Stránka 1 z 6

MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla

Napsal: 27.11.2008 15:58
od Petr74
Ahoj všem. Potřebuju radu. Pod autem se dělá louže nafty; v servisu řekli, že to je netěsné čerpadlo na motoru a stříká z toho nafta. Dali mi kontakt na firmu, která taková čerpadla opravuje. První volný termín na opravu (teprve se podívají co s tím je) je 9.12.2008
Nafta prý zatím teče po motoru a odkapává. Kromě toho, že spotřeba je jak u bombardéru mě zajímá:
- nemůže ta nafta poškodit nějaké trubky a hadičky?
- nemůže to začít HOŘET :?:

Díky za info.

Re: naftové čerpadlo - únik nafty

Napsal: 27.11.2008 16:10
od widle
mrkni do sekce bazar, tam jsou na prodej díly z sharana

Re: naftové čerpadlo - únik nafty

Napsal: 29.11.2008 07:46
od mirek76.
Ahoj jestli to chceš opravit dřív a pokud to půjde i na počkání tak mi napiš. :wink:

Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla

Napsal: 10.12.2008 19:07
od Petr74
Díky za všechny nabídky pomoci! Vážně.
Nakonec jsem zůstal u varianty opravy v servisu dle doporučení servisáků (ověřených) a kamaráda:

Firma K&S Diesel čerpadla, V lipkách 568, 154 00 Praha-Slivenec
Telefon: +420 251 818 555
Fax: +420 251 818 555

Auto je konečně pojízdné, zdá se, že nic neteče. Prý přetěsňovali celé čerpadlo. Platil jsem 2900,- (ta sada na přetěsnění je prý sama za 1300,-). Pak mi ukazovali stroj na kterém to seřizují, docela byli vybavení.

Hurá, zase jsem mobilní :!: :!: :lol: :lol: :!: :!:

naftove čerpadlo

Napsal: 07.02.2010 15:53
od vašek71
Zdravim,chtel bych se zeptat.Potrebuji vymenit cepradlo na svem sharane.Mam sharana 1,9Tdi,81 kw motor afn.Sehnal jsem cerpadlo z passata B5.Vypada stejne,cisla jsou taky shodna,jen posledni pismeno se lisi.Na mem je B a na tom z passata je A.Myslite ze to bude vadit? a bude to tam pasovat na sharana .diky za radu .Vašek

Re: naftove čerpadlo

Napsal: 07.02.2010 15:55
od KamilGTTDI
vašek71 píše:Zdravim,chtel bych se zeptat.Potrebuji vymenit cepradlo na svem sharane.Mam sharana 1,9Tdi,81 kw motor afn.Sehnal jsem cerpadlo z passata B5.Vypada stejne,cisla jsou taky shodna,jen posledni pismeno se lisi.Na mem je B a na tom z passata je A.Myslite ze to bude vadit? a bude to tam pasovat na sharana .diky za radu .Vašek
je to uplne jedno ve vsech rotackach o vykonech 81kw a 66kw jsou cerpadla schodna.......samo ze i v GIV, OCTA, SEAT, AUDI atd

Re: naftove čerpadlo

Napsal: 07.02.2010 16:56
od bodyvlk
Tak to bych netvrdil tak jistě. Třeba u Octy se jinak nastavuje předvstřik. Mám za sebou shánění čerpadla na Shardu a v tomto vím o čem mluvím. Pak může být i jiná zásuvka, ale ta se dá přepinovat.

Re: naftove čerpadlo

Napsal: 07.02.2010 22:11
od KamilGTTDI
[quote = "bodyvlk"] Tak to bych netvrdil tak jistě. Třeba u Octy se nastavuje jinak předvstřik. Mám za sebou shánění čerpadla na Shardu av tomto vím o čem mluvím. Pak můľe být i jiná zásuvka, ale ta se dá přepinovat. [/ Quote]

predvstrik sice je jinak ale cerpadla jsou stejna, to mi ver, lisi se pouze v kole, na passatovi je s primo kolem na rozvody a na golfu je nejdriv priruba na kterou se sroubuje kolo na rozvod, ale cerpadlo jako takove je stejne cuuuus

Re: naftove čerpadlo

Napsal: 08.02.2010 07:13
od patper
Kamile :!: nauc se pouzivat ''citaci'' :!:

Re: naftove čerpadlo

Napsal: 08.02.2010 09:40
od Marek77
KamilGTTDI píše:je to uplne jedno ve vsech rotackach o vykonech 81kw a 66kw jsou cerpadla schodna.......samo ze i v GIV, OCTA, SEAT, AUDI atd
Sám Passat TDi s motorem AFN má dva způsoby nastavení předvstřiku. Jeden způsob je stejný jako SAG, tedy povolit čerpadlo na bloku a pootočit s ním. Druhý způsob je stejný jako Octavia, tedy povolit tři šrouby na kole a pootočit pouze hřídelem čerpadla. To je pro doplnění.....


U Sharanu má každý motor TDi jiné čerpadlo - tedy jiné pro výkon 66kW a jiné pro 81kW. Rozhodně to není tak, jak píšeš, že jsou stejná, protože naprosto jasně stejná nejsou. Čerpadlo pro motory 1Z a AHU mají číslo 028130115M, zatímco pro motor AFN a AVG je to čerpadlo 028130115B. Liší se velikostí dávkovacího pístku vysokotlaké části čerpadla.
U Passatu B5 jsou pro motory 1,9 TDi dodávána tři čerpadla, každé s jiným katalogovým číslem. Pro motory AHU 66kW je to čerpadlo 028130115M, pro motor AFN a AVG je to čerpadlo 028130115A a pro motor AHH je to čerpadlo 038130107J. Rozhodně se nedá říct, že jsou to stejná čerpadla - na pohled snad, ale liší se dosti podstatně a velmi podobně jako u Sharanu, například průměrem dávkovacího vysokotlakého pístku a velikostí vysokotlaké rozváděcí hlavy na výstupu. Proto za to, že by Passaťácké čerpadlo šlo použít do Sharanu, bych ruku do ohně určitě nedal.

Re: naftove čerpadlo

Napsal: 08.02.2010 13:14
od KamilGTTDI
to je divny motorizace 81kw a 66kw 10mm pistek
66kw automat 11pistek

tak ted nevim, mas v tom, zmatek ty, nesrovnavej motor typu 1Z coz je G3 a treba ALH to je G4 uplne jina elektrika, o cerpadlech si myslim vim dosti, koukni do etky

Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla

Napsal: 26.08.2010 15:58
od mimayin
Mám občas trochu jemné poklesy výkonu při jízdě po dálnici do kopce (plně naložený včetně střešního nosiče). Protože je jinak dle Vagu OK, včetně odsávání výparů, je prý pravděpodobné že po 210000 km to bude pomalinku se loučící benzínové čerpadlo. Prý jde provést zkouška kolik dává benzinu. Je prý pod zadním 7 sedadlem pod krytem. Ale jak ho sundat. Mán tam takový ten mikroplyš a drží to celkem pevně. To se musí sundat ty úchyty sedadel atd? Díky za radu. mimayin

Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla

Napsal: 04.11.2010 13:10
od BrendlJiri
Tak vám jedu z francie a auto sharan tdi 81kw rok 98 přestal jed takže jsem jel v nouzovým režimu nejdřív co mě napadlo bylo turbo které šlo vždy jen na 1-2sekundy a pak jakobyse seklo jelikož mně to uš jednou postihlo tak jsem se modlil abych ujel těch 1100km domu s plně naloženým vlekem tobyl zážitek každý kopeček na 3st tak 50kmh no super kamionisti málem vylétli s kuže :mrgreen: tak jsem štastně po 20hodinách dojel dal na vag a ejhle byloto davkovacím pístkem co je zboku na čerpadle stačil vyndat pomačkat a už :wink: to jede jak má doufám že muj zážitek někomu pomuže

Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerpadla

Napsal: 20.11.2010 20:00
od dvorky1
ahoj. Tak mi začalo téct čerpadlo. Nejdřív pod víčkem, tak jsem dal nový těsnění, pak zase pod celou hlavou no tak jsem vyměnil i to. To šlo na autě. No a teď asi po měsíci to čzačalo téct zase ale někde ze spodu čerpadla. Takže jsem koupil celou sadu těsnění a O Kroužků. Strojí kolem 150 Kč. Čerpadlo jsem vykuchal a vyměnil zase obě těsnění pod víčkem a hlavou a ještě O kroužek na zadní straně čerpadla - toho masivu co z něj jdou trubky do vstřiků a ještě na ventilu co dávkuje pro předvstřik nebo ten pístek co je z boku. No složil jsem to nasadil do auta. Zalil a po chvilce trápení starteru to čaplo. No kontroluji to a závada je pořád :-( Takže ještě zkusím dát nové těsnění pod víčka toho pístku co je napříč čerpadlem ve spodní části čerpadla. Jsou to takový těsnící plechy. No problém, že musím jezdit a origoš plechy nemám tak zkusím něco zbastit ze čtvrtky, ale je to k na.rání takhle se s tím bastit a ono si to pak teče pořád stejně jako před tím, než jsem to vyndal ven. :-(

Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp

Napsal: 12.06.2011 00:57
od dvorky1
koukám že jsem už nedopsal pokračování tak to jdu napravit teď. Nakonec to teklo přes těsnění o kroužek toho středovýho šroubu co je mezi vývodama do vstřiků. je to takovej tříhranej šroub ve kterým je našroubovanej ještě menší šroubek. těsnění bylo pěkně spuchřený a bylo viditelně popraskaný. Jojo měl jsem to udělat když to bylo venku. Na autě to šlo taky vyměnit ale šlo to hůř a musel jsem si ten zadek čerpadla uplně odstrojit abych na ten třístranej šroub mohů sika kleštěma pač nemám origo nástavec. Teď už šlape jak má. :good: a hlavně ta sada těsnění za pakatel. Za litr jsem to schopnej přetěsnit + finance na nákup sady těsnění pokud by někdo potřeboval.