Stránka 3 z 4

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 07:51
od vhml
Krtku svíčky máš jaký? LPG vyžaduje vyšší napětí a je možný, že nějaký špatný svíčky ti načnou cívku.

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 10:10
od the.max
Když jsem auto kupoval, tak tam byli minimálně tři moduly už měněný, ale zase za origo, jen měli jiné číslo, protože to původní číslo bylo nahrazeno právě tím jiným. LPG jsem tam nechával dát pár dní po koupi. Za ty dva roky jsem koupil už 4 moduly, aktuálně tam mám jeden uplně původní, jeden novější a zbylé 4 jsem tam už měnil já. První jsem kupoval BERU, druhá je Bremi (ten vyrábí original díl pro vw), pak jsem koupil NGK a teď před týdnem další 2 NGK, Jednu vozím sebou.

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 10:21
od Krteczek
Svíčky jsou benzínový ty který tam patřej. Jen s upraveným odtrhem. Jsou 14 dní starý. Sám plynař říkal že je to ideál. Je pravda že samotná cífka by s montáží LPG neměla mít nic společnýho, ale... Je možný že jak se kolem toho člověk při montáži motá, tak se stačí blbě podívat, zahejbat kablikama a je to v prdeli...
V pondělí dám novou a budu holt vozit další do foroty. Máte ještě někdo seznam dílů s sebou potřebných pro provoz auta? :-)

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 10:30
od the.max
ještě vozím řemen a v napínáku mám našroubovanej a zajištěnej šroub a několik různejch motexek.

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 11:43
od lukiis
ja vyměnil pro klid všechny cívky a je klid....ale co zkušenosti,tak jakk začne jedna, pujdou za ní i ostatní časem...U tebe to je rychléé no :)
Jen pro info vynechává opravdu modul, nebo to dělá jen na LPG?aby to nebyli plynové vstřiky....

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 11:46
od Krteczek
Bylo to opravdu cífkou. Dělá to i na benzin. Prohazoval jsem ji na jiný válec a ani tam nepálila...

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 16.08.2014 11:48
od lukiis
tak to je jasnaa no

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 29.08.2014 10:57
od kytli
zdravím, tak po pár měsících se můj problém se za studena kolísajícím motorem opakuje (V6 AYL) - hned po nastartování, takže na benzín ... po nastartování studenýho auta kolísaj otáčky, resp. nechce do otáček, po přidání se dusí, klepe se to jako kdyby měl vypadnout motor (že by se nechytlo všech 6 válců?) ... jakmile se trochu ohřeje tak je ok, po přepnutí na LPG už jede normálně ... a svítí kontrolka pro lambdu, katalyzátor a další věci ........ je možný že svíčky (Brisk DR15YS) jsou po cca 8000 km kaputt? Nezdá se mi, že bych někde stihnul natankovat nějakej bordel, tankuju jen u Flagy (na Průmyslový a na Slovensku v Michalovcích)

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 29.08.2014 10:59
od mastibruch
Mě tenhle bordel dělal 2.8V6 v passatu taky na lpg a problém byl v hadici na odvětrávání vík ventilů společně se špatně fungujícím čidlem teploty chladící kapaliny. ;-)

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 29.08.2014 11:12
od kytli
aha, taky možnost, ale divný je, že po podzimní výměně svíček a lednový výměně filtrů LPG se to srovnalo a začalo to dělat zas asi posledních 14 dnů, mezitím jsem najezdil počítám cca 7-8000 Km ... snad o víkendu mi to načte kamarád diagnostikou tak možná něco zjistíme

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 29.08.2014 13:44
od mastibruch
No další věc je to že svíčky Brisk do toho motoru určitě nepatří... já je tam měl taky a hned jsem dával origo NGK a bylo to hned 100% lepší. ;-)

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 29.08.2014 19:29
od the.max
měli by tam být platinové. Bosch dělá platinum-iridium, ale přijde mi, že Brisky mi fungovali lépe.

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 29.08.2014 22:59
od lukiis
nech si skouknout lpg zda ti neujela mapa a popřípadě si nech udělat zakladní nastavení adaptací benzinu...jestli máš plynový vstřiky na hranici živonosti tak je dost možný že ti to ujelo...Popřípadě zkus dotankovat jiný benzin..Kvalita benzinu není už to co byvala.......jestli ti sviti check motoru -adaptace lambda mimo rozsah, popřípadě chudá směs,pořeš plyn jako prvníí
jinak vyzkoušené svíčky BOSCH FR7DC+

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 01.09.2014 20:38
od kytli
najeto na plyn to má cca 55 000 km, takže vstřiky už můžou bejt poněkud "jetý", zkusím i natankovat benzín, protože je fakt, že už vlastně ani nevím jak dlouho tam je. a asi vyměním i ty svíčky ... jen pro jistotu ... akorát je problém s časem, mám rozkopanej byt a ten má přednost ... a práce je tu jak na kostele

Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG

Napsal: 10.09.2014 00:36
od Korda
Krteczek píše:Přátelé odborníci. Mám třetí den namontované LPG v Sharanu V6. První den - nadšení. Druhý den, odešla cífka. Třetí den odešla další cífka. Vím že by to s LPG nemělo mít nic společného, ale nesetkali jste s tím už někdo? Nebo prostě mají cífky svoji životnost a budou teď odcházet den po dni dokud je všechny nevyměním? Díky za názor.
Máme stejnou káru a to stejné se mě po montáži stalo taky . Další -třetí cívka už pak ani po 50 000 nikdy neklekla.Určitě to nějakou souvislost s montáži plynu má,protože to hned po montáži udělalo u 2 Tuaregu během měsíce taky a pak byl klid jako u mne!! Technik u montáže LPG mě to přiznal že to je dost častý jev ale sám nedokáže říct čím to přesně je ale je to tak.Pro sichr vozím jednu cívku v autě kdyby někdy náhodou ...