Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů
PříspěvekNapsal: 12.03.2016 12:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

267

Bydliště:

Havířov

Chlapi, zkoušel už někdo z vás přepinovat konektory na motorcích z klasických stěračů na aerotwiny ? Ty motorky mají jiné konektory a pro aerotwiny jsou stěrače i mnohem rychlejší.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů
PříspěvekNapsal: 15.03.2018 14:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

492

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Cross píše:
Tak jsem snad rozluštil problém s poskakujícíma stěrači, trvalo to pouze celej den....
Ve finále stačí odpojit táhla od motoru stěračů, pak párkrát otočit klíčkem v zapalování a zase to složit.
Doufám že to bude chvíli fungovat


ahoj nevies to viacej popisat? staci len tu hlavnu paku z motora a potom ako pises za sebou zapnut a vypnut niekolko krat zapalovanie? vcera som menil mechnizmus este som sa divil ze kazdy nadava mal som ho vonku za pol hodky a naspat za 20 minut a sranda nastala ked som isiel testovat. najprv to islo normalne teda po zapnuti kluca nic len vodicov stierac mal maly rozsah tak som zacal nastavovat tu paku a nakoniec to dopadlo tak ze ked zapnem kluc motor da spatny chod paka narazy na ten doraz a nastavi sa na nejaku zakladnu polohu stierac sa pohne max 1 cm vsetko fuguje aj rozsah stierania je dobry. akurat pri vypnuti zapalovania a jeho zapnuti to urobi znovu dost je to blbe ked pocujes ranu z motorovej prepazky a stierac poskoci.....furt nieco zdokonaluju preco tam nenechali motor co sa toci dookola a museli vymysliet chujovinu ktora je ovladana nejakou rozumnou elektronikou...

takze pre ostatnych, kto by mal problem z blbnutim motorceku stieracov pri pracach na mechanizme stieracov.....odpojil som hlavnu paku z motoru a ako pisal cross tak synator rychlo za sebou niekolko krat zapol a vypol zapalovanie..pocas tohto motor neurobil predpisanu drahu potrebnu pre zotretie ale urobil 360 stupnovu otacku a zastavil sa. asi si znovu ulozil hodnoty a teraz uz pri zapnuti zapalovania necukne....ostatne nastavenie v prislusnom vlakne. paku som nastavil na 9 hodinu..

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group