Stránka 12 z 16

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 09.04.2015 14:02
od kubenec

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 04.01.2016 16:30
od schrek
Nazdar dnes mi odesla baterie po 5 letech do kytek, lepereceno jeste v tech mrazech nastartuji, ale nic moc hlavne se ani nesepne bufik diky nedostatku proudu, takze bych to videl na Autobaterie VARTA SILVER Dynamic 77Ah 12V, E44, myval jsem ji i v ostatnich autech co sem mel a bez problemu vydrzela dlouho.

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 04.01.2016 17:56
od BigBang
Radši bych šel do větší, aspoň 85Ah, lépe 95 :) Nevím jestli máš bufa jako nezávislý či jestli jezdíš krátký trasy, ale nic tím nezkazíš a cena taky není takovej rozdíl ;)

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 04.01.2016 18:21
od schrek
Ta 85 je jen o 100 drazsi tak ji vezmu, kdybych bral nejakou jinou znacku sel bych asi do vetsi ale s Vartou nikdy zadnej problem.

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 26.01.2016 21:34
od Mára82
Ahoj, tak mám taky problém s vybíjením baterie. Dělá to pojistka č. 55. Před vytažením cca 0,47A, po vytažení cca 0,01A. Vím, že je to centrální elektrický obvod, ale nic bližšího. Nemáte někdo s touto pojistkou zkušenosti - co by mohlo být příčinou odběru? Díky

Sharan, 2002, 1,9 TDi 85 Kw

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 27.01.2016 07:02
od michall
Podle všeho je to centrálka samotná, takže těžko říct, co to způsobuje. Nevím, zkus postupně odpojovat konektory na centrálce, jestli se to nějak projeví.

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 27.01.2016 12:01
od lubos1947
schrek píše:Ta 85 je jen o 100 drazsi tak ji vezmu, kdybych bral nejakou jinou znacku sel bych asi do vetsi ale s Vartou nikdy zadnej problem.
Jenže Varta už dnes není co bývala, dost se pohoršila. Já bych spíš volil EXIDE nebo VOLT FORCE Obě tyto baterie nemají téměř žádnou reklamaci. Navíc EXIDE cenově skoro srovnatelná s VARTOU a VOLT FORCE je cenově dost dostupnější

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 01.02.2016 08:52
od Mára82
michall píše:Podle všeho je to centrálka samotná, takže těžko říct, co to způsobuje. Nevím, zkus postupně odpojovat konektory na centrálce, jestli se to nějak projeví.
Ahoj, děkuji za radu. O víkendu jsem našel konektor, který to způsoboval a poté vyndaval jednotlivé kabely, abych našel ten pravý. Byl to kabel, který napájí osvětlení interiéru, centrál, blinkry, vyhřívání zadního okna, ... Pak jsem šel po kabelech v tubusech ve dveřích a u levých zadních dveří byly zpřelámány ty dva nejsilnějsí - červenohnědý a celý hnědý (vím, že jeden je ke stahování okýnka, a co ten druhý?). Po propojení mám klidový odběr cca 0,08 - 0,1A. Chtěl jsem se zeptat, jestli už je to normální odběr (četl jsem, že jo) nebo mám ještě hledat dál. Díky Mára

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 01.02.2016 09:44
od michall
Hnědý bude kostra, červenohnědý bych tipl na napájení stahovačky.

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 29.02.2016 08:30
od Mára82
Mára82 píše:
michall píše:Podle všeho je to centrálka samotná, takže těžko říct, co to způsobuje. Nevím, zkus postupně odpojovat konektory na centrálce, jestli se to nějak projeví.
Ahoj, děkuji za radu. O víkendu jsem našel konektor, který to způsoboval a poté vyndaval jednotlivé kabely, abych našel ten pravý. Byl to kabel, který napájí osvětlení interiéru, centrál, blinkry, vyhřívání zadního okna, ... Pak jsem šel po kabelech v tubusech ve dveřích a u levých zadních dveří byly zpřelámány ty dva nejsilnějsí - červenohnědý a celý hnědý (vím, že jeden je ke stahování okýnka, a co ten druhý?). Po propojení mám klidový odběr cca 0,08 - 0,1A. Chtěl jsem se zeptat, jestli už je to normální odběr (četl jsem, že jo) nebo mám ještě hledat dál. Díky Mára
Tak problém je zde znovu. Po prvním projetí autem je znovu klidový odběr 0,42A. Prošel jsem všechny tubusy (i u patých dvěří) a obnažené dráty jsem zaizoloval - nejsou porušené. Když měřím klidový odběr, tak minto klesne na 0,08 - 0,1 a hned na to naskočí 0,38 a postupně se to ustálí na 0,42. Ještě jsem přišel na to, že mi nejde naklánění světel, myslíte, že to na to může mít vliv, nebo co by mohlo mít odběr cca 0,35A? Díky Mára

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 29.02.2016 09:41
od michall
Naklápění světel je napájeno ze světel, takže ne. Ještě si tak vzpomínám na to, že to snad někomu dělal dojezd oken. Jednotka ve dveřích usoudila, že okno stále ještě není nahoře a snažila se ho dotáhnout. Ale podrobnosti už nevím. Pak mě napadá rádio nebo bufík. Prostě je to nejspíš něco, co je napájeno stále. Nebo zkus vyndavat pojistky a sledovat odběr.

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 29.02.2016 11:12
od Mára82
michall píše:Naklápění světel je napájeno ze světel, takže ne. Ještě si tak vzpomínám na to, že to snad někomu dělal dojezd oken. Jednotka ve dveřích usoudila, že okno stále ještě není nahoře a snažila se ho dotáhnout. Ale podrobnosti už nevím. Pak mě napadá rádio nebo bufík. Prostě je to nejspíš něco, co je napájeno stále. Nebo zkus vyndavat pojistky a sledovat odběr.
No právě, že jsem našel pojistku č. 55, což je centrální elektronika i jsem našel kabel, který to dělá. Když ho vyndám, tak nefungujou blinkry, centrál, zadní vyhřívání okýnka, vnitřní osvětlení... Příhřev funguje, rádio funguje, a funguje i otevírání oken - klidový odběr je po vyndání pojistky 0,01. Bez toho kabelu v pohodě nastartuju a nefunguje to, co jsem popsal výše... Zaujali mě ty okna, protože když jsem to koupil, tak bylo okno za spolujezdcem nedovřené a začalo fungovat až tehdy, co jsem proletoval a spojil kabely v tubusu mezi sloupkem a dveřmi (ty nejsilnější - hnědý a červenožlutý)...Ty jednotky na dovření oken jsou kde prosím?

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 29.02.2016 11:22
od michall
Dovření by měla dělat jednotka v příslušných dveřích. Co třeba zkusit vyndat, resp. odpojit vnitřní světýlka. Nebo teda postupovat po jednotlivých věcech, co jsi popsal, že nejdou bez poj.č. 55. Nebo pak může být trabl přímo v CE, ale to už chce zkoušet a měřit, ... třeba i zkusit prohodit s jinou CE.

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 04.04.2016 08:49
od Mára82
Tak po dalších měření (pokud na to byl čas) jsem zjistil, že mi odběr klesně na nějakých 0,05A, pokud vytáhnu kabel z altíku. Nějak mi to propojení drátů hlava nebere. Když vytáhnu pojistku č. 55, tak klesne odběr na 0,01 a nefunguje to, do jsem popsal výše, když z altíku, tak na 0,05. Při měříní jakmile propojím "-" na baterce a kabel, tak odběr klesne tak cca na 0,05 a poté začne naskakovat nahoru a ustálí se na cca 0,42. Může to mít nějakou souvislost s altíkem? Díky

MODedit - nastuduj a dodržuj pravidla ohledně citování příspěvků


DOPLNĚNÍ: Tak závada vyřešena. Bylo to alternátorem. Koupil jsem jeden starší a po výměně se baterie nevybíjí. Ten starý jsem ještě nerozebral, ale podezření je na regulátor napětí nebo odpálenou diodu. Až budu vědět víc, tak ještě napíšu. Díky za všechny rady Mára

Re: ELEKTRO, BATERIE: baterie se v klidovém stavu vybíjí

Napsal: 31.05.2016 19:30
od PetrTT
také patřím k těm,kteří mají problém s vybíjením baterie.Dnes jsem trochu hledal a mám tyto poznatky.Po vytažení klíčku a zamčení nebo i při odemčeném autě i po hodině odběr 95mA.Odpojováním pojistek v kabině se nic neměnilo.Pak jsem zkusil vytáhnout pojistku 3A v pojistkové skříňce vedle AKU(slyšel jsem jak odpadlo nějaké relátko) a hned klesl odběr na 10mA,přestala blikat dioda zamčení ve dveřích řidiče,po opětovném vrácení pojistky se zvýšil odběr na 30mA.Když jsem pojistku vracel tak jsem již žádné sepnutí relé neslyšel.Toto jsem opakoval několikrát,při zamčeném i odemčeném autě a vždy stejné.Prostě vytažení a vrácením této pojistky 3A se vždy odběr ustáli na správných hodnotách a vždy je slyšel odpojení nějakého relátka.Takže přepokládám že ten zvýšený odběr cca 65mA způsobuje nejaké relé,které zůstává sepnuto.A dál již nevím co s tím....každou radu uvítám.Předpokládám,že to bude nějaké relé,které je nějak funkčně spojené s imobilizérem.