Stránka 3 z 22

Diagnostika

Napsal: 28.09.2009 16:43
od taxidilna
Zdravim všechny
prosim o radu s diagnostikou pro Sharan 1.9Tdi-85Kw.rv02.
Auto se mi nechce spojit s diagnostikou ale vubec.
Pojistky pod přístrojokou jsem zkontroloval!
Nebo mám hledat ještě jiné-?

Re: Diagnostika

Napsal: 28.09.2009 17:32
od golfgti16vv
myslim že by jsi mnel zkontroloval napajeni jestli tam vůbec teče proud ale toto je otazka pro jožku

Re: Diagnostika

Napsal: 28.09.2009 19:35
od BrendlJiri
A nebude to samotnou diagnostikou uš jsem se stím taky setkal potom jsme napíchly něco jineho a pak uš to běželo, jeto jen skušenost :wink:

Re: Diagnostika

Napsal: 28.09.2009 19:45
od michall
Pro začátek by stačilo umístit dotaz do správného tématu. Třeba sem
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24798" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Diagnostika

Napsal: 29.09.2009 09:02
od taxidilna
Diagnostikou to není.Mám multifunčkní diagnostiku Delphi.
Napajení je ok protože krabička svítí jako vždy když se
navazuje spojení.

Re: Diagnostika

Napsal: 29.09.2009 09:34
od abeljozef
Aky je to presny typ diagnostiky ?

P.S: vecer to presuniem do spravnej temy.

Re: Diagnostika

Napsal: 29.09.2009 10:00
od taxidilna
Delphi DS150E

Re: Diagnostika

Napsal: 29.09.2009 10:49
od abeljozef
Skus ist za niekym kto ma VAG aby si fakt vylucil problem. Ak si si isty ze mas na diagnostickej zasuvke napajanie este moze byt prerusena K linka. To sa da zistit zmeranim odporov medzi diagnostickou zasuvkou a diagnostickymi pinmi jednotlivych jednotiek. Taktiez teoreticky na tej K linke moze byt aj zvod alebo by mohla byt zavada na niektorej z riadiacich jednotiek. Pri najhorsom to bude znamenat zasah do kablovych zvazkov.

KOMFORTNÍ JEDNOTKA: záhadné krabičky pod sedadlem řidiče

Napsal: 30.09.2009 10:21
od taxidilna
Taky jsem to včera takhle parádně rozhrabal.Postupně odpojuju všechny jednotky ale přád nemám po zapnutí klíčku to správné napěti na OBD zásuvce!!!!!!!

Re: KOMFORTNÍ JEDNOTKA: záhadné krabičky pod sedadlem řidiče

Napsal: 30.09.2009 10:29
od abeljozef
Takze nemas napatie na OBD zasuvke ?

Lebo pises "spravne napatie" ?

Dalej pises "po zapnuti klicku". Na OBD zasuvke musi bytapatie stale aj pri vypnutom zapalovani.

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Napsal: 30.09.2009 14:19
od taxidilna
Na OBD zásuvce napětí při vypnutém klíčku je ale po zapnutí klíčku tam má být asi deset voltů ale já tam nějak nemůžu nic naměřit i přes to že postupně odpojuju všechny jednotky!!!!!

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Napsal: 30.09.2009 14:32
od michall
Kde měříš to napětí? Na pinech 4 a 5 je kostra, na pinu 16 je trvale +12V (nezávisle na klíčku), pin 7 je K-line, pin 15 L-line, pin 6 je CAN-H a pin 14 je CAN-L. Ostatní jsou buď nezapojené nebo nezajímavé.

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Napsal: 30.09.2009 15:48
od taxidilna
Pin 16=+12voltů,jak zaplej klíček tak vyplej-OK
Pin 7=+2.8 voltu při vyplém klíčku-ok
Pin 7 při zaplém klíčku nesmysl-nejde naměrit,pořád to litá nahoru a dolu!!!!!

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Napsal: 30.09.2009 15:59
od michall
To by mohlo být OK. Pin 7 jsou data, při vyplém klíčku nic nekomunikuje (=stálé napětí), při zaplém tam "lezou" data, takže to skáče. Jak psal Jozef - zkus někoho jiného s diagnostikou, abys vyloučil závadu buď na autě nebo v diagnostice.

Re: DIAGNOSTIKA: diagnostika motoru, ost. kolem diagnostiky

Napsal: 30.09.2009 16:04
od taxidilna
Já to zkoušel ještě Vagem ale taky nic:?
Ještě jsem zjistil že nejdou zadní okna,jestli to nemá něco společného??