Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 29.05.2010 09:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

Já mám 225/45/17, podvozek standartní a můžu říci, že když vjedu do kolejí od kamiónu, tak to pěkně tahá za ruce. Na zvlněném / shrnutém / povrchu to je taky trochu znát. Na normální silnici nic - krása. Ale myslím, že to dělá takhle každé auto na takto poškozené silnici.

PS. rozhodně mi nic neťuká :mrgreen:

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 04.01.2011 11:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2009

Příspěvky:

110

Bydliště:

Juh Banskobystrického kraja

Našiel som hustenie pneu podľa DUNLOP,ináč to sedí s tým čo mám nalepené na dvierkach nádrže.Skúste porovnať,dúfam,že pomôže :D .
http://dunlop.tiremanager.de/eu_en/popu ... spx?view=9

_________________
SHA/2003/1,9TDI/ASZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.01.2011 23:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Foukám běžně předek i zadek 2,8 - 2,9bar, přes 2,9 nejdu a taky mi nikde nic neťuká :D

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 04.08.2011 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.11.2009

Příspěvky:

398

Bydliště:

Praha

Raději si ani nedovolím vytvořit nějaké nové téma....
Hele: Nemáte náhodou někdo na svém stroji nějakou kontrolu tlaku v pneu? Nemáte někdo nějakou zkušenost s něčím co 100% funguje?
Možná by to bylo prima jako taková hobby hračka. Objevil jsem tohle od Hella a věřil bych tomu víc jak nějaké sadě "made in Taiwan".
http://www.hella.cz/index.php?link=kata ... tegorie=53

_________________
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related

_________________
VW Sharan II PD AUY 111kW/357Nm TDIfun technology


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 04.08.2011 22:41 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No jestli máš na mysli hlídání tlaku v pneu, existujou ventilky který to uměj - naměřenej tlak "posílají" do měřáku kterej máš v autě... Zkušenosti s tím nemám, ale z doslechu to funguje celkem spolehlivě.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 09:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.09.2008

Příspěvky:

163

Bydliště:

Teplice, Praha a D8

Já po zkušenosti už foukám jen v pneuservise. Nafoukal jsem u pumy a druhý den jsem jel do pneuservisu a rozdíl byl -0,4. To je docela dost. Oboje bylo foukané na studných pneu. U pumpy nemají tak kvalitní měřák.

_________________
život je boj !

_________________
FG II 2,8 Vé er 6tka At -204 PS-prostě "voňavá" eko pila - LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 12:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Praha

Dedla: přidám jedno "moudro" od známého .... při montáži senzorů do kola (tj. ne u ventilků) se pak prý musí dávat bacha při přezouvání, aby zouvačka nenajela na senzor a pak ... lup, a je po něm. Jinak já teda foukám svým kompresorem i u pumpy, ale mám vlastní měřák.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 23:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Moje řeč Michalle, foukám kde to právě vyjde, ale na kontrolu tlaku vlastní měřák a basta

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Naposledy upravil smolda dne 07.11.2012 18:35, celkově upraveno 1

Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 18:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

223

Bydliště:

Chodsko

Klucí, nazul jsem teď 225/45 R17, pominu-li že je to strašnej kodrcák, tak jde i výrazně hůř točit a strašně to tahá do kolejí.

Může to být tlakem? Měl jsem tam 2,9. Teď jsem dal 3,5 na celý auto tak uvidím ráno co to dělá a nedělá.

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3818

3,5 Bar mi přijde už docela hodně.

Pár příspěvků zpátky (nahoře na téhle straně) psal rach, že má taky problém s tím, že vyjeté koleje mu tahají volant z ruky. Čili to je asi dáno tím supernízkým profilem, tedy neochotou pneumatik "vlnit se" v bocích jako havajská tančnice. Pak bych chápal, že při vjetí do kolejí se auto rozplave.
Horší otáčení volantem mi taky připadá logické - široká pneumatika rovná se větší styčná plocha s vozovkou. Takže větší odpor volantu bych čekal.

Uvidíš, co to teď po zvýšení tlaku bude dělat. Obávám se ale, že to bude strašně tvrdé.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 22:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

223

Bydliště:

Chodsko

To co píšeš dává logiku, ALE.

Tenhle rozměr se dával i od výroby v nějakých letech. Že by soudruzi v Portugalsku udělali nový auto který tahá do kolejí? To je mi právěže divný. Uvidíme co to udělá. 195/65 R15 foukám na 3atm, dle předpisu mají mít asi 2,6. 225/45 mají mít dle předpisu 3, tudíž...

Na pohodlí je to rozhodně krok zpět, ale je mi divný, že by se to takhle mělo chovat úmyslně.

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

223

Bydliště:

Chodsko

Nebo jestli to může dělat třeba geometrie? Původní kolo 195/65 R15 bylo vpravo vepředu trochu víc sjetý na vnitřku. Ale kdo ví v jakým stavu bylo při koupi, jsem se blbec nepodíval...

Což by mohlo poukazovat na rozbíhavost a tak větší ochotu si lítat kam chce.

_________________
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz , levné závody pro každého.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 07.11.2012 22:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No asi každej mechoš kterej už nějakej rok geometrii dělá a nemá zaměstnání jenom jako zaopatřovací ústav ti řekne, že při změně průměru kola by jsi správně měl udělat i geometrii. Zvětšením kola se totiž mění úhly a jeden z nich má právě i vliv na stabilitu řízení při jízdě v kolejích vyjetých v asfaltu od kamiónů.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 08.11.2012 04:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Ale velikost kola zustava zachovana, meni se jenom sirka a velikost disku a pokud je spravne ET, tak nevidim duvod....

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, TLAK: na jaký tlak foukáte kola
PříspěvekNapsal: 08.11.2012 08:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3818

Je to přesně, jak píše smolda. Například Octavia 1 (standardní podvozek) s patnáctkami má základní sbíhavost na nule (v toleranci deseti minut), s šestnáctkami je ale větší. Se sedmnáctkami má ještě větší sbíhavost. Je to sice jen o pár úhlových minut, ale rozdíl to je. Čili pokud jsi měl na patnáctkách mírnou rozbíhavost, máš ji tutově teď ještě větší. To by důvod být mohl.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Naposledy upravil Marek77 dne 08.11.2012 09:06, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 126 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group