MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
- fany8
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.01.2011 20:03
- Bydliště: Roztoky u Prahy
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Zdravim Vás mám takový problém
když nastartuju svoji Almaru 1,9 tdi 85kw PD 2002 tak se z výfuku vyvalí bílomodrý kouř. Ale jen za studena a pak tak 2km než se ohřeje. Pak už nezahulí ani trošku. Nevíte někdo jestli třeba gufera na ventilech nebo něco jiného? Díky za rady
když nastartuju svoji Almaru 1,9 tdi 85kw PD 2002 tak se z výfuku vyvalí bílomodrý kouř. Ale jen za studena a pak tak 2km než se ohřeje. Pak už nezahulí ani trošku. Nevíte někdo jestli třeba gufera na ventilech nebo něco jiného? Díky za rady
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Pokud by ti propouštěli gufera na ventilech, ubejval by ti wolej. Po přistání nech chvilku vyvětrat motor a turbo a pak ho teprve chcípni, mělo by to pomoct.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- fany8
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.01.2011 20:03
- Bydliště: Roztoky u Prahy
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Jo to jsem zapomněl dodat olej ubývá
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Tak to ti přeju upřímnou soustrast, výměna gufer je poměrně pracná
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- fany8
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.01.2011 20:03
- Bydliště: Roztoky u Prahy
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Nemáte někdo zkušenost čím to může být že auto kouří jen za studena a jak se ohřeje už ani známka po jakémkoliv dýmu. Zkrátka nastartuju vyvalí se dým,pak jedu do mírného kopce ,asi 2km za mnou malý opar pak z kopce neboli nic pak přichází další kopec tentokrát větší ale za mnou už nic žádný opar ani známka po jakémkoliv kouři.Jsem bezradný nevíte někdo? díky za rady
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Ahoj vcera jsme meli v Praze sraz SAG-u a vsem to pri startu zakourilo a pak nic. Nemyslim, ze to zavazny problem.fany8 píše:Zdravim Vás mám takový problém
když nastartuju svoji Almaru 1,9 tdi 85kw PD 2002 tak se z výfuku vyvalí bílomodrý kouř. Ale jen za studena a pak tak 2km než se ohřeje. Pak už nezahulí ani trošku. Nevíte někdo jestli třeba gufera na ventilech nebo něco jiného? Díky za rady
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Čau SAGisti! Máte někdo nějakou zkušenost s utěsněním ventildeklu na 1.9 TDi PD? Pořád mě tam chčije olej. Těsnění jsem tam dal už druhé a pořád to samé...blok motoru zezadu celý od oleje. Někdo mě říkal, že by se to mělo snad ještě máznout silikonem. Co je na tom pravdy???
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Hlavne zadnej silikon
jinak,je asi tesneni a tesneni - Vodnikum jsem sundaval viko (take to teklo) a ze maji dane nove tesneni - ale bylo tam neco cerneho a tvrdeho Dall jsem tam tesneni z meho (co mam na dilne) a je po problemu. Tam bylo asi puvodni - dvakrat tak vysoke a mekoucka guma
jinak,je asi tesneni a tesneni - Vodnikum jsem sundaval viko (take to teklo) a ze maji dane nove tesneni - ale bylo tam neco cerneho a tvrdeho Dall jsem tam tesneni z meho (co mam na dilne) a je po problemu. Tam bylo asi puvodni - dvakrat tak vysoke a mekoucka guma
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
A jakou značku těsnění si tam dával?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
A šrouby utahnout rukou a pak 10Nm
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
A co se týká dotahování šroubů, určitě je na to nějaký předepsaný postup, nebo ne?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Jo, tak přesně to jsem měl na mysli! Takže předpokládám, že když to utáhnu špatně, myslím tím víc než bych měl, může to být také příčínou netěsností? Nemám teď na mysli, že to úplně dorvu, aby mě prasklo víko. Obzvlášť jeden šroub vlevo za tandemem je lahůdka... Tak mě napadá, možná bude lepší to zkusit dotáhnout opravdu momentovým klíčem, že? Těch 10 Nm asi rukou neodhadnu na každém šroubu stejně.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Mal si uz viko hlavy viac krat dole? Ak ano, treba dat pozor na tych 10 Nm momentakom. Jeden srob som ztrhol a 4 takmer poskodil . Zvysne sroby som uz dotahoval bez momentaku a s velkym citom
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, OLEJ: únik motorového oleje
Jo, bylo sundané už několikrát. Když mě měnili vstřiky a pak když jsem měnit to těsnění. Nejsem si právě jistý tím utahovacím momentem. Momentový klíč nemám, tak to utahuju malou ráčnou a jen tak dvěma prsty. 10Nm přeci musí být opravdu jen malá síla, ne? Šrouby žádné poškozené nejsou. Jinak jak psal Patper, první tesnění jsem tam dával Victor Reinz a to druhé už značku nevím, ale německá výroby a to bylo o poznání vyšší. To těsnění je tam asi měsíc, takže nové kupovat doufám není třeba, jen to zase sundám, utřu olej mezi těsněním a víkem a momentem to dám zpět. Mohlo by to tak fungovat, nebo ne?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016