Stránka 5 z 7

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 12.03.2016 11:40
od Radim205D
Chlapi, zkoušel už někdo z vás přepinovat konektory na motorcích z klasických stěračů na aerotwiny ? Ty motorky mají jiné konektory a pro aerotwiny jsou stěrače i mnohem rychlejší.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 15.03.2018 13:13
od hiero
Cross píše:Tak jsem snad rozluštil problém s poskakujícíma stěrači, trvalo to pouze celej den....
Ve finále stačí odpojit táhla od motoru stěračů, pak párkrát otočit klíčkem v zapalování a zase to složit.
Doufám že to bude chvíli fungovat
ahoj nevies to viacej popisat? staci len tu hlavnu paku z motora a potom ako pises za sebou zapnut a vypnut niekolko krat zapalovanie? vcera som menil mechnizmus este som sa divil ze kazdy nadava mal som ho vonku za pol hodky a naspat za 20 minut a sranda nastala ked som isiel testovat. najprv to islo normalne teda po zapnuti kluca nic len vodicov stierac mal maly rozsah tak som zacal nastavovat tu paku a nakoniec to dopadlo tak ze ked zapnem kluc motor da spatny chod paka narazy na ten doraz a nastavi sa na nejaku zakladnu polohu stierac sa pohne max 1 cm vsetko fuguje aj rozsah stierania je dobry. akurat pri vypnuti zapalovania a jeho zapnuti to urobi znovu dost je to blbe ked pocujes ranu z motorovej prepazky a stierac poskoci.....furt nieco zdokonaluju preco tam nenechali motor co sa toci dookola a museli vymysliet chujovinu ktora je ovladana nejakou rozumnou elektronikou...

takze pre ostatnych, kto by mal problem z blbnutim motorceku stieracov pri pracach na mechanizme stieracov.....odpojil som hlavnu paku z motoru a ako pisal cross tak synator rychlo za sebou niekolko krat zapol a vypol zapalovanie..pocas tohto motor neurobil predpisanu drahu potrebnu pre zotretie ale urobil 360 stupnovu otacku a zastavil sa. asi si znovu ulozil hodnoty a teraz uz pri zapnuti zapalovania necukne....ostatne nastavenie v prislusnom vlakne. paku som nastavil na 9 hodinu..

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 20.04.2019 21:24
od Leki
Zdravím, vyměnil jsem na Alhambře rok 2003 mechanizmus stěračů, protože ten původní byl prasklý. Teď mi stěrače nejedou po celém okně.jakoby motorek měl krátký chod. Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 20.04.2019 21:33
od michall
Chtělo by to trochu upřesnit - stěrače nedojíždí dole nebo po stranách? Něco mi říká, že se dají nastavit koncové polohy na excentru stěračů a taky, že snad existují dva typy mechanismů, které nejsou stejné právě ohledně stírané plochy.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 03.12.2019 18:32
od Jardabee
Zdar ludia. Mam taky problem s mechaniznom. Ulomil sa mi zavit na stierac,nakolko nejaky magor to navrtal skrz. Kupil som novy ale konstrukcne iny. Vraj od r.1998do2000. Ja mam 1997.galaxy. Daju sa zamenit?

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 04.12.2019 09:49
od michall
Zkontroluj čísla na obou. Nebo zkus vyměnit jen tu poškozenou část.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 04.12.2019 15:45
od Jardabee
Skusal som ho tam dat. Nepasuje. Uz som kupil pouzity taky aky mam,lebo ani tie vodiace capy sa nedaju zamenit,nakolko su kratsie o 15mm ako na mojom. Neviete niekto ci sa daju dat z ineho auta ramena stieracov? Moje su uz vychodene a jeden je zlomeny a zohnat ich je porod

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 08:41
od michall
To bude těžký, SAGíci mají dlouhé stěrače = dlouhá ramínka a navíc jsou proti sobě. Dost pochybuju, že by se daly použít z jiného auta. Zkoušej vrakoviště nebo napiš místním bazarníkům, příp. na FB. Nebo https://www.autokelly.cz/Catalog/volksw ... 0;34088735" onclick="window.open(this.href);return false; , resp. tobě blízký prodejce autodílů.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 10:18
od Jardabee
Jojo. Uz som objednal . snad budu pasovat aj z 2003ky lebo mam ponuku na nich.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 12:45
od michall
Snad jsem pochopil správně, že chceš ramínko mezi kastlí a vlastním stěračem. Tam bacha na to, na jaký je to stěrač, starší SAGy měly klasické stěrače, trochu prohnuté, novější pak bezramínkové. Ještě pak pozor při koupi klasických stěračů, některé mají užší tu část k uchycení.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 13:33
od Belasi
Panove, dam k lepsimu svoji anabazi. Na Galaxy mimo jine nesly sterace. Resp. zpocatku cukaly v zakladni poloze, po kratkem case prestaly chodit zcela. Na jinych autech jsem nikdy se steraci problem nemel. V jinem vlaknu jsem zjistil, ze problem je v zatuhlych cepech. Cili ty jsem po doporuceni rozhybal, navrtal maznicku pro prilezitostne mazani, sestrojil, nahodil. Bohuzel jsem nemel vhodne o-krouzky na vymenu, cili nechal tam jen stare. Nicmene sterace fungovaly. Tusim, ze zpocatku ani necukaly. Ovsem po prvnim desti se zasekavaly v krajnici polohach a pro rozhybani jsem musel prepinat manualne prepinacem na volantu.
Takze jsem si rikal, cepy jsou zas zasekly - koupim radeji novy mechanismus za cca 1000, s predchozi opravou jsem stravil asi pet hodin a nechtel to podstupovat uz vickrat nez jednou.
S neduverou jsem koupil toto: http://wrc-autodily.cz/mechanismy-tahla ... 5603e.html" onclick="window.open(this.href);return false; , ovsem prisel vizuelne stejny dil jako original, coz me velmi prekvapilo, vzhledem k cene. Lisil se jedine v dilu pripevnovanem na motorek a to tim, ze dira pod matku nemela radlovani. Ovsem po peclivem dotazeni neni mozne, aby to zde prokluzovalo. Mimochodem, nastaveni jsem resil tak, ze motorek jsem posunul jeste stale namontovanym mechanismem do krajni polohy (dotknul se navarene zarazky), v tu chvili jsem mechanismus sundal a nasadil novy. Motorek pak ihned napoprve chodil ve vymezenem rozsahu tj. cca 11-1 hodina, daleko od krajnich navarenych dorazu.
Avsak po namontovani hned v zapeti vse pri starem-sterace se zasekavaly v krajnich polohach. Z motorku vychazely zvuky jako kdyby prevody preskakovaly. Po par pokusech se vsak vse rozchodilo a jiz treti den chodi jak ma. Ovsem poskakovani zustalo.
Mam tedy za to, ze problem je bud v prevodovce motorku nebo v elektronice. Ale pozor, jsou zrejme ruzne typy motorku pro SAG, bohuzel na muj Galaxy je jen vcetne elektroniky za cca 1800Kc. Zatim vse az na to cukani po pootoceni klicku jede, na to uz kaslu. Obavam se jen, ze se to zas podela.
Demontaz/montaz kdyz clovek vi jak na to je cca na hodinu. Problemem muze byt jedine stazeni raminek steracu z cepu mechanismu. Doporucuji stahovak na sterace YATO YT-25145, vcelku vyhovuje. Bez nej bych raminka urcite nesundal.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 19:12
od michall
Pokud jsi nechal motorek původní, pak může být chyba v jeho doběhovém kontaktu. Páčkou dáš jen impuls ke stírání, doběh do klidové polohy už si motor pohlídá sám. No a pokud je ten doběhový kontakt KO, tak stěrače dělají psí kusy.

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 20:16
od Belasi
mel to nekdo rozebrany a opravil? ma to by tento typ: (Bosch 0390241803 resp. 7M3955119A, 10 pin zespoda ma chladic elektroniky ), kdyby to zas zaclo stavkovat v krajnich polohach tak bych se do toho pred vymenou podival.

edit: pomerne brzy to zas caclo delat, nesmi byt suche sklo, pak to vetsinou funguje

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 05.12.2019 21:05
od michall
Tady je zadní motor, nejspíš to bude podobné http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=1099425#p1099425" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: STĚRAČE, MOTORKY: vše kolem motorků stěračů

Napsal: 06.12.2019 13:46
od Jardabee
Kluci jak nastavit mechanizmus? Stierace idu hore a potom dole az na kapotu motora a potom sa vratia trochahore na sklo. Ja debil som si nepoznacil polohu motorceka pri demontazi