MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Bandoku, pěkně napsaný, postavil ses k tomu velmi dobře a od začátku držíš vysokou diskuzní laťku. Jen tak dál, blahopřeji
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Pište, pište prosím všichni co to máte namontované:
1. Záslepka EGR - materiál, případně výktes, případně výrobce
2. Odpojení vagem, nebo přivření
3. Samotné provedení
Už chci volně dýýýchat
1. Záslepka EGR - materiál, případně výktes, případně výrobce
2. Odpojení vagem, nebo přivření
3. Samotné provedení
Už chci volně dýýýchat
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Já jsem EGR "zavřel" VAGem.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- Slavoš
- Jezdec
- Příspěvky: 416
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lipník nad Bečvou/Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Já to mám zaslepené plechem 2 mm,dělali mi to v servisu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 05.01.2008 21:35
- Bydliště: Sever,50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Jelikoz mam sharana I ,TDi 66kW chvilku tak bych uvital fotku kde EGR hledat,jak postupovat pri demontazi a zaslepeni.Diky.
- shared
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 14.02.2008 22:01
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Sharana mám od ledna loňského roku a v létě mi to přestalo táhnout a začalo hrozně různobarevně kouřit.V servisu mi vymněnili váhu vzduchu a trochu se to zlepšilo.Potom jsem ,jako laik pátral sám po příčině a na dieselfóru jsem se dočetl o EGR.Při výměně oleje jsem řekl mechanikovi ať mi ho zaslepí.Ten se smál a říkal ,že to dělá na požádání skoro u všech VW.Stálo to asi dvě kila.Od té doby motor šlape jak hodinky a i když jsem se toho trochu bál,abych něco neproved s motorem,jsem spokojený.Hadičku jsem zaslepil zaražením kousku nerezové kulatinky.Na Vagu jsem to měl a žádnou chybu to nehlásí.
!!! Kouřivost studeného motoru (i těď co byly ty mrazy) byla minimální. !!!
Vřele doporučuju zaslepit.
!!! Kouřivost studeného motoru (i těď co byly ty mrazy) byla minimální. !!!
Vřele doporučuju zaslepit.
- ls
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Také jsem před zimou odpojil EGR (sundal a zaslepil jsem hadičku )možná se odhodlám a dám tam i plech ,ale je tem špatný přístup.Motor jde líp do otáček a lehce klesla spotřeba při klidné jízdě.Jediné negativum je ,že se mi pomaleji zahřívá motor.
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
mikeraff píše:Jelikoz mam sharana I ,TDi 66kW chvilku tak bych uvital fotku kde EGR hledat,jak postupovat pri demontazi a zaslepeni.Diky.
já mám také jedničku a také 66kW.........zítra ti udělám nějakou fotku, aby jsi viděl kde ho máš v motoru hledat, ale předem můžu říci, že z těch fotek toho asi moc vidět nebude, protože tam není moc dobrý přístup........pokusím se někde sehnat i nákres origo záslepky, ale jak tu píšou kluci, není problém říci jakémukoliv mechanikovi ať ti to zaslepí, protože to dělají opravdu skoro na všech koncernových autech...........
já mám také zaslepeno pouze mechanicky a to záslepkou o síle 2mm a jsem naprosto spokojený
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
děkuji, kamaráde, ale hlavní zásluhu na tomto topicu máš ty............to byl hlavně tvůj nápadjbarman píše:Bandoku, pěkně napsaný, postavil ses k tomu velmi dobře a od začátku držíš vysokou diskuzní laťku. Jen tak dál, blahopřeji
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Mám také 66 kW, G1.
Jak bych to měl "zaslepit" VAGem? Kde přesně, a jde to vůbec ve VagCom 409-1 ?
Tahle softwarová verze mě láká, předpokládám, že u toho nezasviním celé auto a nepřijdu o prsty
Jak bych to měl "zaslepit" VAGem? Kde přesně, a jde to vůbec ve VagCom 409-1 ?
Tahle softwarová verze mě láká, předpokládám, že u toho nezasviním celé auto a nepřijdu o prsty
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
já ti bohužel neporadím ohledně VAGu.........jsem na tohle krátkej
já to zvládnu mechanicky, ale softwarově určitě ne..............takže musíme požádat o radu někoho zkušenějšího.......
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
to Bandog:
Tak zatím proberme tu mechanickou variantu:
Jakou záslepku jsi použil? Jde to udělat svépomocí, nebo bys volil raději servis? Na tom dieselpower foru jsem to právě moc nepochopil, psali o dvou záslepkách apod....
Ty máš vložený pouze jeden prvek jako přepážku před tím EGR?
Tak zatím proberme tu mechanickou variantu:
Jakou záslepku jsi použil? Jde to udělat svépomocí, nebo bys volil raději servis? Na tom dieselpower foru jsem to právě moc nepochopil, psali o dvou záslepkách apod....
Ty máš vložený pouze jeden prvek jako přepážku před tím EGR?
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Petr74
přesně jak píšeš ty.........já jsem použil pouze jednu záslepku přímo před EGR ventil.....dvě se dávají z důvodu toho, aby jsi tu trubku, která přivádí výfukové splodiny zpět do sání demontoval úplně..........jedna záslepka se namontuje na svody a druhá před EGR ventil..........záslepku jsem si nechal vyrobit u známého v dílně a stála mě Kč 30,- abych si nepřipadal trapně..........i tak jsem mu za ni musel peníze vnutit...........
jinak zvládneš to zaslepit i sám doma, akorát je tam trošku horší přístup.....zítra Vám vyfotím jak a kde ho najdete (teda podle mého motoru typu 1Z)........celá procedura zaslepení spočívá v povolení dvou šroubů, vložení záslepky a opět zašroubování
míry záslepky se pokusím někde najít a hodit je sem.........já je nikde nescháněl, ten kámoš přesně věděl co má udělat............
přesně jak píšeš ty.........já jsem použil pouze jednu záslepku přímo před EGR ventil.....dvě se dávají z důvodu toho, aby jsi tu trubku, která přivádí výfukové splodiny zpět do sání demontoval úplně..........jedna záslepka se namontuje na svody a druhá před EGR ventil..........záslepku jsem si nechal vyrobit u známého v dílně a stála mě Kč 30,- abych si nepřipadal trapně..........i tak jsem mu za ni musel peníze vnutit...........
jinak zvládneš to zaslepit i sám doma, akorát je tam trošku horší přístup.....zítra Vám vyfotím jak a kde ho najdete (teda podle mého motoru typu 1Z)........celá procedura zaslepení spočívá v povolení dvou šroubů, vložení záslepky a opět zašroubování
míry záslepky se pokusím někde najít a hodit je sem.........já je nikde nescháněl, ten kámoš přesně věděl co má udělat............
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15