DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
u sag jde k-linka do motoru vždy přes immobox.. tím že se přípojí u climatronicu si nepomůže..
to jedině že by byla přerušená k-linka z obd zásuvky do immoboxu
to jedině že by byla přerušená k-linka z obd zásuvky do immoboxu
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Motor teda asi ne, ale zjistil by, jestli je K-linka průchozí třeba do bufíku. Pokud mu ale nejde napájení do zásuvky, tak se tam nepřipojí ani za ... Takže bych asi hledal závadu nejdřív tam.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
tak jsem hledal a na diesel foru jsem našel tohle schema. nevíte jestli je to pro všechny koncernový vozy stejné? nebo mám hledat těch +12V jinde? doufám že to není velkej problém že jsem si foky vypůjčil z jiného fora.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Ano, zapojení konektoru OBDII je stejné. Pro diagnostiku přes k-line jsou piny 4,5 (kostra), 16 je +12V a pin 7 je samotná k-line. Bez napájení nebude kabel fungovat.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
tak můj problém bude něco co trápí více SAGů. Nejde ta diagnostická zásuvka, při vypnutí klíčku se vynulují budíky, občas problikává rádio a nejdou zamykat dálkou dveře řidiče. Kámoš má Sharana 85 Kw TDi Pd 2002 a dělá mu to samé. Tak teď kde hledat problém? ŘJ, budíky? nevíte někdo prosím kde je na budíkách +12V pro držení paměti? (ty dení km a celkové aby zas ukazoval displej stav KM i při vypnutém zapalování). Dával jsem příspěvek i do jiného tématu pokud by na to někdo narazil tak určitě budu rád za jakoukoliv odpověď.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.11.2010 21:44
- Bydliště: Polička
OBDII bluetoth adapter
Zdravím nikde jsem nic ohledně této věci nenašel tak zakladam
Nesetkal se někdo s problémem ze se adaptér nespoji s telefonem
Mám nainstalovaný torgue a v zařízeních bluetooth adaptér vidím je i sparovany ,ale program hlásí ze nemá signál z jednotky díky za radu. Ps systém mám android 4.4.2
Nesetkal se někdo s problémem ze se adaptér nespoji s telefonem
Mám nainstalovaný torgue a v zařízeních bluetooth adaptér vidím je i sparovany ,ale program hlásí ze nemá signál z jednotky díky za radu. Ps systém mám android 4.4.2
VW Sharan II 1.9 tdi 85 kw AUY Busines 2005 facelift
- bucket
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 01.02.2012 20:56
- Bydliště: Kunice
Re: OBDII bluetoth adapter
Mě to fungovalo jen s nastartovaným motorem .Jinak ne.Nečekej zázraky .Uvidíš teplotu, rychlost,dobíjení,tlak turba(udajně),Nějaké hodnoty zrychlení,a dobíjení.Zbytek co se tam ukazju je k ničemu.Spotřeba neodpovídá ani po tom co tam ponastavuješ veškeré jednotky .Chyby to čte strašně dlouho a nakonec to stejně napíše jen kod chyby a to je všechno.
Ve velké matičce SSSR zkoušeli v rámci kolektivizace a snížení nákladů učit koně nežrat.Dařilo se, ne že ne.Když už to skoro uměl tak jim chcíp.
Sharan AUY 2001" holoverze" modrá metla
Sharan AUY 2001" holoverze" modrá metla
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Konečně jsem si udělal čas a pustil se do tý mojí záhady s nefunkční OBD zásuvkou, centralem u dveří řidiče a nulováním budíků při vypnutém zapalování. Na OBD zásuvce nebyl funkční proud +12va a tak jsem tam na ten kabel přivedl novej +12V a od tamtud se to rozběhlo do všech spotřebičů které nefungovali. Proud jsem tam hodil přes 10 pojistku. Tak snad to někomu někdy pomůže Nevím proč tam proud přestal proudit a v tý kabeláži to asi stejně už nezjistím. No hlavně že to už fuguje.
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
No nevím, tohle není moc dobrý řešení, tohle je jen takovej workaround. Jak koukám do schémat ke Galaxy, tak napájení diag. zásuvky má na starosti pojistka F32 (5A). Z centrální elektriky to jde na diagnostickou zásuvku konektorem C8 z pinu 64. Pak tam je někde jeden spoj (S32) a z něj pak kabel s průřezem 0.5mm rudo-bílej na diagnostickou zásuvku na pin 16.
Pojistku F32 využivá ABS, ESP, tempomat, přídavné topení, klimatizace, přístroje, hodiny, kontrolní přístroje, jednotka multifunkčního volantu a hafo dalšího.
EDIT: Sory, koukám že máš starší model, tak tam asi schémata sedět nebudou, ale také něco mám, jedne to sem ale dát, je to velké má to 3MB, dej mail, pošlu..
Pojistku F32 využivá ABS, ESP, tempomat, přídavné topení, klimatizace, přístroje, hodiny, kontrolní přístroje, jednotka multifunkčního volantu a hafo dalšího.
EDIT: Sory, koukám že máš starší model, tak tam asi schémata sedět nebudou, ale také něco mám, jedne to sem ale dát, je to velké má to 3MB, dej mail, pošlu..
- Přílohy
-
- 700-03-00 Pojistky - F32 - 700-03-00-030.pdf
- (138.13 KiB) Staženo 264 x
-
- 700-03-00 Pojistky - F32 - 700-03-00-031.pdf
- (60.58 KiB) Staženo 196 x
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.03.2014 07:38
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Ahoj, žádám o radu. Koupil jsem I. sharana, auto jede v nouzáku, vůbec to netáhne, do kopce ztrácí výkon. Připojili jsme ho na diagnostiku a jediné jednotky, kam jsme se dostali jsou řj bagu a přístrojovky. Ostatní řj to vůbec nenašlo. Nevíte někdo, kde by mohl být zakopaný pes, popř. nemá někdo schemata zapojení elektriky? Je to sharan AFN 81 kw, r.v. 5/1999. Díky za odpověd
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Mám jen http://download.idkfa.cz/f/g/3984%20Galaxy.pdf.pdf ale asi to bude dost obecné.
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
dvorky1 píše:Konečně jsem si udělal čas a pustil se do tý mojí záhady s nefunkční OBD zásuvkou, centralem u dveří řidiče a nulováním budíků při vypnutém zapalování. Na OBD zásuvce nebyl funkční proud +12va a tak jsem tam na ten kabel přivedl novej +12V a od tamtud se to rozběhlo do všech spotřebičů které nefungovali. Proud jsem tam hodil přes 10 pojistku. Tak snad to někomu někdy pomůže Nevím proč tam proud přestal proudit a v tý kabeláži to asi stejně už nezjistím. No hlavně že to už fuguje.
toto je dobrá prasárna
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Adekvatna urovni diskusného fora .......
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
a jakou bys jsi mi dal radu na adekvátní opravu podle Tvého gusta? Když jsem tady scháněl rady tak nikdo ani zprávičku. Teď už mi to alespoň funguje.tornado1 píše:dvorky1 píše:Konečně jsem si udělal čas a pustil se do tý mojí záhady s nefunkční OBD zásuvkou, centralem u dveří řidiče a nulováním budíků při vypnutém zapalování. Na OBD zásuvce nebyl funkční proud +12va a tak jsem tam na ten kabel přivedl novej +12V a od tamtud se to rozběhlo do všech spotřebičů které nefungovali. Proud jsem tam hodil přes 10 pojistku. Tak snad to někomu někdy pomůže Nevím proč tam proud přestal proudit a v tý kabeláži to asi stejně už nezjistím. No hlavně že to už fuguje.
toto je dobrá prasárna
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
Tak si tam este posad hasica a budes to mat dokonale.