Myslim, ze tohle napadlo kazdeho majitele vozu, ktery tento obrazek videl, bez ohledu na to zda vlastni Trabuka, nebo Shardu. Me to se Shardou kdysi take napadlo, bavili jsem se o tom kdysi s mym bratrankem, co je echt-kutil, ale skoncili jsme na tom, ze to musi byt silene prace, coz pro nadsence jiste neni problem, ale otazka je samo hlavne kolem toho schvaleni, technicaku atd. a hlavne na tom, ze je rozumne poustet se do toho jen v pripade, ze ma covek dobre zname na patricnych mistech, protoze lidska zavist (a ty by se u takoveto nadhery jiste dostavila), by temer jiste znemoznila prideleni TP, i kdyby to splnovalo jakekoli podminky sebevic.
Jinak me take napada jak to ma s tim vyvazenim toho vleku. Ta zadni naprava je uplne vzadu, takze vetsinu vahy vlastne veze to auto na zadni naprave, takze vlastne oproti jinym temto soupravam tohle auto mozna vic veze, nez tahne a pri zatizeni auto rodinou, to musi byt na zadni napravu auta neskutecna vaha. Zajimalo by me jake to ma jizdni vlastnosti. Idealni by samo bylo prekopat to tak aby byla naprava vleku uprostred vleku (viz ten transporter), coz by vlastne skoro znamenalo udelat uplne jiny podvozek a na nej jen posadit kastli daneho auta.
Take mi to pripada, ze to auto na obrazku je udelane vice na efekt, nez na uzitnost. Mam na mysli to snizeni, protoze si predstavte s takovouhle zehlickou zajizdet do prirodniho kempu
Jinak ja myslim, ze realne to opravdu je, ale chce to jak rikam hoooodne velkeho nadsence, hodne penez a hodne dobre zname