MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Pokud možno jezdi s EGRem ON. Chtělo by to se spojit s někým z tvého okolí kdo SAGy dělá a hlavně umí. Pokud tam máš ten lapač, mohl by sis přivodit zbytečné problémy. Podotýkám že odborníka nemusíš nutně najít ani v autorizovaném servisu. Chce to trošku pátrat a vyptávat se.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- crazyduke
- VWjunior
- Příspěvky: 1577
- Registrován: 07.04.2008 15:17
- Bydliště: Kladno, Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Ahoj budu nechávat vypálit záslepky laserem ze 4 mm plechu, tak pokud by měl někdo zájem napište co nejdřív kolik ks chcete ať to nechám udělat najednou.... předpokládám cenu kolem 150kč za pár.....
Tak je stanovená cena na 80 kč za pár.
Pokud bude mít někdo zájem... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=228&t=239961" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak dnes EGR vypnutý VAGem dle postupu zde v tématu. Mohu na požádání vypnout...
Tak je stanovená cena na 80 kč za pár.
Pokud bude mít někdo zájem... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=228&t=239961" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak dnes EGR vypnutý VAGem dle postupu zde v tématu. Mohu na požádání vypnout...
VW Touran 2,0 TDI 125kW, 2010... www.fakthracky.cz dětská elektrická vozítka...
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 01.06.2012 18:49
- Bydliště: Ostrava
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Kluci již jsem psal jaký problém mě provází.Máte někdo zkušenosti s motorem 2.0 tdi BRT?To škubnutí ve 2200 otáčkách přetrvává a opravdu nevím co stím.Nemůže mít s tím cuknutím třeba DPF filt nebo něco kolem něho.Přivítám kždou radu či nápad jak se toho zbavit.moc by mi to ulevilo na duši.Děkuji za odpověďi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.07.2011 12:14
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Ahoj.
Také se zabývám úvahou o EGR off.Po přečtění všech příspěvků bych se rád vydal trošku jinou cestou,uvažuji o vyčištění,provrtání tělesa ventilu a nařezání závitu pro červík s kuželem,který by zablokoval zavřenou klapku a byl přístupný lehce pro případné odblokování klapky,kvůli např.STK,emisím,pomalému zahřívání apod.EGR jsem ještě neměl demontovaný,takže,nemám to ještě propracované,ale myslím,že to je realizovatelné.Pokud si myslíte,že je to je nesmysl,nebo máte nějaké výhrady,tak,prosím,napište,ať to nedělám zbytečně.Jinak udělám klasickou blendu.Dík,Richard.
SHARAN1 AFN.
Také se zabývám úvahou o EGR off.Po přečtění všech příspěvků bych se rád vydal trošku jinou cestou,uvažuji o vyčištění,provrtání tělesa ventilu a nařezání závitu pro červík s kuželem,který by zablokoval zavřenou klapku a byl přístupný lehce pro případné odblokování klapky,kvůli např.STK,emisím,pomalému zahřívání apod.EGR jsem ještě neměl demontovaný,takže,nemám to ještě propracované,ale myslím,že to je realizovatelné.Pokud si myslíte,že je to je nesmysl,nebo máte nějaké výhrady,tak,prosím,napište,ať to nedělám zbytečně.Jinak udělám klasickou blendu.Dík,Richard.
SHARAN1 AFN.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
No wono je to tak že i když zaslepíš EGR ventil jakkoliv mechanicky, je dobrý ho ještě zavřít VAGem páč ti jinak podtlak fušuje do chcípací klapky a dělá to neplechu. Je teda úplně jedno jestli tam dáš bryndu a nebo toho tvýho červa, stejně bys pak musel někam na VAG.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.07.2011 12:14
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Ahoj Smoldo.
Dík za názor ale,jak jsem psal,mám Sharan1 AFN a ten chcípací klapku na EGR nemá.Ta je myslím na dvojkách.Zkusmo jsem odpojil a zacpal hadičku od membrány ovl.přívodu spalin a na vagu nic,vč.toho,že žádnou změnu jsem nezaznamenal.Jak bude čas,tak to zkusím udělat a pak se ozvu,jak jsem dopadl.
Richard.
Dík za názor ale,jak jsem psal,mám Sharan1 AFN a ten chcípací klapku na EGR nemá.Ta je myslím na dvojkách.Zkusmo jsem odpojil a zacpal hadičku od membrány ovl.přívodu spalin a na vagu nic,vč.toho,že žádnou změnu jsem nezaznamenal.Jak bude čas,tak to zkusím udělat a pak se ozvu,jak jsem dopadl.
Richard.
- JozefKE
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 25.06.2012 11:04
- Bydliště: Košice
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Vyriešil si to už ? Tiež mi to občas cukne ako tebe, niekedy 5 krát za deň, inokedy je aj týždeň pokoj.Alhambra 46 píše:Kluci již jsem psal jaký problém mě provází.Máte někdo zkušenosti s motorem 2.0 tdi BRT?To škubnutí ve 2200 otáčkách přetrvává a opravdu nevím co stím.Nemůže mít s tím cuknutím třeba DPF filt nebo něco kolem něho.Přivítám kždou radu či nápad jak se toho zbavit.moc by mi to ulevilo na duši.Děkuji za odpověďi
Jediná chyba, ktorú mi vag ukázal, bola: 005121 EGR Value N 18, Short to Ground, P 141 000 Intermittent. Ale z toho moc múdry nie som, lebo neviem kedy sa ten skrat na kostru stal. Či mne, či predchádzajúcemu majiteľovi.
Chybu som zmazal, zatiaľ je týždeň pokoj, neobjavila sa.
Tak uvidím, či nezájdem k Jožkovi Abelovi na nejaké CT, MRI a iné..
Alhambra 2.0 TDI, 2008, BRT s DPF
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Tak jsem též udělal čištění EGR-ka a posleze zaslepení Hard i Soft.
Sr...k tam moc nebylo, cca 2-3mm.
Chci se zeptat zda tam kam jsem dal záslepku to bude mít nějaký negativní vliv na funkci (živočicháře )?
Záslepka je viz šipka Předem děkuji za odpověd.
Sr...k tam moc nebylo, cca 2-3mm.
Chci se zeptat zda tam kam jsem dal záslepku to bude mít nějaký negativní vliv na funkci (živočicháře )?
Záslepka je viz šipka Předem děkuji za odpověd.
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 01.06.2012 18:49
- Bydliště: Ostrava
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Zdravím všechny.Tak problém z cukáním zatím přetrvává,ale teď už minimalně.Jel jsem na dovolenou a cukání mě provázelo opravdu jenom na tu dvojku při 2200 otáčkách,ale jinak šlapalo prfektně.Ujel jsem 2000 km za 7.0/100 km.Což bylo fakt super.poté jsem se vrátil a jedu si klidnou jízdou a na palubní desce se rožla kontrolka diagnostiky či motoru.Napsalo mi to emise dílna§Vyrazil jsem teda do servisu na dignostiku a tam mi zjistili poruchu na nějakém senzoru podtlaku nebo snímači podtlaku.Cena 1600kč.Vyměnili závadu vymazali a vše bylo ok do doby kdy jsem odjížděl na víkend a ujel 14 km a opět zazvonění a kontrolka se opět rožla.No jel jsem 7 lidech a před sebou 1000 km tak uvahy byli různe vrátit se či nikoliv.Rozhodnuti bylo pojračovat,někam přece dojedeme.I když kontrolka svítila ta auto šlapalo skvěle.I po ujeti 650 km kdy jsem auto odstavil pořád fungovalo skvěle.Povikendu cestou domu jsem dojel před barák a s pod auta se linul zápach spaleneho plastu.Hledal jsem a nic neobjevil.Ze svítíci kontrolkou se vydal opět do servisu.Závada?Prokousané podtlakové potrubí od nějakého zvířete!!!!!podtlakové potrubí cena 4500kč.Od té doby celkem klid.To pocukavání se občas ojeví.Nevím jestli to mělo souvislost s těmito závadami,ale muj pocit je že se to malinko zlepšilo.Jinak při další cestě a při předjíždění tentokrát na 4 při prudké akceleraci jakoby se auto trošičku zacuklo a potom jak na pružině střela jako blázen.Šlape do teď jak pišu jen tyto drobné závady na které nelze přijít bo se to jednotky prostě nezapíše.Napište kdo máte podobné zkušenosti.Dik čus
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Nehovorim ze som nikdy nezaslepil EGR ale uz nikdy viac smrdi to ako avia racej ho kazdy rok vycistim ale necham ho tak ako to ma byt.skor bi som riesil ako poriesit odvetranie klukovej skrine kedze stade si turbo taha olej a zasiera vsetky hadice intercoler
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- Tunerkoo
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 30.12.2008 22:59
- Bydliště: Bratislava
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Aj ja mám aktuálne tento problém z N18tkou
už cca pol roka som pozoroval občasne cuknutie ako opisujete no včera to dostalo nový rozmer
auto stratilo výkon, išlo ako keby na tri valce akurat ked som mal naložený vlek, napichol som to na VAG hlasil chybu 005121 skrat an kostru N18 ventil zpetneho vedenia výfuk. plynov
pri niekolkonásobnom prešliapnutí plynu až na max otáčky na volnobehu sa to napravilo a auto išlo normálne
včera sa mi toto opalkovala asi 4 krát plus cukanie už je velmi velmi často pri preradení
podarilo sa to niekomu vyriešiť?
už cca pol roka som pozoroval občasne cuknutie ako opisujete no včera to dostalo nový rozmer
auto stratilo výkon, išlo ako keby na tri valce akurat ked som mal naložený vlek, napichol som to na VAG hlasil chybu 005121 skrat an kostru N18 ventil zpetneho vedenia výfuk. plynov
pri niekolkonásobnom prešliapnutí plynu až na max otáčky na volnobehu sa to napravilo a auto išlo normálne
včera sa mi toto opalkovala asi 4 krát plus cukanie už je velmi velmi často pri preradení
podarilo sa to niekomu vyriešiť?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Asi by jsi měl začít tím co jsi všechno na autě, respektive na motoru a kolem motoru dělal.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Tunerkoo
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 30.12.2008 22:59
- Bydliště: Bratislava
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
ak to patrilo k mojmu prispevku nechapem suvislosť.
auto v popise 2,0TDi BRT r.v.2008
auto v popise 2,0TDi BRT r.v.2008
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- Tunerkoo
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 30.12.2008 22:59
- Bydliště: Bratislava
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Vec je vyriešená
Kolísanie výkonu sposoboval vadný spojkový spínač, po jeho výmene a zapojení N18tky (jazdil som z odpojenou aby výkon nekolísal) auto ide normálne bez kolísania výkonu.
Na ten spojkový spínač by som to netipoval ani približne.
Kolísanie výkonu sposoboval vadný spojkový spínač, po jeho výmene a zapojení N18tky (jazdil som z odpojenou aby výkon nekolísal) auto ide normálne bez kolísania výkonu.
Na ten spojkový spínač by som to netipoval ani približne.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 25.01.2012 20:56
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Tak jsem si také vypnul egr vagen a zatím jen chvála.Motor je klidnejši,dřív zatahuje a hlavně nečoudí jako předtím.
alhambra II,1.9tdi 85kw