ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od abeljozef »

Zmerat odoberane prudy v kludovom stave. Staci na to obycajny multimeter do 10A

Uživatelský avatar
crazyduke
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1577
Registrován: 07.04.2008 15:17
Bydliště: Kladno, Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od crazyduke »

Tak asi vyřešeno.....
V neděli jsme si s manželkou udělali pěkný výlet k VILIKOVÍM a problém s vybíjením jsme řešili. Po měření jsme dospěli k tomu, že v klidovém stavu / cca po hodině/ byl odběr 0,68A což bylo moc. Tak jsem podle poslední úpravy /dovření oken po zamknutí vozu/ tuto funkci odpojil, a rázem byl odběr 0,1 - 0,2A. Tak uvidím za pár dní, jeli to tím.
Dále se mi mistr Vilik /tímto mu moc děkuji/ postaral o nový SW pro pana TOMTOMa vč. nejnovější bezešvé mapy evropy a další různé nastavení a vylepšení navi.
Tak ještě jednou MOC díky VILIKOVI !!!!!!
VW Touran 2,0 TDI 125kW, 2010... www.fakthracky.cz dětská elektrická vozítka...

esser
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 29.07.2009 11:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od esser »

Automatické zavření oken při zamčení dálkou mne zajímá, kolik to stálo?
Boby

Uživatelský avatar
crazyduke
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1577
Registrován: 07.04.2008 15:17
Bydliště: Kladno, Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od crazyduke »

Odpojení klik od alarmu + dojezd oken při zamčení dohromady 700,-
Ale bohužel má to stálý odběr proudu i v klidovém stavu!!!!! Proto jsem to musel odpojit!!!!
VW Touran 2,0 TDI 125kW, 2010... www.fakthracky.cz dětská elektrická vozítka...

Uživatelský avatar
blackburn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 30.07.2009 19:26
Bydliště: pod mostem 4 popelnice 5

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od blackburn »

esser

Já jsem si dojezd oken vyráběl sám stálo mě to 100,-
Kupodivu to i funguje. Instaloval jsem to i pár přátelům a i těm to jede bez problému.
podívej se tady
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1476661#p1476661" onclick="window.open(this.href);return false;
Seat Alhambra II | Alenka | 96kw TDI | ASZ | 2003

esser
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 29.07.2009 11:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od esser »

Ahoj, nejsem technicky nadaný, proto bych tě rád poprosil o instalaci, jsem z Prahy, ozvi se mi prosím jestli by to šlo,díky moc - esser@seznam.cz, 777 616947
Boby

VlaPr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 17.12.2009 08:49

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od VlaPr »

Potreboval bych nejaky napad. Od te doby, co jsme opravili vodni obehove cerpadlo (uhliky), tak se me uz asi 5x stalo ze jsem nenastartoval kvuli vybite baterce. Napred jsem si myslel ze je to tim jak je zima (poprve), pak jsem si na horach myslel ze je baterka uz v haji, tak jsem tam dal novou 90Ah. Ale dneska se to stalo znova. A to jsem s tim vcera dopoledne jeste jel. Pokud nastartuju pres kabely, tak po cca 15 minutove jizde autem uz nastartuju bez problemu, takze to nebude tim, ze by to nedobijelo.
Mam podezreni, jestli treba to obehove cerpadlo bud nebezi porad (ale kdyz jsem na to koukal tak vypnute bylo) nebo jestli se nezapne nekdy samo od sebe :-(

Nejaky napad nebo rada?

Diky!

Uživatelský avatar
ruza
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 20.05.2008 20:56
Bydliště: ČR

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od ruza »

V první řadě změř na baterce odběr v klidovém stavu, ať víš jestli to utíká pořád, nebo nárazově.

VlaPr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 17.12.2009 08:49

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od VlaPr »

Manželka mi s autem (a se startovacima kabelama a druhou baterkou) teď skoro na měsíc odjela .. měření jsem měl v plánu, ale nějak nebyl čas a baterie v multimetru ... hlavně novou baterii jsem dal před týdnem .. a to ze se neda ani s ni nastartovat (a tedy ze to asi neni vina baterie) zjistila manželka až dneska ráno když já už byl dávno v práci ....

Ale do opravy cerpadla a bufiku to nezlobilo (cca 3-4 mesice co to auto mam) proto jsem si hlavně napsal sem jestli to někoho už nepotkalo ...
ruza píše:V první řadě změř na baterce odběr v klidovém stavu, ať víš jestli to utíká pořád, nebo nárazově.

Uživatelský avatar
ruza
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 272
Registrován: 20.05.2008 20:56
Bydliště: ČR

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od ruza »

Až bude manželka doma:
1. změřil bych klidový odběr
2. odpojil bych čerpadlo a změřil to znovu
3. nechal bych auto nějakou dobu s odpojeným čerpadlem a sledoval co se bude dít

Po tomto bys měl vědět, jestli je to čerpadlem nebo ne.

VlaPr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 17.12.2009 08:49

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od VlaPr »

Tak a vim prd ... a potřebuju nějaké nápady co dál:
- klidovy odber batery pri zamknutem aute 95-115 mA (nezavisle na zablokovani kapotoveho spinace)
- baterka bez nastartovani 12.6V
- baterka s motorem na volnobeh - 14.05V
- baterka s motorem na volnobeh a rozvicenym co se da, vcetne vytapeni skla - 13.08V
- baterka s motorem na 2000ot/min a rozvicenym co se da, vcetne vytapeni skla - 14.03V

Baterku tam mam 90Ah (novou, myslel jsem ze stara je blba), takze při tomhle odběru bych měl minimalně po 700 hodinach (po měsíci) nastartovat bez problémů.
Zopakuji symptomy:
- nekdy nastartuju za tyden
- nekdy uz nenastaruju druhy den (a ne, nenechal jsem sviti svetla)
- nastartoval jsem boostrem, po 15 minutach jizdy zacal blikat display palubky, pak vypadlo ABS, ESP a napsalo se varovani, po zastaveni jsem ani neodemknul (kompletne vybito, ale auto jelo)
- v pondeli jsem dal baterku na nabijecku a v patek a sobotu bez problemu nastartoval (kratke cesty) ... tak nevim ...

Nějake napady co kde měřit nebo na co se podívat nebo na co čekat?

Před opravou podávacího čerpadla k bufíku a oběhové čerpadla vody (uhlíky) jsem problém se startováním 3 měsíce neměl (od koupě auta)

Uživatelský avatar
marasoba
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 17.02.2008 21:16
Bydliště: okr. Benešov

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od marasoba »

Startovací kabely připojuješ oba na vývody z baterie nebo plus na baterii a mínus na blok motoru?
To nenastartování znamená, že startér točí pomalu až zastaví, nebo to ani nemá snahu točit?
Co budíky při startování? Nezmizí z displeje, který ukazuje kilometry, číslice?
Naposledy upravil(a) marasoba dne 20.03.2010 17:23, celkem upraveno 1 x.
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá 😁

Pilotek
Profík
Profík
Příspěvky: 988
Registrován: 11.10.2008 21:52
Bydliště: Žilina

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od Pilotek »

Ten kludovy odber 95-115mA mas po polhodine (alebo radsej hodine) odstaveneho uzamknuteho auta? Ak ano, je to vela.

Nemas v aute bufik spraveny ako nezavisle kurenie (spinacie hodiny, DO, nastavenie cez maxidot)?

Podla niektorych symptomov to vyzera ako by auto niekedy prestalo dobijat - chodis na baterku a nevies o tom. Hlavne po tom starte boosterom a naslednej jazde to tak vyzera.

Nedas radsej skontrolovat alternator?

Nedorabal si okrem opravy bufika do auta este nieco? Napr. radio alebo ine doplnky?

VlaPr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 17.12.2009 08:49

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od VlaPr »

Ten odber 95-115mA byl ihned po zamknuti a po cca 15 minutach. Ted jsem s tim prijel tak narychlo meril .. nemuzu to nechat otevreny pred panelakem dlouho bez dozoru .. zitra to zkusim znova .. po hodine ci dvou. Ale tak jako tak by to melo timhle tempem vybit az za nekolik stovek hodin ...
Podle meho nejlepsiho vedomi a svedomi tam zadne dalkove ani casove ovladani pro bufik neni ....
Ano, take me to tak prislo, ze to chvilema nedobiji. Nevite jestli chyba dobijeni se projevi do diagnostiky? Zkontrolovat alternator klidne dam, ale jak to udelaji, pokud se ta zavada neprojevuje porad? A predpokladam, ze kontrolka dobijeni by mela svitit i v aute .. ale ta sviti jen pri testu ... a jak me vypadli ty ABS a zacal blikat display, tak se dobijeni nerozsvitilo (ale myslim si ze to opravu bylo tim ze alternator nestacil zaroven zasobovat baterku a elektroniku)
Nic dalsiho jsem tam nedodelaval ...

PS: Kdyz startuju boostrem nebo kabelama, tak musim tak 5-10 minut pockat, nez to jde nastartovat, ale to predpokladam je vec vybite baterky a slabsiho boostru. Pokud to zkuim driv, tak jen neco cvakne, zhasne display a vynulujou se hodiny

PPS: Nevite nekdo proc pri startovani boostrem ci kabelama se minus nema zapojovat na baterku ale nekam na kostru?

PPPS: Jakej teda ma bejt klidovej odber dejme tomu po hodine nebo dvou?

Uživatelský avatar
marasoba
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 17.02.2008 21:16
Bydliště: okr. Benešov

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Příspěvek od marasoba »

VlaPr píše:
PS: Kdyz startuju boostrem nebo kabelama, tak musim tak 5-10 minut pockat, nez to jde nastartovat, ale to predpokladam je vec vybite baterky a slabsiho boostru. Pokud to zkuim driv, tak jen neco cvakne, zhasne display a vynulujou se hodiny

PPS: Nevite nekdo proc pri startovani boostrem ci kabelama se minus nema zapojovat na baterku ale nekam na kostru?
AD PS: Doporučuji zkontrolovat vedení kostry - ten černý tlustý drát od baterie - měl by vést na karosérii a pak pokračovat až na blok motoru nebo převodovku. Já jsem měl také problém se startováním, projevovalo se to také jakoby uplně prázdnou baterií a po otočení klíčkem pouze zhasly displeje a vynulovaly se hodiny. Nakonec to bylo povoleným šroubem, kterým byla kostra připojená k převodovce.
Je tab blbý přístup, ale určitě zkontrolovat.

AD PPS: Někde, už si napamatuju kde, jsem četl, že při připojování starovacích kabelů bych měl připojit nejdříve plus a potom někde v motorovém prostoru dále od baterie připojit mínus, aby při případném zajiskření nedošlo k zapálení plynů vycházejících z autobaterie. Co je na tom pravdy, nevím.

Ještě bych doporučil jednu věc: změřit napětí mezi mínus pólem baterie a blokem motoru, obalem startéru atd. při startování. Kdyby byl problém ve výše popisovaném vedení kostry, tak by zde bylo napětí cca 2 - 12 voltů. Pokud bude vedení v pořádku, bude zde napětí tak do 1 voltu (kdyžtak mě někdo opravte :wink: )
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá 😁

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“