Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 23.05.2010 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.10.2008

Příspěvky:

2659

Bydliště:

Praga

cele auto, ale jde o to, jak jsou ty informace verohodne. Na vw.cz jsou zrovna technicke udaje Sharanu nedostupne

_________________
VW Sharan II AUY-ex; BMW X5 E53-ex; VW Multivan T5; Sachs SpeedJet 50; Yamaha YFZ450 ; www.datova-likvidace.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 23.05.2010 21:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3914

Bydliště:

Trnava

Aj keby boli, ked si tu vahu 40kg rozlozis len na prednu napravu tak to je 20 kg na jedno predne kolo. Max. zatazenie prednej napravy je 1240 kg (1,9 AUY r.v. 2002) cize 620 kg na jedno predne kolo. Pri tlaku hustenia napr. 3 Bary je to precentualny narast (620 / 600 = 1,033333 * 100) 3%. pri tlaku 3 Bar je 3% narast 0.09 bar. Ked zoberies do uvahy len beznu toleranciu presnosti beznych tlakomerov (cca +/- 2,5 % alebo pri nekvalitnom aj viac) tato hodnota je aj tak mimo ich schopnost "presneho" merania.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 23.05.2010 22:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.10.2008

Příspěvky:

2659

Bydliště:

Praga

vsak mas samozrejme pepco pravdu, me spis zaujal samotny fakt, ze VR6 je tezsi ako klasicka jednadevitka. To ze tech par kilo necini rozdil je jasne, kor kdyz do toho zakomponujes fakt, ze tlak kazdy den clovek nemeri, meni se s teplotou apod :)

_________________
VW Sharan II AUY-ex; BMW X5 E53-ex; VW Multivan T5; Sachs SpeedJet 50; Yamaha YFZ450 ; www.datova-likvidace.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 24.05.2010 08:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Naftové motory jsou díky své robustnosti těžší než benzinové. Motor 2,8 VR6 je sice šestivál, ale velikostí je stejný s běžným čtyřválcovým motorem, má jen dva písty a dvě ojnice navíc a rozdíl v hmotnosti je ve srovnání s vahou celého vozu jako plivnutí do přehrady.

Motor 2,8 VR6 je lehčí než motor 1,9 TDi.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 26.05.2010 18:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2008

Příspěvky:

80

Bydliště:

Vysočina

Zítra jedu do servisu ohledně těch vybrací do volantu. Jak jsem již psal, nejvíce to dělá, když to šimrám plyn, jakmile dám nohu z plynu nebo přidám, zlepší se to o hodně. Někdy to vybruje i tak, dokonce i na neutrál při jízdě. Když vezmu to, že asi stejně mi nic zítra nezjistí a auto bude v pořádku, protože mám odzkoušený dva kousky silnice, kde to prostě nedělá ať se "snažím" jak chci, tak bych řekl, že pokud nebude něco na autě špatně, že by se to tím přenášelo ty hodně zvlněný silnice, a že jich je tady mraky u nás, tak bych řekl, že prostě kombinace sportovní podvozek a 17ky kola 225/45/R17 a tuším 94W jsou špatná kombinace a nezbyde mi nic jinýho, než jít příští rok do 16tek, pokud se zimní 16ky, až je koupím, osvědčí. Teď se tedy zeptám, myslíte, že změna kol z těch mých na ty 16ky 215/55 bude uričtě znát co se týče do tvrdosti? A možný vyřešilo by to můj problém?

_________________
Seat Alhambra 2.0TDi 2010 -- VW Jetta 1.9TDi 2007 NA PRODEJ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 27.05.2010 08:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Člověče, podle toho, co tu píšeš, začínám nabývat dojmu, že to pneumatikou nebo kolem obecně vůbec nemusí být. Kolo by přece vibrovalo vždycky, bez ohledu na kvalitu povrchu nebo sešlápnutí plynového pedálu.

Tohle spíš vypadá na poloosu nebo něco v tom směru...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 27.05.2010 22:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2008

Příspěvky:

80

Bydliště:

Vysočina

No já bych přece spíš řekl. že poloosa bude vybrovat pořád, bez ohledu na kvalitu povrchu. Jinak byl jsem v servise, kola opět převážena, prohlídnuto vše na podvozku a nic sme nenašli, Byl jsem osobně u toho, přístup servisu a celkově autosalonu byl úplně super, nemůžu si stěžovat. Tak jsme trochu ufoukli kola a po cestě domů se mi to zdálo lepší. Pak sem to jel projet na úsek, kde to nezlobilo vůbec. Takže zatím závěr zní, že kombinace spotovního podvozku a tvrdých nizkých profilů se zvlněnou silnicí je hrůza. Nemám tam dokonce zesílený boky u těch pneumatik? to by taky mohlo mít hodně vliv na tvrdost. Takže až nahodím na podzim zimní 16ky a nebude to dělat, koupím na léto 16ky a konec.

_________________
Seat Alhambra 2.0TDi 2010 -- VW Jetta 1.9TDi 2007 NA PRODEJ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 27.05.2010 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

473

Bydliště:

Frýdek-Místek

No pokud chceš mít dobrý pocit, že jsi udělal vše co jsi mohl, tak si to nech převažit kola přímo na autě.

_________________
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 27.05.2010 23:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

jettaTDi píše:
No já bych přece spíš řekl. že poloosa bude vybrovat pořád, bez ohledu na kvalitu povrchu. Jinak byl jsem v servise, kola opět převážena, prohlídnuto vše na podvozku a nic sme nenašli, Byl jsem osobně u toho, přístup servisu a celkově autosalonu byl úplně super, nemůžu si stěžovat. Tak jsme trochu ufoukli kola a po cestě domů se mi to zdálo lepší. Pak sem to jel projet na úsek, kde to nezlobilo vůbec. Takže zatím závěr zní, že kombinace spotovního podvozku a tvrdých nizkých profilů se zvlněnou silnicí je hrůza. Nemám tam dokonce zesílený boky u těch pneumatik? to by taky mohlo mít hodně vliv na tvrdost. Takže až nahodím na podzim zimní 16ky a nebude to dělat, koupím na léto 16ky a konec.

Tak jak to tady čtu, tak se mi zdá ,že nehledáš závadu, ale důvod proč sundat 17" kola z auta dolů. Pokud ne tak vem stejný auto (to ostatně máš doma) nasaď na něj ty pochybný 17" a zkus to. Já měl loni v háji ložisko na PP kole a na některých površích ( úsecích silnic) to bylo tichý jak nový ( klidně i několik km). Tak že na to jestli to někde ťuká a někde ne se nespoléhej. Kola nafoukni na správný tlak cca 3bary a hledej závadu (jestli ti to opravdu mlátí) já jezdím na 17" a nic mi nemlátí a to si myslím většině tady. Že je auto tvrdší to je, ale ten pocit bezpečí za to stojí.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 28.05.2010 10:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2008

Příspěvky:

80

Bydliště:

Vysočina

Nikdy jsem netvrdil, že mi někde něco ťuká, to ťuká možná vám tady, když neumíte ani pořádně číst. Psal jsem stokrát a jasně, že mi na zvlněných silnicích od kamionů vybruje volant. Když jedu po obyčejný asfaltce, tak to nedělá. Jelikož to na starý Alhambře nedělá ani na blbých silnicích a moje nová Alhambra a kola jsou po kontrole a v pořádku, nehledě na to, že je to nový auto, tak z toho usuzuji, že je to dáno tím, že má auto sportovní podvozek a ve spojení s nízkým profilem pneu se to daleko víc na našich silnicích přenáší než by mělo. Tudíž chci dát příští rok 16ky kola, abych aspoň tu tvrdost trochu eliminoval. Jinak nevidím důvod, proč bych se tak krásných kol, když jsem je tam chtěl mít, zbavoval.

_________________
Seat Alhambra 2.0TDi 2010 -- VW Jetta 1.9TDi 2007 NA PRODEJ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 28.05.2010 10:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.10.2008

Příspěvky:

2659

Bydliště:

Praga

Hele ťukálisto, nauč se nejdřív psát VIBRACE jo ? :wink: :lol:

_________________
VW Sharan II AUY-ex; BMW X5 E53-ex; VW Multivan T5; Sachs SpeedJet 50; Yamaha YFZ450 ; www.datova-likvidace.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 28.05.2010 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.06.2008

Příspěvky:

80

Bydliště:

Vysočina

Sakra, omlouvám se, to je snad jedinný slovo, na který si nemůžu zvyknout, je to hnus od člověka s maturitou, to se omlouvám, ale zase je pravda, že když někdy čtu jiný příspěvky, nedá se to skoro přelouskat.

_________________
Seat Alhambra 2.0TDi 2010 -- VW Jetta 1.9TDi 2007 NA PRODEJ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 28.05.2010 13:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Jen se zeptám na takovou pitominu - zkusil jsi přehodit přední kola za zadní? Pokud bys měl poškozenou pneumatiku (mnohdy neviditelná a neodhalitelná věc), mohlo by se to chování vozu při vzájemné záměně kol na nápravách podstatně změnit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 28.05.2010 13:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Dobře tedy není to ťukání, ale vibrace. Nicméně dokud neprohodíš kola mezi tátovým a tvým tak dál nepokročíš a všechno budou jen doměnky. Přez to zastávám dál názor (znova jsem si přečetl všechny tvé příspěvky k této záhadě) , že v průměru kol to není. Jak je to auto nový ( km?). Dle tvé teorie by se to přehozením kol na tvém autě ztratilo a na otcově objevilo, k čemuž si myslím nedojde. Pak je tedy chyba v zavěšení , řízení ,nebo rotujících částech (poloosy, ložiska).

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 28.05.2010 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5490

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

jettaTDi píše:
Nikdy jsem netvrdil, že mi někde něco ťuká, to ťuká možná vám tady....


:D Me zase prijde ,ze jsi tu jedinej ,komu neco tuka :lol: Sorry ,ale musel jsem :mrgreen:
Jinak ,zatim jsi neudal zakladni vec,co ti tu uz nekolikrat vice lidi psalo..... :roll:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group