Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 321 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 27.10.2008 00:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.01.2008

Příspěvky:

26

Kontrolka kterou popisujete mi svítí také.
V servisu to hodili na diagnostiku. Výsledek - špatná lambda sonda (vyhřívání)
¨
Mám dotaz. Můžu s tím jezdit aniž bych nějak poškodil motor? Nedávno jsem do toho vrazil větší peníz , a další opravu bych si odložil na později.


Sharan 1.8 T


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 27.10.2008 10:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

mirda.v píše:
Kontrolka kterou popisujete mi svítí také.
V servisu to hodili na diagnostiku. Výsledek - špatná lambda sonda (vyhřívání)
¨
Mám dotaz. Můžu s tím jezdit aniž bych nějak poškodil motor? Nedávno jsem do toho vrazil větší peníz , a další opravu bych si odložil na později.


Sharan 1.8 T


Vyhřívání lambda sondy je tam z důvodu, aby senzor dokázal co možná nejrychleji pracovat. K tomu, aby sonda pracovala jak má, musí mít teplotu minimálně 350 - 400°C. Tím, že nefunguje vyhřívání, sonda reguluje špatně, pozdě nebo dokonce vůbec.

Budeš mít vyšší spotřebu, ničiš KAT i motorový olej a hrozí další problémy z toho vyplývající.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.10.2008 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2008

Příspěvky:

27

Bydliště:

Valašsko

Dneska jsem byl s kámošem a ten má fábii na plyn a taky mu svítila výše citovaná kontrolka. Říkal, že s tím byl už několikrát v servisu a stále mu to blbne, prý je to tím plynem. Je to možné? Asi nějaké špatné předělaní na plyn, či co.

_________________
Sharan II 2.8 150kW 4motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.10.2008 23:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Závisí od toho ako "kvalitne" je ten plyn spraveny. Ak tam ma vo fabii splynovac pre karburatorove auto tak potom sa niet comu cudovat. A robi sa to zial hodne casto.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 31.10.2008 09:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

A rovněž záleží na správnosti a kvalitě seřízení a zkalibrování systému LPG. Jak známo LPG má vlastní řídicí jednotku a diagnostiku, musí se kalibrovat a přizpůsobovat konkrétním požadavkům vozidla. Je to celkem laboratoř, protože nejen že každý systém LPG má zcela jiné postupy, ale rovněž každý vůz kus od kusu má jiné nároky a potřeby.

Ať tak či tak - skutečnost, že při provozu na LPG svítí CHECK je špatně !!!

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.03.2009 15:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

466

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Ahojte chlapi! Ktorý Vag mám stiahnuť pre svôjho miláčika, ako aj aký kábel! Samozrejme laptop bez sériového portu, len USB! Dík! :?:

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 01.04.2009 19:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

396

Bydliště:

Praha 15

Koupil jsem tady na fóru nový kabel za 600,-. Kontakt na toho prodejce už nemám, ale určitě něco najdeš sám.
Bez problémů to chodí, soft Ti můžu poslat, ale vše se tady dá postahovat. Používám VAG-COM 409.1 (bez češtiny), k tomu ovladače pro USB. Jako další softík se hodí VIS 2.0.

_________________
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 03.04.2009 06:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

466

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Ďakujem za info! Najlacnejsí kábel som nasiel za 1700,-Ck. Skusim hodit inzerat priamo sem. Co sa tyka softu ked nenajdem tak sa na teba obratim! :D

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 21.05.2009 15:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

244

Bydliště:

Hulín

Ahoj potreboval bych poradit
kdyz si najedu na adresu 17 přístrojová deska
prispusobit tak jsou tam ruzne druhy kanalu a prave ty nevim k cemu patri muze mi nekdo poradit?????
a pak jak si mam nastavit hodnoty treby kdyz bych chtel udelat aby mi ukazovala okamzita spotreba pokud to jde
DÍKY VŠEM ZA ODPOVĚDI

_________________
Rád jezdím Autem.jezdíme celá rodina.Ostrava,Vsetin a tak vseljak možně
Obrázek

_________________
Vw Sharan 2.0I rok 1999


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 13.06.2009 21:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Cez prisposobenia cesta nevedie. Ty nemas palubne PC ak to spravne chapem ?.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 18:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

56

Ford Galaxy 1.9 TDI, 81 kW, r.v.1999, potreboval by som vedieť pri diagnostike prístrojovej dosky 17, = prispôsobenie, čo znamenajú kanaly č,5,6,7,8,9(asi km),20 až 25, tam mi to vypisuje hodnoty, ostatné kanály sú neprístupné. Poprípade ako, alebo kde aktivovať palubný počítač, Cez 17-ku , = kodovanie to nejde, alebo mi to nefunguje. Pri SAG-u I, neplatí, že prvé dve čísla v kódovaní je výbava vozidla ??124
?? - neviem čo tam má byť
1 - s ABS
2 - manuálna prevodovka
4 - neviem

_________________
Ford Galaxy, 1,9 TDI, 81kW, 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 19:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Nie toto kodovanie prvych 2 cisiel plati len pre II ky.

Ak chces palubne PC musis nie len vymenit budiky a domontovat packu ale tiez asi aj natahat nejake kable. II ky si data pre palubne PC preberaju cez CAN BUS. I ky na to maju separe signal.

prve dve cisla by pri I kach maly byt 00

4 - znamená 4 valcovvy motor (moze byt aj 6 valec)

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Naposledy upravil abeljozef dne 30.06.2009 00:29, celkově upraveno 3

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 19:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

V kanaloch 5,6,7,8 su ulozene udaje o servise.

Kanal 5 a 6 su ubehnute km a dni od vymeneny oleja
Kanal 7 je interval INS1 - inspekcia kazdych 12 mesiacov
Kanal 8 je interval INS2 - inspakcia kazdych 30 000 km.


Vpripade len vymeny oleja sa resetuje 5 a 6
V pripade INS1 ak je spojena s vymenou oleja sa resetuje 5, 6 a 7
V pripade INS2 ak je spojena s vymenou oleja sa resetuje 5, 6, 7 a 8

Ostatne kanaly ti z hlavy nepoviem musel by som to skusit priamo v aute.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

56

Jozef napísal:
Ak chces palubne PC musis nie len vymenit budiky a domontovat packu ale tiez asi aj natahat nejake kable. II ky si data pre palubne PC preberaju cez CAN BUS. I ky na to maju separe signal.

Budíky mám vymenené, mám namontovanú aj páčku, aj mi to prepína vodiča č. 1+ a vodiča č. 2, ukazuje čas jazdy, priemernú rýchlosť, ubehnuté kilometre, ale neukazuje priemernú spotrebu, okamžitú spotrebu ani teplotu oleja.Ak vieš, kde mám naťahať ešte káble a nejako poradiť tak poraď. a ešte čo to je to separe signal?

_________________
Ford Galaxy, 1,9 TDI, 81kW, 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.06.2009 00:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Pohladam ti to, Separe signaly su prave to co ti nefunguje na tom PC.

II ky toto neriesia lebo maju CAN BUS co je datova zbernica ktorou su v ramci sekcie pohonou prepojene RJ: motor, aut. prevodouka, ABS - ESP, Pohon 4x4, Airbagy. V ramci sekcie komfort a info mozu byt aj dalsie riadiace jednotky (volant, radio, Navi, Hansdfree ....). Tieto sekcie su oddelene a zakoncene v CAN gateway ktora je v budikoch. Vsetky tieto informacie potrebne pre pracu palubneho PC chodia po tejto zbernici a minimalne CAN pohonu ma uplne kazdy II kovy SAG. Cize pri domontazi palubneho PC do dvojky nie je potreba tahat separe signaly ako napr aktualna spotreba lebo uz su k dispozicii na CAN BUSe.

Kedze jednotky CAN BUS este nepoznaju treba tieto signaly dotiahnut do budikov separatnym kablom.

Inac na tuto temu by bolo lepsie sa presunut do sekcie domontaze palubneho PC nakolko to s nou ma vacsi suvis ako z diagnostikov. Ostatne ti uz budem pisat tam. Poslem ti link z odkazom do SZ.


Keby si chcel tak sa niekedy zastav a mozeme to spravit spolu.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 321 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group