Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 321 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 28.09.2009 16:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Zdravim všechny
prosim o radu s diagnostikou pro Sharan 1.9Tdi-85Kw.rv02.
Auto se mi nechce spojit s diagnostikou ale vubec.
Pojistky pod přístrojokou jsem zkontroloval!
Nebo mám hledat ještě jiné-?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 28.09.2009 17:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

606

Bydliště:

ŠUMAVWA

myslim že by jsi mnel zkontroloval napajeni jestli tam vůbec teče proud ale toto je otazka pro jožku

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 28.09.2009 19:35 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

29.09.2007

Příspěvky:

306

Bydliště:

jablonec nad nisou

A nebude to samotnou diagnostikou uš jsem se stím taky setkal potom jsme napíchly něco jineho a pak uš to běželo, jeto jen skušenost :wink:

_________________
Sharan tdi afn 81kw


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 28.09.2009 19:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4813

Bydliště:

Praha

Pro začátek by stačilo umístit dotaz do správného tématu. Třeba sem
viewtopic.php?t=24798

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 29.09.2009 09:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Diagnostikou to není.Mám multifunčkní diagnostiku Delphi.
Napajení je ok protože krabička svítí jako vždy když se
navazuje spojení.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 29.09.2009 09:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Aky je to presny typ diagnostiky ?

P.S: vecer to presuniem do spravnej temy.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 29.09.2009 10:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Delphi DS150E


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 29.09.2009 10:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Skus ist za niekym kto ma VAG aby si fakt vylucil problem. Ak si si isty ze mas na diagnostickej zasuvke napajanie este moze byt prerusena K linka. To sa da zistit zmeranim odporov medzi diagnostickou zasuvkou a diagnostickymi pinmi jednotlivych jednotiek. Taktiez teoreticky na tej K linke moze byt aj zvod alebo by mohla byt zavada na niektorej z riadiacich jednotiek. Pri najhorsom to bude znamenat zasah do kablovych zvazkov.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: KOMFORTNÍ JEDNOTKA: záhadné krabičky pod sedadlem řidiče
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Taky jsem to včera takhle parádně rozhrabal.Postupně odpojuju všechny jednotky ale přád nemám po zapnutí klíčku to správné napěti na OBD zásuvce!!!!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOMFORTNÍ JEDNOTKA: záhadné krabičky pod sedadlem řidiče
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 10:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Takze nemas napatie na OBD zasuvke ?

Lebo pises "spravne napatie" ?

Dalej pises "po zapnuti klicku". Na OBD zasuvke musi bytapatie stale aj pri vypnutom zapalovani.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 14:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Na OBD zásuvce napětí při vypnutém klíčku je ale po zapnutí klíčku tam má být asi deset voltů ale já tam nějak nemůžu nic naměřit i přes to že postupně odpojuju všechny jednotky!!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 14:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4813

Bydliště:

Praha

Kde měříš to napětí? Na pinech 4 a 5 je kostra, na pinu 16 je trvale +12V (nezávisle na klíčku), pin 7 je K-line, pin 15 L-line, pin 6 je CAN-H a pin 14 je CAN-L. Ostatní jsou buď nezapojené nebo nezajímavé.


Přílohy:
OBD2.JPG
OBD2.JPG (44.28 KiB) Zobrazeno 1704 krát


_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 15:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Pin 16=+12voltů,jak zaplej klíček tak vyplej-OK
Pin 7=+2.8 voltu při vyplém klíčku-ok
Pin 7 při zaplém klíčku nesmysl-nejde naměrit,pořád to litá nahoru a dolu!!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 15:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4813

Bydliště:

Praha

To by mohlo být OK. Pin 7 jsou data, při vyplém klíčku nic nekomunikuje (=stálé napětí), při zaplém tam "lezou" data, takže to skáče. Jak psal Jozef - zkus někoho jiného s diagnostikou, abys vyloučil závadu buď na autě nebo v diagnostice.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky
PříspěvekNapsal: 30.09.2009 16:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.07.2009

Příspěvky:

59

Já to zkoušel ještě Vagem ale taky nic:?
Ještě jsem zjistil že nejdou zadní okna,jestli to nemá něco společného??


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 321 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group