Tak sem se do toho včera pustil. Zkusil sem odpojit páčku na ovládání stěračů, nepomohlo. Prošel sem všechny pojistky, které mají se stěrači něco společného, všechny OK. Vydělal sem teda opět celý mechanismus stěračů (už mi to jde celkem rychle
), všechny táhla chodí celkem volně, jenom to malé táhýlko, které je přišroubováno na tom tisícihranu na motorku, jde trochu hůř. Samotný motorek se mi rozdělat nepodařilo, drží to na gum.těsnění, které sem zatím nechtěl rozlepovat, ale jen se zeptám. Když otáčím tou hřídelkou, točím s ní celkem volně pořád do kola, nemá žádnej doraz, to tak má být
Nicméně sem zjistil, že záleží na tom, v jaké poloze je mechanismus na hřídelku motorku nasazený a v tom bude asi ten zakopaný pes. Po několikerém nasazování a namontování do auta sem konečně docílil toho, že po zapnutí klíčku stěrače neposkočily. Radost mi ale zkazila ta skutečnost, že zase při stírání nechodily až do krajní polohy, takže na prd
Přecejen se mi ale po další hodině zkoušení nasazování mechanismu v různých nepatrně pozměněných polohách podařilo, že stěrače neposkočí a stírají skoro tak, jako stíraly před tím.
Závěr tedy asi je, že na to poskakování stěračů při zapnutí klíčku má vliv poloha táhel vůči sobě a výchozí poloha motorku. Uvidím, jestli to vydrží fungovat aspoň tak jak teď, jinak budu muset asi laborovat dál. Mnoho zdaru přátelé