Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 11.04.2010 10:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Ahoj,mame zde toto :arrow: viewtopic.php?f=50&t=27441

A tam najdes treba :arrow: viewtopic.php?f=50&t=52734

P.S. jinak se toho vubec neboj - povine jde udelat i do 5tis :!:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 11.04.2010 11:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Jak píše Patrik - jsou tu na fóru založená témata ohledně těchto motorů, tak si na to klikni a něco si o tom přečti. Těchto motorů je málo, řekl bych jako šafránu, a to z celkem zřejmých důvodů (především provozní náklady mám na mysli), takže i zkušeností není mnoho. Nicméně z toho, co tu napsáno je, jistě vyčteš aspoň něco užitečných informací, které Ti při rozhodování pomohou.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 11.04.2010 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

Ahoj jestli je to nová V6 a ne starší VR6 tak to má šestikvalt a to je menší spotřeba než mám já tu starší jezdím za deset nebo devět litrů podle stylu.A motor když se o něj staráš tak je v pohodě když jedeš 50 nebo 80 tak ti stačí čtvrt plynu tak že to nemusíš točit.

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 11.04.2010 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

Ahoj,
já mám VR6 ve FGalaxy II. Necelý rok jsem jezdil na benzín. Spotřeba byla okolo 10,5 L a to mám tiptronic, který taky něco přidá. Jezdím v klidu, protože vozím velkej poklad. :lol: Pak, jelikož jsem začal kvůli práci asi 4x více jezdit, jsem si nechal domontovat LPG. Dnes jezdím okolo 12,5 L plynu.
Povinná ruka kolem 7 tis. Jestli nejezdíš moc, tak si myslím že je to únosné. Nevím jak je to se čtyřkolkou tu nemám.

Je to na tobě zvaž všechny + / - a rozhodni se.

VR6 busům zdar.

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 08:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

machstrechy píše:
Ahoj jestli je to nová V6 a ne starší VR6 tak to má šestikvalt .....

Nová i stará verze je VR6, to jen pro upřesnění. Jsou to naprosto stejné motory, které se odlišují pouze hlavou válců.

Šestikvalt mu nejspíš bude na dvě věci (na howno a na nic), protože pokud plánuje jezdit poskakovačky do max. 15 km vzdálenosti a po městě, zařadí maximálně čtyřku. Navíc čtyřkolka u tohoto způsobu užívání (na krátké trasy a po městě) přidá i dva litry na sto kilometrů (zkušenost z bývalé služební Octavie 1,8T 4x4).

Nechci nikomu nic vymlouvat a nikoho přesvědčovat. Ale než mu tady budete psát, kolik to žere vám a přesvědčovat ho o tom, jaká je to paráda a pohodička pohoda, uvědomte si laskavě nejdřív, jakým způsobem chce jezdit on a že plánuje koupi čtyřkolky. Já říkám, že bude jezdit přes 12 litrů, v zimě kolem patnácti.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 17:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8

klubaci diky sharana by dovez kamos z rakouska od policajtu a vysel by na 90tisic to je asi dobra prajs,tak stale premejsmlym. :?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 17:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

tak počítej, že bude mít najeto tak 450.000 a jednou kolem komína :D a myslím, že bude pěkně dorajtovanej.. :|

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 18:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

Nemám sice čtyřkolo, ale mám tiptronic jízda po městě i 16 litrů. Motor je opravdu dobrý na delší trasy, které převážně jezdím, ale pro provoz ve městě a na různé krátké poskakovačky nedoporučuji. Na takové hrkání si radši kup nějaký SAG 2,0 nebo 1,8 pokud nechceš nafťák.
A co se týče výdrže motoru, tak nevím, tuto informaci nemám.
2,8 po policajtech - výbava nula, opotřebovanost interiéru maximální.

_________________
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 18:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Přiklonil bych se k názorům kluků, které jsou výše. Věřím, že Tě láká mít šestivál, který nejenže má krásný zvuk, ale i slušně jede. Ale abys nezaplakal.....
Policajti a jejich přístup k služebním autům - anabáze, o níž asi nemá smysl se tu rozepisovat, každý asi tuší..... Výjezd = plný kotel na studený motor a letíííííííííííííííím - jsem přece policie a tudíž jsem pán silnic a mistr světa, ne? To víš, že takový přístup motoru nesvědčí.
Jinak životnost motorů 2,8 VR6 je velmi vysoká, dá se říct, že možná srovnatelná s naftovými agregáty. Nicméně aby motor vydržel, musí se k němu uživatel náležitě chovat (což u služebního auta policajtů asi očekávat nemůžeš).

Takový motor 1,8T je rovněž slušný sprinter, navíc jeho povinné ručení je o dvě kategorie níž a spotřebou se vejdeš na couračky pod deset, dálky i za osm. Je jich taky málo, musíš hledat.

Ostatně - Ty nechceš TDi ? Motor ASZ 96kW (či dokonce BTB 110kW) je takové letadlo, že by ses možná divil. A spotřebou budeš úplně jinde než u benzinů. Ani ten nejúspornější benzinový motor v SAG nepojede levněji než turbonafta. Nicméně pokud preferuješ benzinové motory, nechci nic vnucovat.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.08.2008

Příspěvky:

1105

Bydliště:

SK-Trnava

aj ja by som ti jednoznacne odporucil naftak kvoli spotrebe,ja mam 2.0 benzin a moja spotreba sa hybe tak okolo 10-11,ale zase ten tichy chod v nizkych otackach a krasny zvuk vo vysokych je pekny :D

_________________
Seat Alhambra 2.0TDI 103kW 2008, VW Passat 2.0TDI DSG 103kW 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 12.04.2010 19:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

195

Bydliště:

VelkoCity Vchlabí

Nevím jestli do toho tématu mam zasahovat, ale asi jo.
Měl jsem GII 2,8 VR6 (přestavba z G60), GIII 2,8 VR6 a nedávno GIII 2,9 VR6 SYNCRO.
Svezení parádní. Spořeba se syncrem kolem 12l couračky a když se na to šlapalo. Dalo se jezdit i za osm. Bylo to však auto o pár metráků lehčí. Ale s motorem spokojenost maximální. Se všemi třemi VR6. Údržbovost + další věci v normě.
Až budou peníze počitám že zase nějaká veruna půjde do domu. Co ten motor si nechal líbit je neskutečný. Auta se s tim krásně přeskakovala. :D U sharana bych se akorát bál slabší přední nápravy aby nebyla hotová.

_________________
VW Sharan II 85kW TDi AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 13.04.2010 08:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Přední náprava odolává běžně točivému momentu 310 Nm, kterým disponují naftové motory AUY, ASZ, BRT a BTB. Proč by tedy neměla vydržet točivý moment 265 Nm, který má motor VR6? To mi zkus vysvětlit.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 13.04.2010 08:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

10470

Bydliště:

Moje zlatá Praha .........

Jestli budeš mít zájem , tak známej prodává VW Sharan VR6 , 4x4 , automat , zelená metalíza , on je druhej majitel , koupeno v CZ , nebouráno atd. najeto myslím 120tis. , Auto bylo používaný jen na dovolenou a po Praze pro ženu.

přes Sz ti můžu dát pak kontakt.

_________________
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz

♀♂

13. VW Golf meeting Podroužek 2o18
*

_________________
VW Golf MK1.....


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 13.04.2010 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

195

Bydliště:

VelkoCity Vchlabí

Marek77 píše:
Přední náprava odolává běžně točivému momentu 310 Nm, kterým disponují naftové motory AUY, ASZ, BRT a BTB. Proč by tedy neměla vydržet točivý moment 265 Nm, který má motor VR6? To mi zkus vysvětlit.



Zas tak tomu asi jako ty nerozumim, ale nemá s tim třeba taky co do činění výkon motoru? A třeba taky váha?
Někde tady někdo na foru píše že čim širší pneumatiky na předek tim více trpí stabilizační tyčky nápravy + další věci řízení...

_________________
VW Sharan II 85kW TDi AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: sharan vr6
PříspěvekNapsal: 13.04.2010 15:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Výkon motoru s životností nápravy nemá vůbec co dělat. Výkon motoru je vypočítaná hodnota z točivého momentu. Pokud motor VR6 má maximální točivý moment 265 Nm, prostě má na nápravu méně "destruktivní" vliv než motory TDi, jejichž maximální točivý moment je vyšší.

Nejvyšší točivý moment, který působí na nápravu, je při zařazeném prvním rychlostním stupni na plný plyn v oblasti otáček maxima točivého momentu změřeného na brzdě. Tedy pokud u motoru VR6 je maximální točivý moment změřen na otáčkách 3400 rpm, pak náprava dostane největší "čočku" v případě, že pojedeš na jedničku otáčkami 3400 a našlápneš plný plyn. V tu chvíli je na nápravu přenášena největší síla motoru. Že motor má při otáčkách 6200 výkon 204 koní není vůbec důležité.
Hmotnost motorů VR6 a TDi je téměř stejná (pár kilogramů rozdílu nehraje roli).

Souvislost opotřebení částí přední nápravy při použití širších pneumatik je diskutabilní. Samozřejmě pokud budu jezdit na pneumatikách širokých a s nízkým profilem, bude celý podvozek vystaven většímu opotřebení - to je dáno tím, že celé kolo jako strojní součást je prostě tvrdší a více se tak přes něj přenášejí rázy nerovností silnice do zavěšení nápravy. Ale to bude problém kteréhokoli auta - bez ohledu na typ, výkon motoru nebo hmotnost.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group