Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG
PříspěvekNapsal: 10.09.2014 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.02.2012

Příspěvky:

65

Bydliště:

HRADEC KRÁLOVÉ

Tak to slyším poprvé..Spíš bych to viděl na shodu náhod.jedině že ji něčím zkratujou když napojují otáčky....

_________________
Alhambra VR6-LPG-2004
nezavislé topení B5WSC

_________________
přestavby na lpg + servis


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Sharan 2,8i a LPG vyhadzuje z LPG
PříspěvekNapsal: 11.11.2014 16:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.01.2014

Příspěvky:

12

Bydliště:

Zilina/Slovensko

Zdravim ludia, chcel by som vas poprosit pomoc pripadne o rady. Mam VW Sharan 2,8i 128kw s LPG BRC sequent 56. System LPG mam namontovany nasledovne: RJ brc Seq.56, vstreky brc max oranzove 6ks rozdelenych do dvoch Rail-ov. Na jednom raily je vyvod na tlakovy senzor P1 od BRC a priamo na raily teplotne cidlo plynu brc. Reduktor uz asi niekto menil je tam Lovtec Magic asi 3 s teplotnym cidlom na vodu, prepinac brc 03. Lambda signal nezapojeny, TPS signal zapojeny a RPM signal musim pozriet odkial ziskava. Datum montaze 2007, datum programovania RJ 2007, softver ver.s56aa 021 101, vehicle code :0, calibrations version (f56):0, mapping version (a56):0. Problem bol uz pri kupe ze na LPG to nechcelo jazdit hned po prepnuti to vyhodilo do benzinu. Povodny majitel tvrdil ze blbe tlak.senzor P1 ze to staci prestriekat kontaktolom. Sice to pomohlo doteraz sa na tom v podstate jazdilo v pohode az na sem tam obcasne vypadky ale po znovuzanuti to islo. Teraz je stav nasledovny: Ked auto dlhsie postoji (vychladne) alebo idem rano alebo ked je chladno a vlhko ide to v pohode akceleruje dobre, v nizkych aj vo vysokych otackach v pohode nic neskube nedusi a pod...kym sa auto nezohreje. Potom uz to vyhadzuje stale. Pri vyssom plyne to akoby dusi a nema to akceleraciu ked davam jemny plyn akceleruje sice pomaly ale ide do otacok ale väcsinou ho vypne. Prepinac len svieti na cerveno(prevadzka na benzin) a pipa. Zakupil som diagnostiku v domneni ze mi to ukaze nejake chyby ale nic....Mam aj namerane nejake hodnoty na benzin pri prepnuti na lpg pri zvyseni otacok aj viac krat kym nevyhodi do benzinu. Tlak P1 mi ukazuje cca 1220-1300mPa pri RPM: 690-730 na volnobehu bez zataze...podla mojho nazoru dost kolisu tie otacky aj tlak...Chcel by som teda vediet:
1. aky tlak je pracovny pri volnobehu bez zataze a ked narastaju otacky a ci tlak ma klesat alebo stupat mne to klesa niekde okolo 3000rp mi to ide na 800mPa cca odhadom
2. Ci to moze sposobovat ten snimac P1 ze by udaval zle hodnoty pripadne by mal/nemal ukazat chybu v RJ ak by bol vadny alebo moze mat podiel na upadani tlaku...
3. Moze to byt stara membrana na reduktore ze nestiha dodavat vysoky alebo stabilny tlak? prip. asi vhodna vymena filtra??
4. Ten vrchny srob na imbus co je na reduktore ci je naozajna tlak alebo co to ovplyvnuje?
5. Co je hodnota v kolonke StateAlim v programe brc sequent 56

Podotykam ze MAP senzor nemam k dispozicii ani nieje nainstalovany v aute pouziva sa len na kalibraciu a na samomapovanie...Napadlo ma ze v nastaveniach systemu mam udaje o vozidle nastavene 2500ccm ci je to len informacna zlozka alebo to nejak ovplyvnuje chod LPG ci to neprestavit na 2800ccm... Ak by niekto mal zaujem o tie namerane hodnoty mozem dodat v exceli vo forme tabulky...Mal som to u technika na diagnostike ktory sa len pozrel na to pridal trochu tlaku na reduktore a povedal ze asi trysky su zle...Takze rady typu dones to ku odbornikovy u mna nepochodia...

Dakujem za kazdu radu/postreh.

_________________
POLO 9N3 2008 1.4 59kw BUD
Golf Mk3 1997 1.6i 74kw LPG LOVATO
Sharan I 1996 2.8i 128kw LPG BRC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Sharan 2,8i a LPG vyhadzuje z LPG
PříspěvekNapsal: 11.11.2014 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

viewtopic.php?f=50&t=82424

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, LPG: potíže s LPG a s motorem kolem LPG
PříspěvekNapsal: 11.11.2014 20:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Určitě by bylo dobré zajet někam, kde BRC umí servisovat. Je to rozhodně lepší než se do toho pouštět sám. Když přijedeš do servisu, tak budou vědět jaký má kde být tlak. Budou schopni ti vyměnit filtry (to by jsi teoreticky zvládl sám), mohou vyndat lišty, dát je na stolici a zjistit jejich stav, seřídit je, případně udělat jejich repas. Pokud švindluje teploměr nebo snímač tlaku, tak prosě sáhnou do regálu, vezmou jiný a zkusí vyměnit. Já osobně měním pouze filtry, jinak se vším co se týká plynu, jezdím do servisu.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group