MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
- crashik
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 23.11.2012 16:31
- Bydliště: Okres Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
a má toto spojitost? http://www.youtube.com/watch?v=jbK3wj_V-hQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
člověče netuším, nikdy jsem to nekontroloval. Byl jsem nas*anej že auto zdechlo a snažil jsem se spíš ho zase nastartovat než koukat kolik toho z něho vylítalo.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- crashik
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 23.11.2012 16:31
- Bydliště: Okres Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
ok, zajistim změřit tlak oleje a najdu kolik ma byt a dam info . díky smoldo za typ !Mechanik už mi říkal že je problem že olej se špatně protlačuje přes hydroštely že je asi hustý tak tam dal jiný ... méně hustý tak to to bude nastavene asi na dost když to vyvěšuje ventily ) Kruci já se těch problémů nezbavím ... to auto mě sere u mě stálo kolem 140 tis ...
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
U AFN a AVG motorizací to prý byl poměrně častý problém, mluvím o tlaku mazání a s tím spojeným vyvěšování ventilů.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
To crashik:
Mluvíš o tom samém mechanikovi, co Ti měnil termostat? Možná bych zkusil jiného. A ten motor, co ti odešel (jestli jsem to dobře pochopil), ten Ti taky servisoval tenhle mechanik?
Mluvíš o tom samém mechanikovi, co Ti měnil termostat? Možná bych zkusil jiného. A ten motor, co ti odešel (jestli jsem to dobře pochopil), ten Ti taky servisoval tenhle mechanik?
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- crashik
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 23.11.2012 16:31
- Bydliště: Okres Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
to marasoba:
nene , auto jsem koupil od prodejce co vozí vozy z I. On řekl že je to dobrá koupě a pak to bylo motor , teplota atd. atd. atd. Nepříjde mi že je to špatný mechanik, akorát i mě se nezdál zvonivý zvuk toho motoru.Nějak to na diesel cinkalo ...a najednou motor po smrti - vyměněn, špatné starty - neví si rady.Dal to někomu jinému ať zkontroluje proč ten motor chcípá . Ten změřil turbo ,váhu vzduchu,vyměnil nějakou hadici k turbu, čerpadlo a výsledek 0 a stálo mě to 4000Kč ...tak nevím ...ještě prý nastavil startovací dávku a prý to lepe jezdí.Teď už je to prý ok , akorát ten motor měl špatný termostat a já se ptám jak mohl na studeném motoru nastavit startovací dávku když jsem termostat měnil až po a až pak ten motor topil... Kura ja na ty lidi mám takový pech až to není možné...
EDIT: Auto stalo 69 000 , poté přihlášení,stk,rozvody a jiné = cca 10 000Kč , pak se roztřelil hydrostyl,přidřel hlavu a nějaké ještě hadičky = 22 000Kč ,koupil jsem si k tomu kola (nemusely být ,ale nečekal jsem že bude tolik oprav právě na takovém motoru 25000Kč vč. pneu) Teď nějaký termostat co jsem si udělal sám ,ty 4 tisice za ty testy a pořád auto nanic
celkem už 132 000 i s nějakýma snímačema a termostatem (druhým)... A to se mi za Sharan I UŽ Zdá až moc !!! Jsem pěkně nasraný !!!
nene , auto jsem koupil od prodejce co vozí vozy z I. On řekl že je to dobrá koupě a pak to bylo motor , teplota atd. atd. atd. Nepříjde mi že je to špatný mechanik, akorát i mě se nezdál zvonivý zvuk toho motoru.Nějak to na diesel cinkalo ...a najednou motor po smrti - vyměněn, špatné starty - neví si rady.Dal to někomu jinému ať zkontroluje proč ten motor chcípá . Ten změřil turbo ,váhu vzduchu,vyměnil nějakou hadici k turbu, čerpadlo a výsledek 0 a stálo mě to 4000Kč ...tak nevím ...ještě prý nastavil startovací dávku a prý to lepe jezdí.Teď už je to prý ok , akorát ten motor měl špatný termostat a já se ptám jak mohl na studeném motoru nastavit startovací dávku když jsem termostat měnil až po a až pak ten motor topil... Kura ja na ty lidi mám takový pech až to není možné...
EDIT: Auto stalo 69 000 , poté přihlášení,stk,rozvody a jiné = cca 10 000Kč , pak se roztřelil hydrostyl,přidřel hlavu a nějaké ještě hadičky = 22 000Kč ,koupil jsem si k tomu kola (nemusely být ,ale nečekal jsem že bude tolik oprav právě na takovém motoru 25000Kč vč. pneu) Teď nějaký termostat co jsem si udělal sám ,ty 4 tisice za ty testy a pořád auto nanic
celkem už 132 000 i s nějakýma snímačema a termostatem (druhým)... A to se mi za Sharan I UŽ Zdá až moc !!! Jsem pěkně nasraný !!!
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Nojo, je to pech. Ale jestli Tě to uklidní, nejsi sám. Já jsem do Shardy za první rok a půl taky vrazil kolem 50000,- do oprav a výměn
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Já do dvojkovýho Galaxy bohužel už skoro taky, co se dá dělat. Ale jiný auto bych už asi nechtěl. Je to stejný u většiny z nás - každej na ten svůj autobus nadává, ale všichni ho mazlej jak to jen jde.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Tak bylo už dost ne?
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 18.01.2009 13:56
- Bydliště: Praha 4
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Zdravím, už nevím co dál,čtu tady příspěvky a nic...
Mám Alhambra 1998,1.9 Tdi, 81 kW,AFN, automat a
MRCHA chcípá při volnoběhu a malých otáčkách a to nepravidelně!
po chcípnutí VAG vypíše chybu ventilu n109 (vyměněn ventil i relé 109),
elektrikáři ohledně chyby nic nezjistili (kabely a tak..).
Vyměněn naft.filtr a hadičky kolem+ventil zp. vedení nafty, vše těsní.
Po chcípnutí ihned nastartuju ALE musím vyndat a zandat klíček zapalování!!! Bez toho to točí ale nechytne.
Doufám, že jsem na nic nezapomněl...
Má někdo nějakej nápad?
Díky za vše Jirka
Mám Alhambra 1998,1.9 Tdi, 81 kW,AFN, automat a
MRCHA chcípá při volnoběhu a malých otáčkách a to nepravidelně!
po chcípnutí VAG vypíše chybu ventilu n109 (vyměněn ventil i relé 109),
elektrikáři ohledně chyby nic nezjistili (kabely a tak..).
Vyměněn naft.filtr a hadičky kolem+ventil zp. vedení nafty, vše těsní.
Po chcípnutí ihned nastartuju ALE musím vyndat a zandat klíček zapalování!!! Bez toho to točí ale nechytne.
Doufám, že jsem na nic nezapomněl...
Má někdo nějakej nápad?
Díky za vše Jirka
Jirka H
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Vyndání a zandání klíčku vypadá na imobilizér. Ale je to jen můj typ. Může to být klidně i něco jiného, nebo toho může být víc.
-
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 18.01.2009 13:56
- Bydliště: Praha 4
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
A myslíš že chybka v imobilizéru by dokázala zařídit až chybu ventilu n109? Protože ta je ve Vagu jediná pravidelná po chcípnutí motoru...Skyppy píše:Vyndání a zandání klíčku vypadá na imobilizér. Ale je to jen můj typ. Může to být klidně i něco jiného, nebo toho může být víc.
Jirka H
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
-
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 18.01.2009 13:56
- Bydliště: Praha 4
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Nikdo nemá nějakej nápad?
Tady jsem nahrál log. kdyby byl někdo ochotnej se na něj podívat....
http://uloz.to/x4B8Vutg/log-01-003-004-010-2-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady jsem nahrál log. kdyby byl někdo ochotnej se na něj podívat....
http://uloz.to/x4B8Vutg/log-01-003-004-010-2-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Jirka H
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.05.2013 18:50
Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
Zdravím mám Ford galaxy 2.3 benzin a už fakt nevím auto když je studený tak při dobrždění chcípá ale pak jako kdyby se motor zahřál tak to neudělá.Kolísaj i otáčky měnil se tam i čidlo otáček že prý je načatý a stějně to dělá pořád poradíte někdo díky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 31.10.2013 18:57
Zhasíná motor
Caute, vím ze takových témat tu je uz dost, ale pořád nemůžu najít můj případ. Mám Sharana 97 2.0 85 kw ADY, cca 260 000 km a zhasíná mi motor. Většinou na křižovatce když stojím delší dobu na volnoběh, mebo při jízdě v menších otáčkách. Na Vagu nic není, škrtící klapka vyčištěná, když to chcípne tak čerpadlo normalne běží, svíčky ok ....už nevím co s ním:( poraďte prosím ...
modedit: respektuj prosím pravidla http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=25546" onclick="window.open(this.href);return false; . Dotaz stačí dát do vhodného tématu, i když v něm odpověď přímo není.
modedit: respektuj prosím pravidla http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=25546" onclick="window.open(this.href);return false; . Dotaz stačí dát do vhodného tématu, i když v něm odpověď přímo není.