MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
trepifajxl, jaký máš typ na sehnání tohoto kolena. Je to na propojení vody.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Ja som mal po ruke medenu chadiarensku trubku, tak som ohol tu.
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Takže ty už máš také poléčeno! - gratuluji
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Myslíš že to bude mít nějaký vlivl jestli dám záslepku k ventilu nebo ke svodům? A pokud se to dá mezi příruby (s trubkou) tak myslím, že stačí i 1mm plech a z nerezu snad ještě míň, v případě hliníku třeba 2mm. 4mm mají smysl pro zaslepení bez trubky.Tommate píše: pokud tam nacháme tu trubku tak stačí jeden plech ne?trepifajxl píše: Stačí a dej ho na výfukový svody, asi budeš muset dát delší štefty, podložka min 4 mm nejlépe nerez.
Naposledy upravil(a) Tommate dne 16.02.2009 23:22, celkem upraveno 1 x.
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
jbarman
Protože montuju bufíky do různých aut tak mi občas něco zbyde a tohle je trubka sání (část)
z bufíku Sharana. Jinak šroubů co drží sací parohy je 6.
Protože montuju bufíky do různých aut tak mi občas něco zbyde a tohle je trubka sání (část)
z bufíku Sharana. Jinak šroubů co drží sací parohy je 6.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- IVAN142
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Náchodsko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Jak nechtělo to je chyba a škoda že jsem si to nepřečetl dřív máš -Bandog píše:ajo
děkuji.......bohužel nemám ve svém blízkém okolí PD motor a otravovat kvůli prohlídce třeba IVANA142, který je nejblíž se mi nechtělo.........takže moc děkuji za doplnění
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Ivane, Ivánku, fakt promiň........řešili jsme to večer a než jsem stačil reagovat tak už pomohli ostatní klubáci, za což jim moc děkuji
- IVAN142
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Náchodsko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
však pohoda já jenom že jste se mohli stavit na kávuBandog píše:Ivane, Ivánku, fakt promiň........řešili jsme to večer a než jsem stačil reagovat tak už pomohli ostatní klubáci, za což jim moc děkuji
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
tak mám záslepky, v nejbližší době se na to vrhnu, jsem zvědav
nerez 2mm
nerez 2mm
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Tommate
super prácička........tak ať se ti zadaří
super prácička........tak ať se ti zadaří
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Už mám hotovo, tak přispívám pár obrázky. Zaslepovací plech je 3mm, pod EGR jsem záslepku dal radši na silikon. Skoro jsem to ale nemusel dělat, neboť EGR byl stejně beznadějně ucpaný sr....mi z výfuku. No, alespoň jsem to vyčistil a zvětšil tak průměr sacího potrubí. Tak hurá všichni do toho, nic to není, jen budete pěkně umounění.
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Bandog dík, celkem se dařilo, až na ty popadané klíče na spodní kryt motoru
jbarman ukázková práce .......já mám promrzlou garáž, tak jsem to nědělal tak zgruntu, abych tam nezmrz
tak jsem dneska namontoval záslepku nahoru k ventilu, stačilo vyndat gumovou hadici ze sání (takové koleno), abych měl lepší přístup, odšrouboval jsem imbusové šrouby příruby (klíč imbus 6mm), vyndal původní těsnění, na záslepku (tloušťka 2mm) jsem dal papírové těsnění + hermosal z obou stran, pak jsem jí vsunul mezi příruby, použil jsem o 5 mm delší šrouby (M8 x 20) s perovkou, hotovo, jede to dobře, nekouří to, ale ještě nebyla možnost to objektivně posoudit, budu to teprve sledovat, jo a ještě chci dát kuličku do podtlakové hadičky
no jsem zvědav jestli se to nějak pozitivně projeví i u klasického TDI
jbarman ukázková práce .......já mám promrzlou garáž, tak jsem to nědělal tak zgruntu, abych tam nezmrz
tak jsem dneska namontoval záslepku nahoru k ventilu, stačilo vyndat gumovou hadici ze sání (takové koleno), abych měl lepší přístup, odšrouboval jsem imbusové šrouby příruby (klíč imbus 6mm), vyndal původní těsnění, na záslepku (tloušťka 2mm) jsem dal papírové těsnění + hermosal z obou stran, pak jsem jí vsunul mezi příruby, použil jsem o 5 mm delší šrouby (M8 x 20) s perovkou, hotovo, jede to dobře, nekouří to, ale ještě nebyla možnost to objektivně posoudit, budu to teprve sledovat, jo a ještě chci dát kuličku do podtlakové hadičky
no jsem zvědav jestli se to nějak pozitivně projeví i u klasického TDI
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Je fakt, že nebýt 10°C v garáži, tak bych to taky nechal na jaro. Abych se dostal ke spadenýmu nářadí, tak jsem musel auto zvednout dát na špalky a potom odšroubovat kryt motoru.
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
jbarman a Tommate
kluci jsem rád, že se Vám zadařilo...........Tommate: určitě to bude znát i u klasického TDI (mám stejné) a rozdíl je celkem znatelný
(mám radost, že tento topic pomohl alespoň někomu )
kluci jsem rád, že se Vám zadařilo...........Tommate: určitě to bude znát i u klasického TDI (mám stejné) a rozdíl je celkem znatelný
(mám radost, že tento topic pomohl alespoň někomu )
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
tak zatím jsem i po pár dnech cukání po městě vysledoval několik změn, motor se mi zdá že má zvukově tvrdší chod, má stabilnější vlastnosti, jde krásně za plynem v celém spektru otáček, dříve jel jakoby podle počasí, na palubáku stoupla spotřeba asi o litr, ale to bych připsal trochu razantnější jízdě, a navíc ten PP je stejně prolhaný a měřím spotřebu jinak, tak to poznám přesně po pár tankováních, a další věc je neuvěřitelně silný volnoběh, mně se to rozjede bez přidání plynu na dvojku snad i do kopce
....pokud bude ta spotřeba v normě, tak to zatím hodnotím velmi kladně
....pokud bude ta spotřeba v normě, tak to zatím hodnotím velmi kladně