MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Viliku, nemas az tak pravdu. Neznamena, ze je ovladan podtlakem a na motoru neni samostany senzor, ze nebude hlasit chybu. U motoru z Euro4 je senzorem zpetne vazby vaha vzduchu. Ta vyhodnoti vetsi prutok v dobe otevreneho EGRu a nahlasi to RJ motoru. Pote naskoci chyba emisi.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 29.08.2014 23:27
- Bydliště: J.Čehcy
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
nenašel by se nekdo z jihu čech,kdo by mi s tím pomohl?dík
Sharan 1,9 TDI 85KW AUY r.v.2000
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
1.U auta co má v podpisu to tak jak popisuješ nejspíš není. Nevzpomínám si, že bych po zaslepení EGRu zaznamenal nějakou chybu. Dost dlouho jsem jezdil s "odstaveným" EGR ventilem, tj. vytažená a zaslepená podtlaková hadička. Bez známek nějaké anomálie. Stejně to bylo u i Sharana 2005.
2. Když už, tak jsi to napsal obráceně. Když je otevřený EGR, jde váhou vzduch méně vzduchu, protože to přisává spaliny přímo do sání motoru za váhou vzduchu.
3. V každém případě se kromě fyzického zaslepení doporučuje také SW zavření EGR ventilu.
2. Když už, tak jsi to napsal obráceně. Když je otevřený EGR, jde váhou vzduch méně vzduchu, protože to přisává spaliny přímo do sání motoru za váhou vzduchu.
3. V každém případě se kromě fyzického zaslepení doporučuje také SW zavření EGR ventilu.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Nauč se číst.
1. Jsem nepsal, že to bude u něj, ale až u aut s Euro4.
2. To mám napsané dobře, když ŘJ motoru dá povel na otevření EGR a ten bude zaslepený, tak kudy půjde ten potřebný vzduch pro motor? Aha, no přeci přes váhu a ta vyhodnotí, že jde větší množství než má být.
3. SW uzavření je pěkná věc, ale moc to neřeší. Je pravda, že u našich aut, které plní normu Euro3, to nic hlásit nebude, ale u těch s mormou Euro4 už ano i při SW uzavření. Tady pomůže už pouze úprava mapy. Vlastní zkušenost na VW Passat 3B6 96kW AVF rok 2004. Konstrukčně stejný motor(pouze váha a EGR řízený podtlakem), ale už plní Euro4.
1. Jsem nepsal, že to bude u něj, ale až u aut s Euro4.
2. To mám napsané dobře, když ŘJ motoru dá povel na otevření EGR a ten bude zaslepený, tak kudy půjde ten potřebný vzduch pro motor? Aha, no přeci přes váhu a ta vyhodnotí, že jde větší množství než má být.
3. SW uzavření je pěkná věc, ale moc to neřeší. Je pravda, že u našich aut, které plní normu Euro3, to nic hlásit nebude, ale u těch s mormou Euro4 už ano i při SW uzavření. Tady pomůže už pouze úprava mapy. Vlastní zkušenost na VW Passat 3B6 96kW AVF rok 2004. Konstrukčně stejný motor(pouze váha a EGR řízený podtlakem), ale už plní Euro4.
- BERGRUFT
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 26.04.2013 15:37
- Bydliště: Valašsko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Zdravím - už někdo zaslepoval EGR u 1,9 TDi 85 kw BVK? jestli se nepletu - plní tento motor Euro 4 a má něco jako EDC 15+. Jestli jste to někdo zaslepoval prosím o zkušenosti a rady. Díky
Naposledy upravil(a) BERGRUFT dne 21.07.2015 18:55, celkem upraveno 1 x.
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.11.2014 10:54
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Zdravím,
rád bych se zeptal, na koho ve svém okolí se můžu s důvěrou obrátit, ohledně
zaslepení EGR ventilu na svém VW Sharan 2,0TDi (103KW), r.v. 2007.
Jsem z Kyjova, ale stejně tak je pro mne dostupné Brno.
Díky moc.
Jose
rád bych se zeptal, na koho ve svém okolí se můžu s důvěrou obrátit, ohledně
zaslepení EGR ventilu na svém VW Sharan 2,0TDi (103KW), r.v. 2007.
Jsem z Kyjova, ale stejně tak je pro mne dostupné Brno.
Díky moc.
Jose
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06.05.2014 22:38
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Mám zaslepený RGE ventil, ale načítá mi to chybu. Jak se to dá vyřešit přes ten Vag? Nevím jestli mám euro 3 nebo 4?
Seat Alhambra 2.0 103 kw 2007
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Od roku 2004 mají všechna auta povinně Euro 4 a tam se musí EGR vyřadit v mapě. Tudíž nestačí ho pouze zaslepit a ve VAGu omezit. Vlastní zkušenost na Passatu z MR 2004 s motorem AVF 96kW. Cena od 1500,- u jakékoliv Chiptuningové firmy.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.04.2015 14:28
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Zdravím. Mám Alhambru 2006 1.9 Tdi, BVK. Mohli by ste mi napísať návod, ako vybrať EGR ventil, resp. či auto treba dávať na zdvihák alebo sa to dá aj zvrchu. Ak to tu už je napísané, tak sa ospravedlňujem, no je tu toho až veľmi veľa.
Ďakujem.
Ďakujem.
Seat Alhambra 1.9 Tdi, 85kw, 2006, BVK
- BERGRUFT
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 26.04.2013 15:37
- Bydliště: Valašsko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
BVK mám taky.. - motor BVK je "téměř" schodný s AUY EGR najdeš v pohodě z vrchu - sundej kryt a pořádně se natáhni - doporučuji se mrknout na stranu 6 tohoto vlákna
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.06.2015 10:31
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Přihodím pár svých poznatků
1.9 81kw po zaslepení egru lepší reakce na plyn a po vyčištění sání auto jede tak o 30% lépe
u bmw 2,5 tds po zaslepní znatelně lepší reakce na plyn a hlavně o litr nižší spotřeba
1.9 81kw po zaslepení egru lepší reakce na plyn a po vyčištění sání auto jede tak o 30% lépe
u bmw 2,5 tds po zaslepní znatelně lepší reakce na plyn a hlavně o litr nižší spotřeba
ex: Mazda mx-3 v6 (dokazování honďákům, že jim to nejede), BMW e39 525 TDSA (splněný sen)
nyní: Sharan 85kW
PC servis - Ozvučení kulturních a společenských akcí -> http://www.sltech.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
nyní: Sharan 85kW
PC servis - Ozvučení kulturních a společenských akcí -> http://www.sltech.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 70
- Registrován: 19.09.2012 10:13
- Bydliště: Pitárne
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Mám dotaz, kde a co mám zaslepit EGR Ventil? Jestli ty trubky co vedou k ventilu nebo co? Přiznám se že se mne nechce číst všechny příspěvky, nemám tolik času a v noci odjíždím na druhý konec republiky. Předem děkuji.
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Tak to asi odjedeš bez záslepky. Hele, nechceš, aby ti to tady z fóra někdo udělal? Když nemáš čas? Tak nebuď lempl a hledej.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 70
- Registrován: 19.09.2012 10:13
- Bydliště: Pitárne
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
Tak ti děkuji, jsi pozitivní člověk a nemáš asi nic jiného na práci než sedět u PC a psát poučné keci!
- BERGRUFT
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 26.04.2013 15:37
- Bydliště: Valašsko
Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.
To: krejcar.vlad - Tak za Ty chvíle, co čtu toto fórum jsem zjistil, že se zde na blbé dotazy samozřejmě odpoví "poučnými keci" - Když už jsi trefil správné téma..- hodilo by se ho snažit přečíst...- aspoň třeba pár posledních nejaktuálnějších stránek, nejspíš by jsi našel na svůj dotaz odpověď....
- Tedy pokud nemáš 1,9 TDI 85 kW typ motoru BVK (mimochodem - hodilo by se typ motoru šupnout do podpisu)- u tohoto motoru - ač je téměř shodný s AUY je to prý trochu jinak (mělo by se to jestli jsem to správně pochopil řešit i změnou mapy či co..)
na BVK též nevím, či to tu už někdo řešil a jak.... a stále čekám na odpověď... ( a to jsem celé téma přečetl) - ale doufám, že se jednou dočkám..- možno to ještě nikdo na BVK tu na fóru nedělal..
- Tedy pokud nemáš 1,9 TDI 85 kW typ motoru BVK (mimochodem - hodilo by se typ motoru šupnout do podpisu)- u tohoto motoru - ač je téměř shodný s AUY je to prý trochu jinak (mělo by se to jestli jsem to správně pochopil řešit i změnou mapy či co..)
na BVK též nevím, či to tu už někdo řešil a jak.... a stále čekám na odpověď... ( a to jsem celé téma přečetl) - ale doufám, že se jednou dočkám..- možno to ještě nikdo na BVK tu na fóru nedělal..
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd