Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 03.04.2011 08:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2009

Příspěvky:

165

Bydliště:

Týniště nad orlicí

dělal jsi teď ty logy jak to teď blbne, co je v závadách? jakej používáš olej?

_________________
Sharan 2001 85kW AUY , úpravy a soft dieselpower 225PS a 500Nm Obrázek

oleje Q8, servis JCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 03.04.2011 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

logy ukazují že mi tam jde moc tlaku,ale lopatky ok.olej 10w40 cartechnik

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 18.11.2011 02:15 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Tak došlo i na mě. Dneska jsem se vracel z pravidelného srazu na Džbáně a za Rudnou mi vylít simering na klice na straně řemenice. Už přrd tím (vloni v zimě) se mi občas stalo, že mi tlak oleje vyvěsil ventily, auto se zadusilo a motor chcípnul. Stačilo chvilku počkat až se olej z hydroštelů sám vytlačil a mohl jsem opět nastartovat. Tentokrá to ale dopadlo bledě, sunul jsem si to asi tak stovkou po D5ce a najednou alarm nízkého tlaku oleje a zbytek už znáte.
Zajímalo by mě kde a jak změřit a nastavit tlak oleje motoru. Každá rada je vítána.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 18.12.2011 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1430

Bydliště:

kozomín

Ahoj, rád bych radu ohledně motro 2,0 koupil sem si Sharana a po ceste domu se mi rozblikala cervena olejnicka. Pri vysokejch otáčkáach na dálnici dobry ale jinak blikala a houkala co to může být ?Olej tam je!

_________________
...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 19.12.2011 15:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Máš zřejmě vadný čidlo tlaku oleje, teda pokud máš správný množství oleje v motoru. Ono je to tak, že při vyšších otáčkách se mírně zvedá tlak oleje - to je ten moment kdy ti kontrolka nesvítí. Kup si novej snímač tlaku motorovýho oleje, vyměň ho a pak uvidíme co dál.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 19.12.2011 15:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1430

Bydliště:

kozomín

OK :-) pak napíšu :-)

_________________
...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 18.11.2013 11:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

usona píše:
pařez píše:
Zdravím mám problem s motorem 1.9 81 kw při sešlápnutí plynu do vysokých otáček a následném ubrání jde motor na tři válce a pekně se klepe. Chvilku podržím otáčky kolem 1200 a motor se srovná.Vyměenil jsem filtry nafta ,vzduch a stale to samé. poradíte něco ?

Čau lidi mám ůpně ten samý problém jako tady kolega dělá to hlavně studené bez zátěře(když stojím) prošlápnu plyn je jedno jak pomalu , rychle ve 4000ot. na plný plyn začnou klesat otáčky hulí to že není vidět když hodně uberu chcípne. pak nechce cytit jak kdyby byly rozhozené rozvody jakoby chylal proti... nechám ho pět minut a chytne vcelku normálně pokud se mi podaří aby mi nechcípl chvíli ho držím a srovná se na autě už sem dělal hodně: těsnění repas a otlakování hlavy přehříval se rozvody jsem kontroloval snad pětkrát regulační banka z jiného auta stará byla nefunkční tlaky válců změřeny stejné na všech válcích cca30barů nový naftový filtr nová váha vzduchu . před hlavou to nedělalo wag bez chyb i při potížích měřil jsem tlak turba když dochází ke zminovanému problému začne tlačit přes 2,5barů jinak do 1,5 měřěno v zátěži... bez zátěžě to má při problému taky 2,5barů a ohřáté bez problému okolo 1 baru podtlak jsem i odpojil a stejný problém poradte mi prosím co to může být já opravím všechno ale tohle mi hlava nebere...



Mám přesně ten samý problém... Už někdo přišel na řešení? :fool:

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 18.11.2013 11:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

956

Bydliště:

u Turnova

Problém je vysoký tlak oleje, nebo unavený ventilový pružiny. Změř tlak manometrem a pokud bude v normálu tak vyměň pružiny na ventilech.

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 26.11.2013 23:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Děkuji pánové za rady,bylo to olejovým čerpadlem.Mělo přidřený nějaký ventil co řídí tlak oleje.Takže výměna a je vše v pořádku.Zvolil jsem FEBI tak snad jsem zvolil správnou značku (prvně jsem zkoušel špatně vyrobený topran ...).Dříve po studeném startu motor nešel vůbec do otáček - jako bych jel se zataženou ruční brzdou. A pokud tedy jsem na to více šlápnul tak to zarachotilo ,zachrochtalo a zdechlo. Chvíli nestartovalo a za minutu bez problému.

Nyní již bez tohoto problému a i po studeném startu jede krásně i když motor trošku v mínusových teplotách chrastí ,ale to je u GASOLU asi normál.

I přes to vše mám otázku: s vysokým tlakem oleje jsem jezdil asi rok.Mám něco nechat zkontrolovat na motoru?Mohlo to zanechat nějaký negativní dopad? Za rok auto najelo cca 40 tis km. Díky

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 30.11.2013 16:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Kdybys měl něco kontrolovat, bylo by to nadlouho. Asi jediný co by mohlo být poškozený vysokým tlakem mazání by bylo těsnění hydroštelů, ale rozebírat kvůli tomu makovici a pak zjistit že se tam nic neodehrálo a těsnění jsou v pořádku, to by asi nebylo to pravý. Ještě mě napadá dlaší věc - stav hydroštelů samotných. Mohlo se stát že zvýšeným tlakem oleje mohlo dojít k "prošůrování" hdroštelů, respektive jejich hlav. I to je ale holá spekulace. Záleží na tobě kolik času a peněz chceš kontrole motoru věnovat.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHOD: při prudším rozjezdu se dusí, ...
PříspěvekNapsal: 02.12.2013 18:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8045

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tak na hydrech žádné viditelné těsnění není tam jen poznáš maximálně opotřebovanost povrchu kde je styčná plocha s vačkou a opotřebení vodících částí v hlavě ( vydřené drážky ) a samotný stav jakožto jak moc lehce jde promáčknout vymezovací střed.

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group