Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 24.06.2011 21:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Tak zase po čase trochu oživení tématu: VAG mi píše cosi o snímači teploty paliva které má být ve vstřikovacím čerpadle. Nevíte někdo čirou náhodou na kterých drátech ve svazku vedoucím do čerpadla visí to čidlo? VAG mi píše zkrat čidla na kostru, tak bych to chtěl okouknout...

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 31.07.2011 23:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2010

Příspěvky:

35

Bydliště:

České Budějovice / Praha

Není to čidlo propojené na druhý vstřik zprava (ten jediný větší)? Mám pocit, že mi něco takového mechanik říkal...

_________________
VW Sharan I TDI 81kW, AFN, r.v. 8/1997, provoz 1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 01.08.2011 14:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Zatím netuším, ale je fakt že z čerpadla samotnýho vede pár drátů. U vstřiku mě hledat nenapadlo.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 14.09.2011 18:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6628

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

a já mám trošku jinší problém...koupil jsem do caddy druhý motor. je to 1.9 tdi ALE 66kw. Soudruzi z PLR velmi odborně přestříhali dráty vedoucí k čerpadlu, jéénže, drátů je 7 a všechny jsou černé...co s tím, kdo poradí?


Přílohy:
12092011246.jpg
12092011246.jpg (223.24 KiB) Zobrazeno 1873 krát


_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 14.09.2011 21:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1246

Bydliště:

Staňkovwice

Když by jsi rozříznul tu bužírku, nejsou ty dráty náhodou číslované?? Jenom mě napadlo.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, VW Passat 3B5, 1.6 AHL,1999, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 14.09.2011 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6628

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

už se stalo, chlapi mi to napojili a...........motor nedělá to, co by dělat měl, tudíž vrčet...takže teď se neví, čím to

_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 14.09.2011 21:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Tak to bude asi nadlouho, na 7 drátů je kombinací jak nas--áno. Kdyby aspoň bylo šémátko, třeba z nějaké elektronické dílenské dokumentace. Prolezl jsem už celej počítač a o Caddy ani prd. Klucí, pomozte Widlíkovi, třeba takovej ďábel Ábel by mohl vědět co s tím Černým Petrem kterýho jsi si vylosoval.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 15.09.2011 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

6628

Bydliště:

Pržno okr. Frýdek-Místek

tak caddy už vrčí...problém byl nakonec v tom větším, kruhovém konektoru...špatně doléhaly kontakty....díky všem za užitečné rady a snad i můj poznatek pomůže někomu jinému...... :pleasantry:

_________________
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz

_________________
vw sharan carrat 1.9 TDI vw caddy 1,9 TDI, můj zelený parťák v práci, BETA 450 RR enduro k pohledání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 31.01.2012 15:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.02.2009

Příspěvky:

285

Bydliště:

Třebíč/Znojmo

Abeljosef tady někde výše psal o funkčnosti čerpadlo v palivové nádrži. Můžeš mě Abeljosefe nebo někdo jiný, kdo zná odpověď říct, jak poznám, že je v pořádku? Dočetl jsem se, že když sundám hadičku z filtru, tak by z ní měla cca 2 sekundy stříkat nafta. Když jsem to zkusil, nafta z ní sice tekla, ale opravdu nemám pocit, že by nějak šíleně stříkala. Jaký tam má být vlastně tlak? Existuje ještě nějaký jiný způsob jak změřit a zjistit, že je čerpadlo v nádrži OK (např. VAG)?
Vzhledem k tomu, že po zahžavení motor chytne, ale hned pak chcípne a dlouho točí než naskočí hledám závadu někde v těchto místech, nebo se mílím?

Jak sem si to tady pročítal, tak odpověď jsem bohužel nenašel. Ví tedy někdo, kolik má dávat podávací čerpadlo v nádrži u AUY?

_________________
VW Sharan, 1,9TDI, 85kW, 2003, Business


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 31.01.2012 18:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.02.2009

Příspěvky:

285

Bydliště:

Třebíč/Znojmo

Tak už sem se dopídil. 0,5 bar.

_________________
VW Sharan, 1,9TDI, 85kW, 2003, Business


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 31.01.2012 19:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

007houmr píše:
Abeljosef tady někde výše psal o funkčnosti čerpadlo v palivové nádrži. Můžeš mě Abeljosefe nebo někdo jiný, kdo zná odpověď říct, jak poznám, že je v pořádku? Dočetl jsem se, že když sundám hadičku z filtru, tak by z ní měla cca 2 sekundy stříkat nafta. Když jsem to zkusil, nafta z ní sice tekla, ale opravdu nemám pocit, že by nějak šíleně stříkala. Jaký tam má být vlastně tlak? Existuje ještě nějaký jiný způsob jak změřit a zjistit, že je čerpadlo v nádrži OK (např. VAG)?
Vzhledem k tomu, že po zahžavení motor chytne, ale hned pak chcípne a dlouho točí než naskočí hledám závadu někde v těchto místech, nebo se mílím?

Jak sem si to tady pročítal, tak odpověď jsem bohužel nenašel. Ví tedy někdo, kolik má dávat podávací čerpadlo v nádrži u AUY?

Nevím jak dlouho Ti ten motor běží, ale zkoušeli jsme to čerpadlo elektricky odpojit a motor běžel asi 2 minuty a nafta mu nedošla. Já bych hledal chybu jinde než v čerpadle.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 31.01.2012 21:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.02.2009

Příspěvky:

285

Bydliště:

Třebíč/Znojmo

No, já myslím, že pokud už motor naskočí, tak to čerpadlo v nádrži neběží a motor si táhne naftu sám. Ale tím si nejsem jistý.

_________________
VW Sharan, 1,9TDI, 85kW, 2003, Business


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 31.01.2012 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

A co ho u PD nasaje? Používám selský rozum.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 01.02.2012 07:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4642

Bydliště:

Praha

No a není možný, že si mototr vycucne jen to, co má v hadičkách a ve filtru?

OT: na motorce jsem si zapomněl přepnout palivový kohout a jen na zásobu v hadičkách a v karbecech jsem ujel asi 7km a to i se sytičem.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PALIVOVÉ ČERPADLO: únik paliva, vše kolem p. čerp
PříspěvekNapsal: 02.02.2012 12:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5501

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

007houmr píše:
Vzhledem k tomu, že po zahžavení motor chytne, ale hned pak chcípne a dlouho točí než naskočí hledám závadu někde v těchto místech, nebo se mílím?


Toto muze delat tandem....nemas kolem vicka netesnost?

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], VasekS a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group