Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 19:54 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.11.2013

Příspěvky:

4

Zdravim, dnas když jsem chtěl šaránka přezout tak jsem se rozhodnul že se projedu.. Nastartuju vyjedu z ulice, auto studený dám za dvě a plnej plyn, v tom mi zhasnul motor, tak jsem znova chtěl nastartovat a startér točil jako by nic,jek kdyby byl bez komprese. Po chvíli jsem nastaroval tak na dva válce, za mnou bílej dým nechtěl jít do otáček. Tak jsem si myslel jestli nepřeskočily rozvody jelikož je majitel předemnou měnil těsně než jsem ho koupil. Tak jsem si zavolal kamaráda at mě odtáhne, bál jsem se abx se to nepotkalo. Ale nedalo mi to tak jsem to znovu zkusil nastartovat, auto chytlo na brnk a jako by nic jelo dál.. A ješte jeden postřech když to nechtělo chytit tak furt svítilo žhavení.. Měl jsem to ted nedávno na VAGu a tam mu vybíhala a nešla smazat chyba: vadná ŘJ. Nevim co s tim..:-(
Díky za jakoukoli radu..:-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 20:05 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.11.2013

Příspěvky:

4

Jo a je to 81kW a typ motoru AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 08.11.2013 21:25 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

17.06.2013

Příspěvky:

16

Bydliště:

Brno

Stejný příznaky jsem měl taky...startování bylo horší a horší, někdy to chcíplo na křižovatce a nechtělo chytnout, jindy při volnoběhu nepravidelně zadrhávalo atd... k tomu ještě velký zvýšení spotřeby. Měl jsem nový rozvody olej filtry, ale auto se chovalo čím dál hůř. Je pravda že při delší jízdě frčelo všechno v pohodě.
Nebylo to nic jiného než vstřiky...

_________________
Volkswagen Sharan 1.9 TDi, 96kw, 2005

_________________
stavařina, projekty


Naposledy upravil Olly dne 11.11.2013 10:39, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 09.11.2013 19:57 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.11.2013

Příspěvky:

4

To mě to auto chcípne pouze za studena a když za to vemu.. Nevim, ale dočetl jsem se že by to mohl dělat tlak oleje a že by se vyvěsili ventily. Tak mě napadlo že když to udělá jen za studena že by tam mohl být hustý olej a když je studenej tak se nedostane k těm hydroštelům.. Zase známej mechachanik z Kia mi říkal že se mu několikrát stalo že ERG ventil podobně rozhasil auto.. Tak nevim..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 10.11.2013 22:15 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Kdybys napsal jaký auto máš, bylo by to jednodušší. Měl jsem jedničkovou Alhu a u ní se mi za studena ventily vyvěšovaly pokaždý když jsem za to trochu vzal. Mechoš původního majitele si hrál s tlakem mazání. Hustej olej nestačil z hydroštelů vytéct a ventily zůstaly otevřený. Znovu nastartovat se dalo až cca po 5ti minutách, do tý doby byl motor jakoby bez komprese. Po zahřátí motoru nebyl problém nikdy.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 12.11.2013 12:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7807

Bydliště:

Small Town in North Moravia

to musel být echt odborník že si hrál s tlakem mazání..

Nechápu že lidi musejí vrtat do něčeho co je jasně definované, pak to takto dopadá..

EGR u Kie bych nesrovnával s koncernem ( obecně motory ).. :wink:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 12.11.2013 12:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Nevím, možná se snažil zvýšením tlaku mazání "vymezit vůle" na ložisku turba, který už bylo v tu dobu načatý.
V každým případš mojí bývalou Alhu už sedlá někdo jinej, tak je to jedno.
Omlouvám se za :offtopic:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 09:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

1329

Bydliště:

Písek ok.F-M sev.morava

ruza píše:
Ahoj, poslední měsíc sleduju podobný problém jako jsou zde již popsány.
Stalo se mi to už asi 5x a vysledoval jsem jisté podobné rysy v jednotlivých případech.
Po krátkém stání 10-20 minut normálně nastartuju a vyjedu, po pár metrech (100, včera dokonce po 10m) to bez varování chcípne a zastaví. Když startuju, normálně problikne žhavení, startér točí jak divej, ale nechytne. Vždy až po nějaké chvíli (v minutách). Když chytne tak pod plynem a předtím než definitivně naskočí je cítit, že se "snaží" (blafe ale pokud netočím dál, tak nechytne).
Ve dvou případech se mi to dokonce stalo dvakrát za sebou v úzké uličce a za mnou netrpělivě čekali další auta. Blbej pocit :?
Motor AUY, na vagu nic kromě blinkrů - "zkrat na plus" není.
Vypadá to, že tam nejde nafta. Ale pak najednou zase vše v pohodě.
Nevím kam šáhnout, palivový filtr? naft. čerpadlo?
Díky za rady

Edit: Po výměně palivového filtru už měsíc v pohodě.

Ahoj,mám uplně stejný problém,filtry mám všechny nové,ale zavada je přesně taková jak to tady popisuješ,vyřešil tohle už někdo??Ve vagu nic nepiše... :-(

_________________
SEAT ALHAMBRA 1.9 Tdi 85 kW+chip od Tdi Drapek
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D

_________________
VW GOLF 4 Tdi 81kW+chip


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 13:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1246

Bydliště:

Staňkovwice

Měl jsem něco podobného ale s tím rozdílem, že jsem našel chybovou hlášku.

viewtopic.php?f=50&t=180197&start=30

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, VW Passat 3B5, 1.6 AHL,1999, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.01.2014 14:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

1329

Bydliště:

Písek ok.F-M sev.morava

Dik,kouknu na to :wink:

_________________
SEAT ALHAMBRA 1.9 Tdi 85 kW+chip od Tdi Drapek
vw golf IV 1.9Tdi 81kW+chip
škoda SUPERB 1.8T tiptr. LPG
BMW 320i 6V,vw golf I 1.6i,golf II 1.6D,golf III 1.9D

_________________
VW GOLF 4 Tdi 81kW+chip


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Auto během jízdy "zdechne"
PříspěvekNapsal: 02.02.2014 23:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

48

Bydliště:

Plzeň

ahoj, potřebuji poradit s problémem.. Mám Alhambru 81 kW, rok 2000. Poslední týden mám problém, který se opakoval již 4x. Auto normálně nastartuji, ujedu např. 3 km a najednou mi auto při jízdě zhasne. Po zastavení startuje naprázdno, nenaskočí. Počkám cca 5 - 10 minut. Pak chytí normálně. AGu to psalo chybu u čidla tlaku sacího potrubí.. Když mechanik prošlápl plyn, vyletělo sazí jak z roky nečištěného komína. Říkal, že je možná zanesená regulace turba. Na základě doporučení jsem mimo civilizaci cca 15 - 20 km jel poctivě 2 - 3 rychlost a otáčky 3200+. Pak to ani na brutálnější přidání plynu téměř nezakouřilo a ani jednou nechcíplo. Na VAG už jsem to znovu nestihl. A teď poradit, kde by mohl být problém? A kde je to čidlo?

_________________
Seat Alhambra I, 1.9 TDi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 12.06.2014 20:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7807

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Motor AUY 85kw při jízdě ( motor zahřátý ) sám sporadicky chcípne motor je to ovšem na 1/2 vteřiny - škub , zalítá ručka otáčkoměru, rožne se ESP kontrolka a jede se dál.
Nemusím nic řešit jen to sebou cukne a hnedle to jede.

Na volnoběhu to dvakrát chcíplo.
Ale vždy to v pohodě nastartuje na drc bez problémů.
Filtry nové.

Hlásí to chybu v komunikaci ŘJ, blbec sem si zapomněl opsat kód chyby a kámoš mě ji smáznul.
Teď to od včera neudělalo ani jednou a chyby v paměti nejsou.

Nenapadá někoho něco, relátka sem prolez všechny, ale nic sem tam nenašel..

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 14.06.2014 10:16 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Určitě by pomohlo napíchnout ještě jednou, ale musíš být důslednější a ten kód chyby si napsat. Nikdo z nás není jasnovidec :laugh:

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 15.06.2014 10:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7807

Bydliště:

Small Town in North Moravia

To je mi jasný že bez kódu chyby asi nikdo nic nebude vědět..

Jen sem myslel že se to na PD už někomu třeba taky stalo..

Nicméně sem to nechal tak a řek sem majiteli, že jakmile se to zase stane, tak ať přijede a napíšu si ten kód chyby..

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 20.06.2014 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

117

Bydliště:

Karlovy Vary

Zdravím Vás. Potřeboval bych odbornou konzultaci. Galaxy II 85 KW AUY r.v. 2000. Při jízdě lehce začne škubat a v tom momentě pokud vyšlápnu spojku a uberu plyn tak chcípne. Jak začne škubat a přidám tak to po chvilce začne zase fungovat. Dřív to dělalo jen po delší cestě (K. Vary-Olomouc a někde u Brna to začalo) teď pozoruji že to dělá už po krátké jízdě. Spíš bych řekl že když jsou menší otáčky. Na VAGu to píše
5 Nalezeny chyby:
17669 - Ventil cerpadla/trysky valce 1 (N240) Regulacni mez prekrocena
P1261 - 35-10 - - - Sporadicky
17675 - Ventil cerpadla/trysky valce 3 (N242) Regulacni mez prekrocena
P1267 - 35-10 - - - Sporadicky
17672 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) Regulacni mez prekrocena
P1264 - 35-10 - - - Sporadicky
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
17678 - Ventil cerpadla/trysky valce 4 (N243) Regulacni mez prekrocena
P1270 - 35-10 - - - Sporadicky


nejdřív jsem myslel že by to mohly dělat špatné kontakty na vstřikách. Jdou prý nějak napružit ale vyběhnou vždy všechny 4 vstřiky tak bych to spíš typoval na čerpadlo v nádrži nebo to na boku hlavy. Když to chcípne tak to pak dlouho točí než to zase chytne tak 5-8 vteřin jako by to bylo zavzdušněný. Podobné příznaky už tady kolega řešil ohledně čerpadla v nádrži. Když zapnu klíček tak jde pokaždý slyšet čerpadlo v nádrži že natlačí. Je možné že by bylo nějak opotřebované a tlačilo pod menší tlakem? Díky všem za případné rady i viz. ten výpis z VAGu pokud by to naznačovalo něco jiného.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group