pomooc nejde nastartovat

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
seatista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.01.2008 12:15
Bydliště: Chrudimsko/Medlešice

pomooc nejde nastartovat

Příspěvek od seatista »

jsem tu nováček a potřeboval bych pomoc má někdo v okoli Chrudimi nebo Pardubic VAG pro odstranění chybových hlášení ,přetrhly se mi oba řemeny v motoru a po vyměně to nejde nastartovat jen to po startovaní 3x pipne :momentalně jsem nepojízdný :cry: :cry: :cry: spěchááá ps:určitě se dohodneme a vyrovnáme


seat alhambraI 1.9 tdi 81kw

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: pomooc nejde nastartovat

Příspěvek od Marek77 »

Nemyslím si, že by nějaké uložené závady v chybové paměti mohly mít vliv na to, že motor neběží. To je kravina.

Rozhodně to nebude tím - hledej jinde. Buď máš závadu někde na motoru nebo nějaké chybné sestavení. Ale VAG Ti nepomůže.

seatista
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 07.01.2008 12:15
Bydliště: Chrudimsko/Medlešice

Re: pomooc nejde nastartovat

Příspěvek od seatista »

tak tonevim pred pretrzenim sem musel dojet pro remeny a po ceste sedorazily tak se mi kourilo z auta jak z dymovnice a ke konci uz i cukal pak sem to odtah vymenil a uz nnenastartoval

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: pomooc nejde nastartovat

Příspěvek od vilik »

No, jestli ti to začalo kouřit před výměnou, tak to by mohlo být zapečené. Nech si změřit kompresní tlaky. Když nebudou, nebo budou malé, tak to nenastartuješ.
Za další mohlo odejít turbo a vycuclo tito olej z motoru. Pokud to trápíš bez oleje, tak se to kousne, nebo vytečou šály na klice. Ale to by při startování mělo být k poznání.

Ale na VAGu toho asi moc nezjistíš.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

Uživatelský avatar
alikvosa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02