy, staci si procit fora, navic cim je auto starsi, tim vice problemu se da ocekavat a opravy nebejvaj nejlevnejsi. A pak je tu ten zvuk motoru, me vylozene irituje kdyz motor na volnobeh dela ka-dle-ka-dle-ka-dle-ka-dle... Copak jsem nejakej Karel?
Takze, pokud bych mel srovnat naklady ropaka a VR6ky, tak pokud by se jezdilo na benzin, je to fakt drahy provoz, pokud se ale jezdi na LPG, tak se karta obraci.
Co se tyka motoru VR6, tak co jsem se kde dozvedel, ma fakt dlouhou vydrz, necha si toho hodne libit. Nevyhoda je rozvodak, je tam retez, kterej by mel vydrzet celou zivotnost motoru, ale pokud se autem tahaj jiny auta nebo kone, muze bejt vytahanej a je dobry ho vymenit. Pruser je, ze retez je na strane u prevodovky, takze vymena neni tak jednoducha, jako remen u ropaku. Druha nevyhoda je pri montazi LPG. Motor je fakt velkej a okolo je opravdu malo mista. Pri montazi se musi rozebrat celej predek, aby se dalo odsroubovat sani, takze montaz je i casove narocnejsi nez u jinejch aut (a tim padem i drazsi), ale i tak se to vyplati. Pokud bych si mel ja osobne znovu vybrat mezi ropakem a VR6kou, tak volba je jasna;-)
Takze, pokud bych mel srovnat naklady ropaka a VR6ky, tak pokud by se jezdilo na benzin, je to fakt drahy provoz, pokud se ale jezdi na LPG, tak se karta obraci.
Co se tyka motoru VR6, tak co jsem se kde dozvedel, ma fakt dlouhou vydrz, necha si toho hodne libit. Nevyhoda je rozvodak, je tam retez, kterej by mel vydrzet celou zivotnost motoru, ale pokud se autem tahaj jiny auta nebo kone, muze bejt vytahanej a je dobry ho vymenit. Pruser je, ze retez je na strane u prevodovky, takze vymena neni tak jednoducha, jako remen u ropaku. Druha nevyhoda je pri montazi LPG. Motor je fakt velkej a okolo je opravdu malo mista. Pri montazi se musi rozebrat celej predek, aby se dalo odsroubovat sani, takze montaz je i casove narocnejsi nez u jinejch aut (a tim padem i drazsi), ale i tak se to vyplati. Pokud bych si mel ja osobne znovu vybrat mezi ropakem a VR6kou, tak volba je jasna;-)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 26.02.2012 21:09
- Bydliště: Jedovnice
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
the max
diky za info
¨ja mel spise dotaz jak je na tom se spolehlivosti automat a syncro na sharanech a podobne..
a jake je tahani voziku ta automatovou 4kolkou..
ja prave sharana vr6 v lpg mam
ale mam predokolku a chci 4kolku
diky za info
¨ja mel spise dotaz jak je na tom se spolehlivosti automat a syncro na sharanech a podobne..
a jake je tahani voziku ta automatovou 4kolkou..
ja prave sharana vr6 v lpg mam
ale mam predokolku a chci 4kolku
vw golf IV 1.9tdi 85kw 4motion
nabizim zajisteni stk..
domaci maso-veprove,hovezi,drubez,vajicka,ze zabijacky(jelita,jitrnice,tlacenka,..)krmeno domaci stravou!!!(vice na dotaz)
jizni morava,blansko
nabizim zajisteni stk..
domaci maso-veprove,hovezi,drubez,vajicka,ze zabijacky(jelita,jitrnice,tlacenka,..)krmeno domaci stravou!!!(vice na dotaz)
jizni morava,blansko
- MAKO-VR6
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 30.05.2010 12:05
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
Ahoj, mám ho už třetí rok. V zimě v závějích je to super pomocník. Převodovka zatím bez problémů. S vozíkem jsem jel párkrát, četl jsem, že se má dát na pevno 3 a tradá. Spotřeba mám kolem 13.5 l v létě, v zimě 17l. M.
MAKO
-
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 21.09.2012 20:53
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
čau. tak já už asi půl roku rozmýšlím co je pro mě lepší jestli tdi vs. V6 150KW
mam už 2 roky shrana tdi 81kw s přestavbou na 6ti kvalt (1999. na tachu ,,330tis") bohuželmi je 21 ale toto auto opravdu využiju. bohužel taky cca 60% mích cest jsou lítačky po městě ročně najedu cca 30tis km ale ted to hlavní... moje dlouhodobá spotřeba je cca 9l nafty ale k tomu hodně drahý a až moc častý servis jako třeba spojka za 15tis, už 2x turbo ( jakožto slabost sharanů a to mi nikdo nevymluví) těsnění pod hlavou + ta přestavna na 6ti kvalkt +rozvody atd
no prostě mam v autě už cca 60tis Kč a to nepočítám věci jako brzdy,olej atd.
v poslední době uvažuju o hlavně novejší generaci s motorem 2.8 V6( hlavně kvůli tomu že je to čistá atmosféra s výkonem) také chci auto z německa kde jsou tyto auta prostě o cca 40% levnější než tdi se stejnou nebo i horší výbavou.
nechci ani 4 motion i když by se mi líbil ale co když se porouchá- další nákladná oprava to radši auto bez něj
no abych to shrnul tak tady všichni píšete jak má tdi nízkou spotřebu tak to sice jo ale pokud si někdo koupí tdi na cesty do práce která má 5km tak to prostě oddělá( samozřejmě jako první turbo a půjde to dál) a pak mu bude spotřeba u pr...e
proto mě zajíma nejvíce ta reálná spotřeba BENZÍNU ... protože radši budu jezdit za 14l a dělat na autě jen základní servis nežjezdit za 9l ale jezdit jen po servisech
ps : proti tdi nic nemám ještě před časem bych na nej nedal dopustit a spostu lidem vydrží bez toho aby na nej šáhli ( třeba jako můj otec) ale já toho mam dost. čím víc peněz do nej strkám tak tím víc je nevděčné
toto je můj názor bohužel neznám nikoho osobně kdo by měl V6 tak pokud je někdo takový kdo třeba někdy uvažoval stejně !!! může mě vyvést z omylu budu jedině rád !!!
dále jsem uvažoval také nad tím že bych tu V6 stku třeba nechal předělat na ethanol(kvůli tomu případnému malému ušetření za náklady na benzín) ale s tím také nemám žádné zkušenosti každopádně pokud to funguje je to inevstice cca8tis oproti LPG které je sice za babku ale montáž stojí cca40tis
mam už 2 roky shrana tdi 81kw s přestavbou na 6ti kvalt (1999. na tachu ,,330tis") bohuželmi je 21 ale toto auto opravdu využiju. bohužel taky cca 60% mích cest jsou lítačky po městě ročně najedu cca 30tis km ale ted to hlavní... moje dlouhodobá spotřeba je cca 9l nafty ale k tomu hodně drahý a až moc častý servis jako třeba spojka za 15tis, už 2x turbo ( jakožto slabost sharanů a to mi nikdo nevymluví) těsnění pod hlavou + ta přestavna na 6ti kvalkt +rozvody atd
no prostě mam v autě už cca 60tis Kč a to nepočítám věci jako brzdy,olej atd.
v poslední době uvažuju o hlavně novejší generaci s motorem 2.8 V6( hlavně kvůli tomu že je to čistá atmosféra s výkonem) také chci auto z německa kde jsou tyto auta prostě o cca 40% levnější než tdi se stejnou nebo i horší výbavou.
nechci ani 4 motion i když by se mi líbil ale co když se porouchá- další nákladná oprava to radši auto bez něj
no abych to shrnul tak tady všichni píšete jak má tdi nízkou spotřebu tak to sice jo ale pokud si někdo koupí tdi na cesty do práce která má 5km tak to prostě oddělá( samozřejmě jako první turbo a půjde to dál) a pak mu bude spotřeba u pr...e
proto mě zajíma nejvíce ta reálná spotřeba BENZÍNU ... protože radši budu jezdit za 14l a dělat na autě jen základní servis nežjezdit za 9l ale jezdit jen po servisech
ps : proti tdi nic nemám ještě před časem bych na nej nedal dopustit a spostu lidem vydrží bez toho aby na nej šáhli ( třeba jako můj otec) ale já toho mam dost. čím víc peněz do nej strkám tak tím víc je nevděčné
toto je můj názor bohužel neznám nikoho osobně kdo by měl V6 tak pokud je někdo takový kdo třeba někdy uvažoval stejně !!! může mě vyvést z omylu budu jedině rád !!!
dále jsem uvažoval také nad tím že bych tu V6 stku třeba nechal předělat na ethanol(kvůli tomu případnému malému ušetření za náklady na benzín) ale s tím také nemám žádné zkušenosti každopádně pokud to funguje je to inevstice cca8tis oproti LPG které je sice za babku ale montáž stojí cca40tis
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
V6 mám na LPG. Důvod koupě byl podobnej jako máš ty, atmosféra, bez turba, bez vstřiků, žhavících svíček atd... Po přestavbě na plyn to jezdí se srovnatelnou cenou na kilometr. Někdo namítne, že kdybych měl ropáka, tak ušetřím na přestavbě. To je sice pravda, ale cena ropáka s výbavou jakou mám tady by byla možná i vyšší, než to co mě stálo auto v Říši + přestavba.
Spotřebu mám v podpisu, pravda, kdybych jezdil ve městě 50 a ne 55-57, mimo město 90 a ne 115 a na dálnici 130 a ne 140, tak by ta spotřeba taky byla minimálně o litr nižší, ale prostě s takovým motorem to vyloženě svádí. To je spotřeba samozřejmě na plyn. Na benzín by to mohlo být minimálně o další litr méně.
V Říši se dají koupit auta už i s plynem. Nedávno známý přitáhl Galaxe s pěknou výbavou ale s potkaným motorem. Auto i s dopravou asi 37Kkč, nové rozvody + filtry a kapaliny + díly do motoru asi 9Kkč. Auto šlo do světa prej za 85Kkč. Plyn tam taky byl.
Motor by měl být nesmrtelný, akorát to chce zkouknout rozvody a případně je udělat. Materiál tak dahej není, zato ta práce... Dělal jsem to doma v garáži a doufám, že to minimálně dalších 150 tisíc km dělat nebudu.
Spotřebu mám v podpisu, pravda, kdybych jezdil ve městě 50 a ne 55-57, mimo město 90 a ne 115 a na dálnici 130 a ne 140, tak by ta spotřeba taky byla minimálně o litr nižší, ale prostě s takovým motorem to vyloženě svádí. To je spotřeba samozřejmě na plyn. Na benzín by to mohlo být minimálně o další litr méně.
V Říši se dají koupit auta už i s plynem. Nedávno známý přitáhl Galaxe s pěknou výbavou ale s potkaným motorem. Auto i s dopravou asi 37Kkč, nové rozvody + filtry a kapaliny + díly do motoru asi 9Kkč. Auto šlo do světa prej za 85Kkč. Plyn tam taky byl.
Motor by měl být nesmrtelný, akorát to chce zkouknout rozvody a případně je udělat. Materiál tak dahej není, zato ta práce... Dělal jsem to doma v garáži a doufám, že to minimálně dalších 150 tisíc km dělat nebudu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.12.2014 10:27
- Bydliště: Rakovník
Re: KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti
Zdravím poradí někdo na co se zaměřit při koupi 2.8 V6 r.v 2001-2004? Zajímá mě hlavně motor na co se zaměřit.Jak poznat jestli je na motoru něco špatně s V6 skušenost nemám jestli na něco trpí víc než 4válec? Vím že třeba audi A6 2.5 TDI 125kw trpí na ohnuté vačky. tak něco takového u tohoto motoru nehrozí????????? Když má kolem 260 tis/km je to v pohodě?kolk vydrží tyto motory??
Naposledy upravil(a) MichalMax dne 24.12.2014 16:38, celkem upraveno 1 x.
Sharan r.v 2002 2.8 V6 (150kw)LPG. Passat 2.5 TDI r.v 2002 (110kw) 4motion tiptronic
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele: