MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od jbarman »

trepifajxl, jaký máš typ na sehnání tohoto kolena. Je to na propojení vody.
Přílohy
zaslep EGR 15.jpg

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od abeljozef »

Ja som mal po ruke medenu chadiarensku trubku, tak som ohol tu.

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od jbarman »

Takže ty už máš také poléčeno! - gratuluji

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Tommate »

Tommate píše: pokud tam nacháme tu trubku tak stačí jeden plech ne?
trepifajxl píše: Stačí a dej ho na výfukový svody, asi budeš muset dát delší štefty, podložka min 4 mm nejlépe nerez.
Myslíš že to bude mít nějaký vlivl jestli dám záslepku k ventilu nebo ke svodům? A pokud se to dá mezi příruby (s trubkou) tak myslím, že stačí i 1mm plech a z nerezu snad ještě míň, v případě hliníku třeba 2mm. 4mm mají smysl pro zaslepení bez trubky.
Naposledy upravil(a) Tommate dne 16.02.2009 23:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
trepifajxl
Profík
Profík
Příspěvky: 961
Registrován: 04.04.2008 18:15
Bydliště: u Turnova

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od trepifajxl »

jbarman
Protože montuju bufíky do různých aut tak mi občas něco zbyde a tohle je trubka sání (část)
z bufíku Sharana. Jinak šroubů co drží sací parohy je 6.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

Uživatelský avatar
IVAN142
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Náchodsko

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od IVAN142 »

Bandog píše:ajo

děkuji.......bohužel nemám ve svém blízkém okolí PD motor a otravovat kvůli prohlídce třeba IVANA142, který je nejblíž se mi nechtělo.........takže moc děkuji za doplnění :D
Jak nechtělo to je chyba a škoda že jsem si to nepřečetl dřív máš - :mrgreen:

Uživatelský avatar
Bandog
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1439
Registrován: 19.11.2008 18:21
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Bandog »

Ivane, Ivánku, fakt promiň........řešili jsme to večer a než jsem stačil reagovat tak už pomohli ostatní klubáci, za což jim moc děkuji :D :D :D

Uživatelský avatar
IVAN142
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Náchodsko

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od IVAN142 »

Bandog píše:Ivane, Ivánku, fakt promiň........řešili jsme to večer a než jsem stačil reagovat tak už pomohli ostatní klubáci, za což jim moc děkuji :D :D :D
však pohoda já jenom že jste se mohli stavit na kávu :D

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Tommate »

tak mám záslepky, v nejbližší době se na to vrhnu, jsem zvědav

nerez 2mm
Přílohy
18022009141.jpg

Uživatelský avatar
Bandog
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1439
Registrován: 19.11.2008 18:21
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Bandog »

Tommate

super prácička........tak ať se ti zadaří :mrgreen: :D

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od jbarman »

Už mám hotovo, tak přispívám pár obrázky. Zaslepovací plech je 3mm, pod EGR jsem záslepku dal radši na silikon. Skoro jsem to ale nemusel dělat, neboť EGR byl stejně beznadějně ucpaný sr....mi z výfuku. No, alespoň jsem to vyčistil a zvětšil tak průměr sacího potrubí. Tak hurá všichni do toho, nic to není, jen budete pěkně umounění. :lol:
Přílohy
EGR, pěknej sajrait
EGR, pěknej sajrait
"přírodní" ucpávka pod EGR
"přírodní" ucpávka pod EGR
Takhle vypadalo sací potrubí
Takhle vypadalo sací potrubí
Vyčištěno a zaslepeno
Vyčištěno a zaslepeno
Zaslepení výfukové části
Zaslepení výfukové části

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Tommate »

Bandog dík, celkem se dařilo, až na ty popadané klíče na spodní kryt motoru :lol:

jbarman ukázková práce :wink: .......já mám promrzlou garáž, tak jsem to nědělal tak zgruntu, abych tam nezmrz :oops:

tak jsem dneska namontoval záslepku nahoru k ventilu, stačilo vyndat gumovou hadici ze sání (takové koleno), abych měl lepší přístup, odšrouboval jsem imbusové šrouby příruby (klíč imbus 6mm), vyndal původní těsnění, na záslepku (tloušťka 2mm) jsem dal papírové těsnění + hermosal z obou stran, pak jsem jí vsunul mezi příruby, použil jsem o 5 mm delší šrouby (M8 x 20) s perovkou, hotovo, jede to dobře, nekouří to, ale ještě nebyla možnost to objektivně posoudit, budu to teprve sledovat, jo a ještě chci dát kuličku do podtlakové hadičky

no jsem zvědav jestli se to nějak pozitivně projeví i u klasického TDI 8)

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od jbarman »

Je fakt, že nebýt 10°C v garáži, tak bych to taky nechal na jaro. Abych se dostal ke spadenýmu nářadí, tak jsem musel auto zvednout dát na špalky a potom odšroubovat kryt motoru.

Uživatelský avatar
Bandog
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1439
Registrován: 19.11.2008 18:21
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Bandog »

jbarman a Tommate

kluci jsem rád, že se Vám zadařilo...........Tommate: určitě to bude znát i u klasického TDI (mám stejné) a rozdíl je celkem znatelný :D :D :D

(mám radost, že tento topic pomohl alespoň někomu :mrgreen: )

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Příspěvek od Tommate »

tak zatím jsem i po pár dnech cukání po městě vysledoval několik změn, motor se mi zdá že má zvukově tvrdší chod, má stabilnější vlastnosti, jde krásně za plynem v celém spektru otáček, dříve jel jakoby podle počasí, na palubáku stoupla spotřeba asi o litr, ale to bych připsal trochu razantnější jízdě, a navíc ten PP je stejně prolhaný a měřím spotřebu jinak, tak to poznám přesně po pár tankováních, a další věc je neuvěřitelně silný volnoběh, mně se to rozjede bez přidání plynu na dvojku snad i do kopce
....pokud bude ta spotřeba v normě, tak to zatím hodnotím velmi kladně

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“