Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 20.06.2014 22:02 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1257

Bydliště:

Staňkovwice

Asi se budu opakovat, ale zkontroluj konektor z pravé strany hlavy válců. V něm jsou kontakty pro všechny vstřiky. Mohl by být nedokonale spojený, nebo zoxidovaný.

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, VW Passat 3B5, 1.6 AHL,1999, Audi A3, 1.6, 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 20.06.2014 23:54 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Souhlasím s klokanem co se týká konektoru hlavy motoru. Regulace plnícího tlaku může být "zarostlé" turbo, nebo ventil N75, popřípadě poškozené hadičky podtlaku.
Začal bych asi očistou konektoru hlavy motoru pomocí přípravku na čištění kontaktů, znovu načíst, jestli chyba přetrvává a pak postupně až do úplného vítězství. Doporučuju věnovat pozornost i konektoru na ŘJ motoru (rozpojit, vyčistit, znovu zapojit a zajistit drcpáskou).

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 21.06.2014 20:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

Ahoj. Tak konektor z boku hlavy je vpořádku. Kontakty pěkný bez jakékoliv oxidace nebo mechanického poškození. Problémy přetrvávají. Ta regulace tlaku je zatuhlý turbo to vím už delší dobu a budu řešit v další etapě opravy :). Zkusím vyřadit palivový filtr a hlavně ten plastovej ventilek ze zpátečky pak omrknu čerpadlo v nádrži jestli není nějak přicpaný. Osobně si myslím že ohledně toho čerpadla pokud funguje tak funguje. Nebo myslíte že by mohlo dávat nějak menší tlak? Když jsem měnil palivák z důvodu prvního projevení té závady tak se naplnil po 4x otočení klíčku takže čerpadlo myslím že je vpořádku.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 21.06.2014 22:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

A co ta ŘJ motoru, zkontrolovals jí taky?

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 21.06.2014 23:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

ŘJ taky zkontrolovaná a oba konektory vpořádku taky bez oxidace. Všechna kabeláž kam jde jen vidět taky bez poškození. Kdyby se aspoň závada projevovala pořád. Ale jede to 5 km normálně a pak začne lehce poškubávat a v tu chvíli jak vykvaltuju neudrží volnoběh. pokud jedu pořád dál tak to zase přejde a jede to normálně. Palivový filtr jsem vyřadil a taky bez změny. Když to chcípne tak v hadičkách je normálně nafta. Myslel jsem že to bude zavzdušněný ale nic. Když to neškube tak stejně celkově výkon nic moc. Na rovince do 150 ale s odřenýma ušima. Zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu a to pak nejede vůbec tak předpokládám že ta bude vpořádku. Nebo myslíte že je možné že by ta Váha mola být nějak načnutá že to nejede na plnej výkon?- Zkoušel jsem rozhýbat regulaci turba a bez nějakého valného výsledku. Co nejdřív se mrknu pod víko ventilů jestli tam nebude něco k odhalení. Zatím díky za pomoc.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 22.06.2014 11:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2426

Bydliště:

Green town at Prague

Udělej na VAGu log motoru za jízdy - podle hodnot ti bude někdo spíše schopen poradit.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 22.06.2014 19:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

Zdárec. Log jsem ještě nedělal. Byla by malá rada jak na to? Jinak víko bylo dole a konektory i kabeláž v naprostém pořádku. Pro jistotu jsem stejně konektory rozebral a trochu přimáčkl. Asi budu muset zkusit vyměnit celý vstřiky. Motor má najeto 254 tis. Ve 190 jsem ho kupoval a pochybuji že vstřiy někdo předemnou měnil. Jinak když mám napíchlej PC tak při jízdě při střední akceleraci vyběhne závada na tom 2 vstřiku. jel jsem jen 12 km a ta závada vyběhla zatím jen na 2 vstřiku.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 22.06.2014 19:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Ono by stacilo spravit serioznu diagnostiku ..... len to treba aj vdiet a nevymyslat blbosti.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 22.06.2014 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

jojo s tím souhlasím. Někdo z okolí Karlvých Varů? kdo by mi byl schopen udělat seriózní diagnostiku? Já vládnu pouze obyč KKL kabelem a Vagem. Je možné nahradit stávající vstřiky těmi silnějšími? tuším že 96 Kw ? mám možnost je pořídit za dobrou cenu. Nebo je potřeba to ještě nějak softem upravit? děkuji.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 24.06.2014 19:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Na to abys udělal diagnostiku jak se patří ti KKL kabel stačí - teda za předpokladu že to není Čína která může kecat a nebo za předpokladu že je kabel i sft korektně nainstalovanej.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 24.06.2014 22:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

no já si to taky myslím ale nechtěl jsem odporovat odborníkům :thanks: Beztak se zatím nikdo neozval a Galaxina zlobí čím dál víc. Něco jsem k tomu postupu jak udělat LOG naštudoval ale jen jsem to v praxi ješte neodzkoušel tak jsem chtěl radu jak na to ale byl jsem odkázán na odborníky no tak čekám jestli by se mně někdo ujal :blush:
Jinak ohledně kabelu myslím že je vpoho. Zatím vše co jsem potřeboval jsem s ním udělal. (načtení závad, dávka paliva pro start, volnoběžné otáčky, servisní intervaly, instalace tempomatu atd jen takový menší zásahy). Děkuji všem za případné rady jak to škubání vyřešit. Čekám na vstřiky tak snad brzy budou.

_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 21:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1257

Bydliště:

Staňkovwice

Ahoj kolegové. Nemohl by jste se někdo juknout na přiložený log a zhodnotit stav váhy vzduchu a turba?
Díky moc.


Přílohy:
LOG-01-001-003-011.ZIP [1.93 KiB]
44 krát

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, VW Passat 3B5, 1.6 AHL,1999, Audi A3, 1.6, 2002
Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 01.01.2015 15:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2012

Příspěvky:

7

Zdar, čítam, že skapínajúci motor netrápi iba mňa. SHARAN AUY 85kW, 4x4, nové čerpadlo v nádrži, nový palivový filter, nový snímač teploty motora, pretesnené vstrekovače, nové zdvíhátka, vačka ok, nové žhaviče, plniaci tlak ok, synchro kľuka-vačka ok, váha ok, podľa troch rôznych diagnostík je všetko ok, ale aj tak mi pľuha nechce štartovať.Jediná sporadická chyba v logu je skrat na plus smerovky. Občas chytí hneď, ale spravidla točí donekonečna, potom začne pufkať a odpáli. Posledne mi zdochne hocikedy počas jazdy. Včera konkrétne 6x na úseku 1,5 km. Nezáleží na teplote ani polohe auta. Ešte v žiadnej dielni neprišli na chybu a už nemám chuť vyhadzovať prachy za dohady. Vie ma niekto usmerniť, kde ešte hľadať chybu? Už mám chuť tú hromadu nemeckej precíznosti pustiť s otvorenými oknami do rieky. Vďaka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 05.01.2015 12:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.12.2008

Příspěvky:

21

Bydliště:

Kostelec na Hané

Ahoj , sem tam se mi stane ze motor nenaskoci jako by sel na jeden valec nebo jako by nesla nafta do systemu . druha vec co mne napadla ze by to mohl delat imobilizer resp. rele 109 mate s tim nekdo zkusenost ? doma jsem rozdelal vw sharan 85kw 2001 a nasel jsem na pozici 109 rele 98 tak jsem z toho jelen .


Přílohy:
image1.jpg
image1.jpg (675.64 KiB) Zobrazeno 1359 krát


_________________
VW Sharan 1.9 TDI 85kw r.v. 2001
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 06.01.2015 00:27 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Pokud by ti to dělalo immo, motor ti asi tak na jednu až dvě sekundy naskočí a pak zdechne, ale v každým případě zavrčí na všechny válce.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Mirra306, sedrikp a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group