Ahoj chlapci,
Pred mesiacom som sa pustil do "renovacie" sharana.Na spalikoch uz stoji viac ako mesiac,a pracujem na nom v kadzom volnom case.
Zo zaciatku som chcel len za jeden - dva dni osetrit napadnute miesta a kozmeticke upravy,no ako tu uz nejden pisal,cim sa v tom clovek viac vrta,tym vidi viac nedostatkov.Skoncil,respektive som sa dostal do takeho stadia,ze mam odelenu celu karoseriu od podvodku.
Opieskovane napravy,lokalne kasna v miestach chytenych koroziou,vyvaranie prehnitych miest a na lemoch,podbehoch a samozrejme prednej vystuze nosnika co je nocna mora vatsinu z nas.
V mieste kde je dutina tohto priecneho nosnika,ako to uz niekde na zaciatku tejto temi ilustroval Paolino, to vie prehnit az do interieru a ani to nezistime.V interieri je to pomerne dobre zaizolovane volakou pevnou antivibracnou hmotou hrubky cca 5mm ktora je aj vodeodolna.na tom je odhlucnenie a nakoniec koberec.Cize pri kupe auta to nie je mozne zbadat,lebo dostat sa k tomu miestu je pomerne narocne.myslim si ze timto trpi 90% nasich aut.
Ukazka spolujazdec:
Miesto musim vyrezat a nahradit novym plechom.
Vodic - takto to vyzera ked do toho nevrtame
Spodna strana vnutro nosnika - uz rozrezany
Priebezne to aj dokumentujem ,tak casom tu skusim prilozit galeriu fotiek.
Za tento cas co sa autu venujem som prisiel na viacero poznatkov v mozno "nie tak domyslenymi" rieseniami z vyroby.Ale zase je pravdou ze automobilka nevyrabala a nevyraba auto s tym ze ho clovek bude vyuzivat 10,v mojom pripade 12, 15 a x rokov
Jeden z mojich hlavnych poznatkov je fakt ze plastove lemy na prahoch su magnet na vlhkost a koroziu.Vsetko zacina kvitnut od spojov,skrutiek a kaps ,prave z tychto lemov.Pri skladani ich tam uz rozhodne davat nejdem.
Ukazka:
Cast .1