Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 264 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 10.12.2012 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

díky a když to vyndám tak nepoteče nějakej olej . A zjistil sem že kape trochu olej to je ten silikonovej muže to být aji tým.

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 10.12.2012 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2008

Příspěvky:

44

Bydliště:

Doxy CZ

Olej by ti vytéct neměl. A to co ti kape je pravděpodobně olej z diferáku což je převodový olej. Viskózní spojka je pozice 2 a v ní je olej hustej jak med ten ti asi kapat nebude.


Přílohy:
visko spojka.jpg
visko spojka.jpg (287.27 KiB) Zobrazeno 2025 krát


_________________
Sharan II 2005 TDI 85 KW 4Motion Bussines
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 10.12.2012 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.10.2010

Příspěvky:

74

Bydliště:

Praha 4 Braník

Zdravím, tak mě to také dozadu nezabírá.. Nicméně by mě zajímalo jaky ma smysl ta volnobezka? Kdyby to zabiralo natvrdo dozadu jak dopředu, tak se mi to zdá bez problémů. Díky za odpovědi. V.

Odesláno z mého HTC Desire pomocí Tapatalk 2

_________________
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 11.12.2012 07:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2008

Příspěvky:

44

Bydliště:

Doxy CZ

Musí to cvaknout když zařadíš zpátečku a začneš couvat. Jinak dozadu hrabat nebudete.

_________________
Sharan II 2005 TDI 85 KW 4Motion Bussines


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 11.12.2012 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

díky za rady a ten husttší nějakej silikonovej olej se nedolívá , a jaký máš na mysli cvaknutí mě to spíš tak škubne jak dávám D tak aji R.

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 12.12.2012 11:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2456

Bydliště:

Green town at Prague

škubaní dělá převodovka, nikoliv uzávěrka...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 14.12.2012 12:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

ještě se potřebuji zeptat co dělá to cvaknutí a proč to musí cvaknout když zadek zabírá až když předek hrabe.

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 14.12.2012 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2008

Příspěvky:

44

Bydliště:

Doxy CZ

Můžu sem dát skyny té volnoběžky kde je vidět synchronní spojka kterou ovládá ten ventil který máš pravděpodobně nefunkční a přehazuje volnoběžku při zařazení zpátečky. A zadek ti zabere až když se zahřeje třením ten takzvaný med v té viskózní spojce to je ten silný válec pozice 2 v ETCE ta visko spojka ti určitě funguje když zadek hrabe dopředu tak to je důkaz že spojka funguje. Ale ventil ti necvaká a nepřepíná tak proto to nehrabe dozadu.

_________________
Sharan II 2005 TDI 85 KW 4Motion Bussines


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 16.12.2012 11:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.02.2008

Příspěvky:

438

Bydliště:

Kamenná

aha díky

_________________
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/

_________________
VW SHARAN VR6 1997 už 180 koníků , VW SHARAN VR6 SYNCRO automat lpg 1998, MITSUBISHI LANCER


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 29.01.2013 17:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.01.2008

Příspěvky:

129

Pánové, kdo by mi tu zkontroloval haldex a vyměnil olej v něm? popřípadě i v převodovce a za kolik. Praha, střední čechy. díky moc ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 25.03.2014 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2012

Příspěvky:

99

čau. mam takovej dotaz měl jsem passata 1.9 tdi ASZ 96 kw,kterej byl uravenej na cca 240 koní(předokolka) bylo tam větší turbo,spojka,vstřiky,saní atd. ale toho už nemám. tedka mam sharana 1 generace 1.9tdi 81 kw Ale přestavěno na 6ti kvalt a !!!HOŠI NIC JINÝHO NEŽ SAG UŽ NECHCI!!! jen mě štve že ta rotačka se nedá upravit na tak velký výkon jako motory PD. no prostě je mi 20 let a navíc chci něco novějšího a hlavně vybavenějšího.užted vím že chci model nad 2004 po faceliftu kterej se bude upravovat na cca 250 koní protože mam pořád díly z které byli na pašíku ale chtěl jsem 4 kolku aby to auto jelo a né pořád jen hrabalo , bohužel nemá ale sharan stalý pohon 4x4 což mě znepokojuje. dá se stím něco dělat nebo se toho nemusím bát že to bude s jízdou v pohodě za předpokladu že bude haldex v pořádku??? nejsem žádnej závodník jen chci pohodlný auto, který bude stačit na moje kamrády který maj rs fabie, octávie a prostě mě naložej

_________________
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001

_________________
student


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 26.03.2014 02:02 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Osaď vpředu dva rotačáky a kamarádi se rádi budou držet za tebou. :laugh:
Jinak co se týká úprav - pochybuju že to motor v SAGu vydrží - nezapomeň kolik běžnej SAG váží. Další drobnej problém jsou poloosy - i bez našpuntěnýho motoru je problém s tisícihranama. Když zvýšíš skoro 2x krouťák motoru, bude to co se týká poloos asi takový malý peklíčko. U neupravovaných motorů se říká že životnost poloos (hlavně prodloužení poloosy) mezi 300 000 - 400 000km - podle toho jestli taháváš za autem naloženej courák a nebo jezdíš zásadně bez něj. Pokud máš vůle na převodovce, tak by to chtělo pořešit předem ty vůle a pak teprve jít do motoru. Je toho poměrně dost co bys měl brát v úvahu. SAG není Pašík.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 26.03.2014 07:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2012

Příspěvky:

99

Tak s takovymi problemy jsem počítal a už sem si tim i jednou prošel jen me zajimala ta haldex spojka protoze to je pro mně Španělska vesnice. Ani zdani jak to vypadá natoz jak funguje a co vydrží

_________________
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001

_________________
student


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 26.03.2014 08:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Tak asi je potřeba si taky uvědomit, že tohle auto není pro nějaké extrémní úpravy výkonu, krouťáku, ... Dá se říct, že je to rodinný auto, kam v pohodě naskládáš 2-3 děti, spoustu krámů, kočárek, ... a vyrazíš na dovolenou, příp. vyhodíš zadní sesle, naložíš pár pytlů cementu, prkna, vercajk a pustíš se do stavby chalupy, .... Na závodění a úpravy je asi lepší vybrat jiný (resp. další) auto.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: RECENZE 4MOTION: klady a zápory 4motion, pokec o 4M
PříspěvekNapsal: 26.03.2014 10:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2456

Bydliště:

Green town at Prague

Nicméně odpověď na dotaz, aspoň základ: Haldex funguje v módu když začne hrabat předek tak se zapne zadek. Nejsem převodovkář, ale myslím, že není stavěn na stálý pohon, takže když by jsi obešel elektroniku a zapnul ho nějak "natvrdo" trvale, tak se ti asi brzy vysype, ale opakuji, je to jen můj dohad...
A s názorem kolegů, že SAG není na závodění souhlasím... Uvědom si, že mimo spousty jiných věcí má tohle auto úplně jinde těžiště a rozhodně s ním neřízneš zatáčku jako s pašíkem.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 264 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: PetrTT, standaPS a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group