Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 29.05.2010 09:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

Já mám 225/45/17, podvozek standartní a můžu říci, že když vjedu do kolejí od kamiónu, tak to pěkně tahá za ruce. Na zvlněném / shrnutém / povrchu to je taky trochu znát. Na normální silnici nic - krása. Ale myslím, že to dělá takhle každé auto na takto poškozené silnici.

PS. rozhodně mi nic neťuká :mrgreen:

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 04.01.2011 11:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2009

Příspěvky:

110

Bydliště:

Juh Banskobystrického kraja

Našiel som hustenie pneu podľa DUNLOP,ináč to sedí s tým čo mám nalepené na dvierkach nádrže.Skúste porovnať,dúfam,že pomôže :D .
http://dunlop.tiremanager.de/eu_en/popu ... spx?view=9

_________________
SHA/2003/1,9TDI/ASZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.01.2011 23:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Foukám běžně předek i zadek 2,8 - 2,9bar, přes 2,9 nejdu a taky mi nikde nic neťuká :D

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 04.08.2011 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2009

Příspěvky:

398

Bydliště:

Praha

Raději si ani nedovolím vytvořit nějaké nové téma....
Hele: Nemáte náhodou někdo na svém stroji nějakou kontrolu tlaku v pneu? Nemáte někdo nějakou zkušenost s něčím co 100% funguje?
Možná by to bylo prima jako taková hobby hračka. Objevil jsem tohle od Hella a věřil bych tomu víc jak nějaké sadě "made in Taiwan".
http://www.hella.cz/index.php?link=kata ... tegorie=53

_________________
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related

_________________
VW Sharan II PD AUY 111kW/357Nm TDIfun technology


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 04.08.2011 22:41 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No jestli máš na mysli hlídání tlaku v pneu, existujou ventilky který to uměj - naměřenej tlak "posílají" do měřáku kterej máš v autě... Zkušenosti s tím nemám, ale z doslechu to funguje celkem spolehlivě.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 09:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

Já po zkušenosti už foukám jen v pneuservise. Nafoukal jsem u pumy a druhý den jsem jel do pneuservisu a rozdíl byl -0,4. To je docela dost. Oboje bylo foukané na studných pneu. U pumpy nemají tak kvalitní měřák.

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 12:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4692

Bydliště:

Praha

Dedla: přidám jedno "moudro" od známého .... při montáži senzorů do kola (tj. ne u ventilků) se pak prý musí dávat bacha při přezouvání, aby zouvačka nenajela na senzor a pak ... lup, a je po něm. Jinak já teda foukám svým kompresorem i u pumpy, ale mám vlastní měřák.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 23:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Moje řeč Michalle, foukám kde to právě vyjde, ale na kontrolu tlaku vlastní měřák a basta

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Naposledy upravil smolda dne 07.11.2012 18:35, celkově upraveno 1

Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 18:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

221

Bydliště:

Chodsko

Klucí, nazul jsem teď 225/45 R17, pominu-li že je to strašnej kodrcák, tak jde i výrazně hůř točit a strašně to tahá do kolejí.

Může to být tlakem? Měl jsem tam 2,9. Teď jsem dal 3,5 na celý auto tak uvidím ráno co to dělá a nedělá.

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

3,5 Bar mi přijde už docela hodně.

Pár příspěvků zpátky (nahoře na téhle straně) psal rach, že má taky problém s tím, že vyjeté koleje mu tahají volant z ruky. Čili to je asi dáno tím supernízkým profilem, tedy neochotou pneumatik "vlnit se" v bocích jako havajská tančnice. Pak bych chápal, že při vjetí do kolejí se auto rozplave.
Horší otáčení volantem mi taky připadá logické - široká pneumatika rovná se větší styčná plocha s vozovkou. Takže větší odpor volantu bych čekal.

Uvidíš, co to teď po zvýšení tlaku bude dělat. Obávám se ale, že to bude strašně tvrdé.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 22:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

221

Bydliště:

Chodsko

To co píšeš dává logiku, ALE.

Tenhle rozměr se dával i od výroby v nějakých letech. Že by soudruzi v Portugalsku udělali nový auto který tahá do kolejí? To je mi právěže divný. Uvidíme co to udělá. 195/65 R15 foukám na 3atm, dle předpisu mají mít asi 2,6. 225/45 mají mít dle předpisu 3, tudíž...

Na pohodlí je to rozhodně krok zpět, ale je mi divný, že by se to takhle mělo chovat úmyslně.

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

221

Bydliště:

Chodsko

Nebo jestli to může dělat třeba geometrie? Původní kolo 195/65 R15 bylo vpravo vepředu trochu víc sjetý na vnitřku. Ale kdo ví v jakým stavu bylo při koupi, jsem se blbec nepodíval...

Což by mohlo poukazovat na rozbíhavost a tak větší ochotu si lítat kam chce.

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 22:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No asi každej mechoš kterej už nějakej rok geometrii dělá a nemá zaměstnání jenom jako zaopatřovací ústav ti řekne, že při změně průměru kola by jsi správně měl udělat i geometrii. Zvětšením kola se totiž mění úhly a jeden z nich má právě i vliv na stabilitu řízení při jízdě v kolejích vyjetých v asfaltu od kamiónů.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 08.11.2012 04:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Ale velikost kola zustava zachovana, meni se jenom sirka a velikost disku a pokud je spravne ET, tak nevidim duvod....

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 08.11.2012 08:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Je to přesně, jak píše smolda. Například Octavia 1 (standardní podvozek) s patnáctkami má základní sbíhavost na nule (v toleranci deseti minut), s šestnáctkami je ale větší. Se sedmnáctkami má ještě větší sbíhavost. Je to sice jen o pár úhlových minut, ale rozdíl to je. Čili pokud jsi měl na patnáctkách mírnou rozbíhavost, máš ji tutově teď ještě větší. To by důvod být mohl.


Naposledy upravil Marek77 dne 08.11.2012 09:06, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group