DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14724
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od tornado1 »

u sag jde k-linka do motoru vždy přes immobox.. tím že se přípojí u climatronicu si nepomůže..

to jedině že by byla přerušená k-linka z obd zásuvky do immoboxu
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od michall »

Motor teda asi ne, ale zjistil by, jestli je K-linka průchozí třeba do bufíku. Pokud mu ale nejde napájení do zásuvky, tak se tam nepřipojí ani za ... Takže bych asi hledal závadu nejdřív tam.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

dvorky1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 28.08.2010 06:17
Bydliště: Karlovy Vary

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od dvorky1 »

tak jsem hledal a na diesel foru jsem našel tohle schema. nevíte jestli je to pro všechny koncernový vozy stejné? nebo mám hledat těch +12V jinde? doufám že to není velkej problém že jsem si foky vypůjčil z jiného fora. :)
Přílohy
194_pinout_obd2_negative_3.png
194_pinout_obd2_negative_3.png (6.98 KiB) Zobrazeno 4508 x
42_edc15_me75_pinout_1.jpg

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od michall »

Ano, zapojení konektoru OBDII je stejné. Pro diagnostiku přes k-line jsou piny 4,5 (kostra), 16 je +12V a pin 7 je samotná k-line. Bez napájení nebude kabel fungovat.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

dvorky1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 28.08.2010 06:17
Bydliště: Karlovy Vary

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od dvorky1 »

tak můj problém bude něco co trápí více SAGů. Nejde ta diagnostická zásuvka, při vypnutí klíčku se vynulují budíky, občas problikává rádio a nejdou zamykat dálkou dveře řidiče. Kámoš má Sharana 85 Kw TDi Pd 2002 a dělá mu to samé. Tak teď kde hledat problém? ŘJ, budíky? nevíte někdo prosím kde je na budíkách +12V pro držení paměti? (ty dení km a celkové aby zas ukazoval displej stav KM i při vypnutém zapalování). Dával jsem příspěvek i do jiného tématu pokud by na to někdo narazil tak určitě budu rád za jakoukoliv odpověď.

hrada.hans
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 02.11.2010 21:44
Bydliště: Polička

OBDII bluetoth adapter

Příspěvek od hrada.hans »

Zdravím nikde jsem nic ohledně této věci nenašel tak zakladam
Nesetkal se někdo s problémem ze se adaptér nespoji s telefonem
Mám nainstalovaný torgue a v zařízeních bluetooth adaptér vidím je i sparovany ,ale program hlásí ze nemá signál z jednotky díky za radu. Ps systém mám android 4.4.2
VW Sharan II 1.9 tdi 85 kw AUY Busines 2005 facelift

Uživatelský avatar
bucket
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 01.02.2012 20:56
Bydliště: Kunice

Re: OBDII bluetoth adapter

Příspěvek od bucket »

Mě to fungovalo jen s nastartovaným motorem .Jinak ne.Nečekej zázraky .Uvidíš teplotu, rychlost,dobíjení,tlak turba(udajně),Nějaké hodnoty zrychlení,a dobíjení.Zbytek co se tam ukazju je k ničemu.Spotřeba neodpovídá ani po tom co tam ponastavuješ veškeré jednotky .Chyby to čte strašně dlouho a nakonec to stejně napíše jen kod chyby a to je všechno.
Ve velké matičce SSSR zkoušeli v rámci kolektivizace a snížení nákladů učit koně nežrat.Dařilo se, ne že ne.Když už to skoro uměl tak jim chcíp.
Sharan AUY 2001" holoverze" modrá metla

dvorky1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 28.08.2010 06:17
Bydliště: Karlovy Vary

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od dvorky1 »

Konečně jsem si udělal čas a pustil se do tý mojí záhady s nefunkční OBD zásuvkou, centralem u dveří řidiče a nulováním budíků při vypnutém zapalování. Na OBD zásuvce nebyl funkční proud +12va a tak jsem tam na ten kabel přivedl novej +12V a od tamtud se to rozběhlo do všech spotřebičů které nefungovali. Proud jsem tam hodil přes 10 pojistku. Tak snad to někomu někdy pomůže :) Nevím proč tam proud přestal proudit a v tý kabeláži to asi stejně už nezjistím. No hlavně že to už fuguje. :good:

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od the.max »

No nevím, tohle není moc dobrý řešení, tohle je jen takovej workaround. Jak koukám do schémat ke Galaxy, tak napájení diag. zásuvky má na starosti pojistka F32 (5A). Z centrální elektriky to jde na diagnostickou zásuvku konektorem C8 z pinu 64. Pak tam je někde jeden spoj (S32) a z něj pak kabel s průřezem 0.5mm rudo-bílej na diagnostickou zásuvku na pin 16.

Pojistku F32 využivá ABS, ESP, tempomat, přídavné topení, klimatizace, přístroje, hodiny, kontrolní přístroje, jednotka multifunkčního volantu a hafo dalšího.

EDIT: Sory, koukám že máš starší model, tak tam asi schémata sedět nebudou, ale také něco mám, jedne to sem ale dát, je to velké má to 3MB, dej mail, pošlu..
Přílohy
700-03-00 Pojistky - F32 - 700-03-00-030.pdf
(138.13 KiB) Staženo 264 x
700-03-00 Pojistky - F32 - 700-03-00-031.pdf
(60.58 KiB) Staženo 196 x
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

veeman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.03.2014 07:38

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od veeman »

Ahoj, žádám o radu. Koupil jsem I. sharana, auto jede v nouzáku, vůbec to netáhne, do kopce ztrácí výkon. Připojili jsme ho na diagnostiku a jediné jednotky, kam jsme se dostali jsou řj bagu a přístrojovky. Ostatní řj to vůbec nenašlo. Nevíte někdo, kde by mohl být zakopaný pes, popř. nemá někdo schemata zapojení elektriky? Je to sharan AFN 81 kw, r.v. 5/1999. Díky za odpověd :)

Uživatelský avatar
the.max
Člen klubu
Příspěvky: 531
Registrován: 24.10.2012 15:31
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od the.max »

Mám jen http://download.idkfa.cz/f/g/3984%20Galaxy.pdf.pdf ale asi to bude dost obecné.
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14724
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od tornado1 »

dvorky1 píše:Konečně jsem si udělal čas a pustil se do tý mojí záhady s nefunkční OBD zásuvkou, centralem u dveří řidiče a nulováním budíků při vypnutém zapalování. Na OBD zásuvce nebyl funkční proud +12va a tak jsem tam na ten kabel přivedl novej +12V a od tamtud se to rozběhlo do všech spotřebičů které nefungovali. Proud jsem tam hodil přes 10 pojistku. Tak snad to někomu někdy pomůže :) Nevím proč tam proud přestal proudit a v tý kabeláži to asi stejně už nezjistím. No hlavně že to už fuguje. :good:

toto je dobrá prasárna
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od abeljozef »

Adekvatna urovni diskusného fora .......

dvorky1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 28.08.2010 06:17
Bydliště: Karlovy Vary

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od dvorky1 »

tornado1 píše:
dvorky1 píše:Konečně jsem si udělal čas a pustil se do tý mojí záhady s nefunkční OBD zásuvkou, centralem u dveří řidiče a nulováním budíků při vypnutém zapalování. Na OBD zásuvce nebyl funkční proud +12va a tak jsem tam na ten kabel přivedl novej +12V a od tamtud se to rozběhlo do všech spotřebičů které nefungovali. Proud jsem tam hodil přes 10 pojistku. Tak snad to někomu někdy pomůže :) Nevím proč tam proud přestal proudit a v tý kabeláži to asi stejně už nezjistím. No hlavně že to už fuguje. :good:

toto je dobrá prasárna
a jakou bys jsi mi dal radu na adekvátní opravu podle Tvého gusta? Když jsem tady scháněl rady tak nikdo ani zprávičku. Teď už mi to alespoň funguje. :D

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Příspěvek od abeljozef »

Tak si tam este posad hasica a budes to mat dokonale.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“