Stránka 25 z 27

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 21.07.2015 19:31
od vilik
krejcar.vlad píše:Tak ti děkuji, jsi pozitivní člověk a nemáš asi nic jiného na práci než sedět u PC a psát poučné keci!
Tak jen krátce, je to mimo téma. Neznáš mě tak nehodnoť. Ale jedno si pamatuj. Jedinec, co si nenajde 15 minut času na nalezení odpovědi a otravuje ostatní, nemůže čekat, že si před ním každý sedne na pr*el.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 19.08.2015 10:53
od luboseat
maxlaser píše:Mám zaslepený RGE ventil, ale načítá mi to chybu. Jak se to dá vyřešit přes ten Vag? Nevím jestli mám euro 3 nebo 4?
prosim Ta ako si to zaslepoval? je na to nejaký kit co som nasiel na nete alebo len nejaku zaslepku? Vďaka za info

odstranění EGR chladiče

Napsal: 20.11.2015 20:15
od PavelZJ
Můžu odstranit vodní chladič EGR ventilu? vodní hadice stačí propojit ne?
díky za odpověd

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 27.01.2016 22:24
od vinca
chlapci, mam zaslepeny EGR ventil na octavii 1,6 a prochazel jsem na emisich bez problemu, bohuzel letos v roce 2016 dosla na emisich k velkym zmenam a hlavne nactenim READNESS kodu, kde je kod pro zpetne vedeni vyfukovych plynu (EGR) - projdu i ted nebo poznaj zaslepeni EGR ventilu?

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 28.01.2016 11:35
od krejcar.vlad
Zkusit to můžeš, ale asi projdeš. Dej vědět jak to dopadlo. Držím palce.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 01.02.2016 19:46
od Slavoš
Takže 29.1.2016 absolvovány emise + technická + zaslepený EGR ventil. Před technickou jsem auto pořádně protáhl ve vyšších otáčkách, abych vyprášil výfuk. Do nafty leju VIF (celoročně). Kouřivost vyšla.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 02.02.2016 07:47
od krejcar.vlad
Hurá gratuluji. Měřily to poctivě? Já když jsem tam byl posledně asi před rokem a půl tak jsem ani nenatočil motor a prošel jsem také. Ale to byla jiná doba.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 02.02.2016 09:27
od Slavoš
Jak to měřili bohužel nevím. Tam mě nevzali, ale přísnější emise mají být od poloviny roku. Na technické fotí a auto je na kameře na lince. Nedělali vůbec kontrolu geometrie, zato seřídil světla se mnou v autě.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 02.02.2016 12:30
od krejcar.vlad
To já jdu v Červnu také mám zaslepený EGR ventil. Nechtělo mne to jet a do kopce jsem to musel pomalu tlačit. Tak jsem zaslepil ventil a stejně to nejelo žralo to jako tank, nakonec to byla váha vzduchu, teď to zase letí jako letadlo. Když to nejelo tak jsem tahal zrovna Ibizu na vozíku a potom mini bagr přes celou republiku, v kopcích to bylo hrůza už sem to chtěl hodit do šrotu.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 25.07.2016 23:09
od atari
Jelikož se občas objevují nesmysly a pověry tak přidám vlastní zkušenost a uvedu fakta:
Passat 1.9 PD, rok 2000, ATJ

Také jsem vyčistil EGR ventil - celou trubku. Měl nános 1 až 2 mm. Koupil jsem sprey na čištění EGR, ale nic moc. Tak jsem použil aceton a v kombinaci se spreyem to šlo docela dobře vyčistit.
Zaslepovat potrubi od výfuku, jak to mnoho lidí dělá není potřeba. Dosedací plochy samotného ventilu byly kráísně čisté a lesklé, ani jsem je čistit nemusel. Takže pokud se odpojí podtlak, tak veniti zůstane zavřený a výfukové spaliny se do sání již nedostanou.

Také jsem změřil jak funguje EGR ventil.
- na volnoběh je naplno otevřený
- při akceleraci (vyšší výkon) je zavřený
- při pomalé akceleraci je otevřený cca 40 až 60%
- při konstantní rychlosti na rovině je naplno otevřený (cca do 6O km/hod)
- při konstantní rychlosti na rovině kolem 80km/hod je otevřený cca na 80%
Závěr: Jediný režim, kdy je EGR zavřený je použití vyššího výkonu, a to je pouze výrazná akcelerace. Takže jeho odpojení má velký význam.

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 24.11.2016 16:02
od Standa69
Ahoj lidi,
koupil jsem Šaryka r. v. 2006, motor BRT.
Občas, velmi nepravidelně, se mi stane, že na dvojku jednou škubne a krátce zachrčí. Celé to trvá tak půl sekundy a pak auto jede úplně normálně. Dělá to jen na 2. kvalt.
Mohl by to být EGR? Ptám se jen proto, poněvadž auto půjde v pondělí do servisu (podfouknuté těsnění pod hlavou) a já chci, aby se mi při té příležitosti mrkli i na tohle, tak aby nemuseli hodiny hledat.
V paměti závad nic, diagnostiku za jízdy jsem nedělal, na to jsou tu ti, kdo tomu rozumí, já jsem jen BFU. :)
Díky!

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 09.01.2017 17:30
od george029
Ahoj,
řešil jsem také problém se škubnutím vozidla kolem 2300 ot. u BRT 06, tak jsem vyčistil EGR a klapku sání, EGR byl zanešený, ale nic hrozného, klapka sání zanešená jen trochu z druhé strany. Obojí jsem vyzkoušel a namontoval zpět projel jsem to přes VAG a po ujetí cca 10 km opět škub :-((. VAG žádnou chybu nepsal. Vypozoroval jsem, že se jedná o zvuk ze sání, někde kolem EGRu. Zkrátím to, na webu jsem našel odkaz, kde to řeší jiným těsněním 028 131 547 B mezi EGRem a sáním, mám najeto cca 1600 km a bez jediného škubnutí!
Zde je odkaz snad to někomu pomůže: https://www.sgaf.de/node/379123" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 16.01.2017 17:01
od Standa69
Super, moc děkuji, Georgi!!!

Egr ventil

Napsal: 22.09.2017 23:14
od adapode
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak mám zaslepit egr ventil na vw sharan 2003 85 kw.






modedit: respektuj prosím pravidla sekce, odpovědi hledej nejprve v Sherlockovi, dotazy směruj do vhodného tématu

Re: MOTOR: EGR ventil: funkce, zaslepení, atd.

Napsal: 28.09.2017 07:24
od lubos1947
Mám také zaslepený Egr ventil jsem spokojen, ale mám jet ke konci roku na STK a jak to dnes probíhá když jsou přísnější normy a napojujou to i na počítač z auta?? přijdou na to že je ventil odpojen? Je to tady již napsané ale přesto bych rád kdyby bylo víc názorů
a zkušeností od více lidí jak a kde to a jak provádí. Dík