Stránka 1 z 16
KLIMA, OVLÁDÁNÍ: ovládání klimatroniku, poraďte
Napsal: 31.07.2006 15:24
od lapaja
Ahoj, potřebuju poradit. Mam Sharana 01 1.9 tdi 85kw, problém je v tom že když zapnu climatronic tak přední část vozu mi fouká studený vzduch ale když zapnu zadní část vozu tak mi tam fouká jenom teplý vzduch.Je to normální nebo je někde chyba. Díky všem.
Napsal: 01.08.2006 12:52
od x
a máš výdechy i ve stropě ??
Napsal: 01.08.2006 14:05
od lapaja
ve stropě nejsou, ale proč se dá nastavit i různě teplota do zadu. Minimálně jde nastavit podle toho kolik je nastavena ve předu.
Napsal: 01.08.2006 18:54
od x
V zadní části lze nastavit teplota stejná, nebo vyšší. Tyto klimatizace mají jen jeden chladící agregát. Klimatizace s výdechy i ve stropě mají dva chladící agregáty. Pokud nemáš výdechy ve stropě máš jen jeden chladící agregát. Pokud zepředu fouká chladný vzduch tak by měl foukat i v zadu, vzduch do zadní části přichází ze stejného chladícího systému jak dopředu.
Vyzkoušej to po delší době chlazení do zádní části.
Já mám stejnou klimatizaci, a vzduch v zadní části je také chvíli teplý, protože trubky jsou delší a trvá delší dobu než se ochladí.
Závada, aby fokalo z jednoho místa teplý(ze stropu) a z druhého studený, by mohla být jen u dvou chladících agregátů.
Poslední problém by mohl být v zobrazováni displeje nebo ve funkci climatroniku.
Napsal: 02.08.2006 18:39
od lapaja
Díky za odpověd, zkusim to chvilku počkat a uvydíme.
Napsal: 14.08.2006 10:43
od ls
POKUD TI DOZADU NEJDOU SPODEM TLAKOVÉ HADICE OD KLIMATIZACE TAK NEMÁŠ ZADNÍ CHLAZENÍ.DVĚ TEPLOTY NA KLIMATRONICU JSOU L+P STRANA.
Napsal: 13.04.2007 18:16
od jardahes
ahoj lidi, doufám , že se na mne nebudete zlobit , že tenhle příspěvek zařazuji semka, ale celé fórum sharan jsem prolezl a do otázek o klimatizaci se to nehodilo. Takže prosím šemíka jestli na to příjde ať to šoupne kde to má být. Ale teď k mému dotazu. Loni jsem v létě koupil sharana jak už jsem tu někde psal, jsem s ním nad míru spokojený. Ze 120 přechod jak blázen jak pro rodinu tak pro mně řidiče. Ale teď už k té klimatizaci. Kupoval jsem ho v německu se slevou ( vada kompresoru klimatizace ) z vrakárny mi klucí s rajchu dovezli z trojového golfa kompresor, který byl stejný, přetěsnili se gumy, nechal jsem to naplnit, prohlídnout brejlema pod lampou kvůli únikům a vše v pohodě. Letos z jara mi začala blikat klimatizace, signál, že něco není o.k. Zajel jsem ke známému na Vag a zjistilo to na klimatizaci chybu 00792- tlakový spínač klimatizace (F129) 35-00 - -. Pokusili jsme se chybu vymazat, klimatronik přestal blikat asi tak na měsíc a od té doby se to neustále opakuje a nechladí, jen nápor z venku. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Verze Vag-com SVO 607.2-UD.
Moc děkuji za pomoc, myslel jsem, že to jen fouklo přes zimu ale tohle mne zaskočilo.
Napsal: 13.04.2007 19:19
od rfarsky
Je to únik náplně hlásí ti to ,že je tam málo chladící směsi asi budeš muset hledat dirku někde jinde
Napsal: 14.04.2007 11:26
od jardahes
rfarsky děkuji za info, myslel jsem, že se objeví na vagu hláška něco jako nízký tlak nebo málo chladící směsi.
Ale teď ještě jeden dotaz na který jsem zapoměl. Když mi to loni plnili, byli docela překvapeni mým štítkem na příčce v kufru, kde jsou uvedeny hodnoty ke kompresoru klimatizace. Docela je zarazilo, že jsou tam uvedeny dvě. A to 1. 900g +-10g a 2. 1400g +- 15g. Po chvilce dohadování tam natlakovali menší hodnotu, že to tak bývá. Teď mne ale napadlo, jestli třeba ta druhá hodnota neplatí pro dvouzónový klimatronik co tam mám a přes zimu to opravdu nepatrně fouklo a ona gramáž už pro oba okruhy nestačí. Máte s tím někdo zkušenost, myslím váhu náplně chladící směsi. Ať to nějak nekuchám a nebude to jen tím, že mi tam toho napustili málo. Děkuji moc za poznámky.
Napsal: 14.04.2007 11:35
od Bitvi
Mě když plnili klimu,tak nikam nečučeli.Prostě plnili až se to samo vyplo.Že prý,když je plná,tak se jim ta mašina vypne.Ještě před tím to tlakovali,jestli to někde neutíká.
Napsal: 14.04.2007 12:51
od jenda
jardahes píše:rfarsky děkuji za info, myslel jsem, že se objeví na vagu hláška něco jako nízký tlak nebo málo chladící směsi.
Ale teď ještě jeden dotaz na který jsem zapoměl. Když mi to loni plnili, byli docela překvapeni mým štítkem na příčce v kufru, kde jsou uvedeny hodnoty ke kompresoru klimatizace. Docela je zarazilo, že jsou tam uvedeny dvě. A to 1. 900g +-10g a 2. 1400g +- 15g. Po chvilce dohadování tam natlakovali menší hodnotu, že to tak bývá. Teď mne ale napadlo, jestli třeba ta druhá hodnota neplatí pro dvouzónový klimatronik co tam mám a přes zimu to opravdu nepatrně fouklo a ona gramáž už pro oba okruhy nestačí. Máte s tím někdo zkušenost, myslím váhu náplně chladící směsi. Ať to nějak nekuchám a nebude to jen tím, že mi tam toho napustili málo. Děkuji moc za poznámky.
Pokud máš výdechy ve stropě máš dvouzonovou klima a platí vyšší hodnota, ale jinak máš to množství plynu dost velký já mám ve dvouzonové asi 1090 g
Napsal: 15.04.2007 18:25
od jardahes
zdary, tak jsem vám to tu nafotil s tou váhou. S tou dvouzónovou klimatizací si nejsem jistý, jestli musí být výduchy i na stropě, někdo tu psal, že hlavně záleží jestli jde nastavit vpředu a vzadu rozdílná teplota o cca 2 stupně. Jestli tedy hodnota uvedená na fotce pod dvojkou patří dvouzónovému tak jsme to naplnili málo a mohl by to být možná ten problém.
to.Bitvi ano ta mašinka na plnění si ohlídá vše, jak mazání uvnitř, tak tlakování proti únikům tak i to plnění, ale musí se nastavit kolik tam toho má fouknout.
Zatím zdarec
Napsal: 17.05.2007 21:25
od majatrabi
Měl bych dotaz.
Mohu nějak vyřadit z provozu chlazení? Mám prasklou trubku u klimatizace. Tak mám odsatou náplň a čakám až mi udělají trubku. Teď ji mám uplně vyplou na displei mi svití OFF. V manualu jsem našel že když chcu vypnout chlazení tak mam zmačknout ECON.
Má stím někdo zkušenosti? Jezdil už někdo tak?
Napsal: 17.05.2007 21:38
od Bitvi
majatrabi
Ahoj,jj,zmackni econ.Taky jsem tak jezdil,když jsem měl prázdnou klimu
Napsal: 25.05.2007 09:22
od Dolik
Kluci nevím jestli se to sem hodí tak uvidím.když zapnu klímu tak za nějakou dobu mi kapne kapka oprava manželce kapne kapka na nohu jak se dostanu k vyparniku nebo čím by to mohlo byt. Odtok jsem měl čisty