Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 23.12.2009 14:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2244

Bydliště:

CHOMUTOV

abeljozef

Díky Pepo,kouknu na to. :wink:

_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 24.12.2009 00:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

606

Bydliště:

ŠUMAVWA

jo souhlasil bych s jozefem

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 25.12.2009 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2244

Bydliště:

CHOMUTOV

Tak nevím nevím klucí,koukal jsem na ty kabely a ty jsou v poho.Nikde se neflákají v blízkosti trubek.vedou přes konektor na levou staranu,jako nad odpory k ventilátorům.Dál jsem se nedostal.Celá dráha kabelů je zaizolovaná a dobře chráněná.Zkusím ještě rozebrat a vyčistit konektory.Nechám natočenej motor a budu se v tom rochnit. :wink:

_________________
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

_________________
VW Sharan 2 - 1,9 -TDI 96 KW r.v. 2005 "ŠEDIVÁK"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 25.12.2009 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.11.2009

Příspěvky:

367

Bydliště:

Praha

byla to jen jedna z možností, pátrej dál :wink:

_________________
SAG - ideální auto na ryby

_________________
Seat Alhambra I (1999) 1,9 TDi 81kW automat bílá barva


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 16.02.2010 16:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2008

Příspěvky:

272

Bydliště:

ČR

Ahoj, poslední měsíc sleduju podobný problém jako jsou zde již popsány.
Stalo se mi to už asi 5x a vysledoval jsem jisté podobné rysy v jednotlivých případech.
Po krátkém stání 10-20 minut normálně nastartuju a vyjedu, po pár metrech (100, včera dokonce po 10m) to bez varování chcípne a zastaví. Když startuju, normálně problikne žhavení, startér točí jak divej, ale nechytne. Vždy až po nějaké chvíli (v minutách). Když chytne tak pod plynem a předtím než definitivně naskočí je cítit, že se "snaží" (blafe ale pokud netočím dál, tak nechytne).
Ve dvou případech se mi to dokonce stalo dvakrát za sebou v úzké uličce a za mnou netrpělivě čekali další auta. Blbej pocit :?
Motor AUY, na vagu nic kromě blinkrů - "zkrat na plus" není.
Vypadá to, že tam nejde nafta. Ale pak najednou zase vše v pohodě.
Nevím kam šáhnout, palivový filtr? naft. čerpadlo?
Díky za rady

Edit: Po výměně palivového filtru už měsíc v pohodě.

_________________
Sharan II


Naposledy upravil ruza dne 29.03.2010 07:06, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 17.02.2010 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

509

Bydliště:

Opava city

Marek77 píše:
Jediné dvě věci, které mohou způsobit úplné zhasnutí motoru (pokud se nejedná o nějakou věc, o které VAG neví), je snímač otáček klikového hřídele a ventil N109. Jakákoli jiná závada nezpůsobí chcípnutí.


Ty snímače mohou být dva: Dle etky se nazývají: Snímač otáček a hallův snímač otáček,takže bych zkoumal oba,je možné že oba neobsahuje každý typ motoru.

_________________
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk

_________________
Import & prodej aut. Také nová auta levněji. Krásné druhé auto pro Vás za 79tis http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=220355


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.03.2010 13:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2008

Příspěvky:

1355

Bydliště:

Isergebirge, Sudeten

Taky mam problem s chcipanim motoru (jednickovy benzinovy dvoulitr) - poprve se mi to stalo loni pri privalovych destich, kdy jsem projel hodne hlubokou vodou (spis poradnej hnedej potok z pole na kopci pres silnici) a protijedouci auto mi asi hrklo vodu na podvozek. Auto chciplo a neslo asi 1/2 hodiny nastartovat - starter normalne tocil, benzin smrdel, ale ani si to nejdriv neskytlo, pak uz obcas i zaskytalo a zase chciplo a nakonec to chytlo a ze zacatku s mirnym skubanim jsem mohl odjet. Tehdy jsem si rikal, ze to byly vyjimecne podminky a dal jsem to neresil.

Ted na jare se mi to stalo uz dvakrat (pokazde v arealu prumyslove zony), kdy jsem projel jednim (pokazde levym prednim) kolem hlubokou dirou (pokazde jinou, ale vsechny ty diry po zime a od kamionu jsou tam jak sourozenci), ktera nebyla pro melkou kaluz kolem videt a caknul jsem si nekam na podvozek vodu (dnes jsem to vylozene slysel a citil), cimz to okamzite chciplo a opet zhruba pul hodiny to neslo nahodit, pak nakonec nejdrive s cukanim a chcipanim to chytlo. Pod motorem mam kryt a kdyz na nej kouknu z motoroveho prostoru, tak se zda byt uplne suchy (motor i kryt). Kamos si mysli, ze by to mozna mohl byt konektor k lambde na ktery mi leve (nejspis) predni kolo cakne vodu? Dnes to po nastartovani kdyz to jeste skytalo chvili smrdelo po pukavcich, coz by myslim te lambde mohlo odpovidat? VAG mi nehlasi vubec nic (resp. akorad Climatronic hlasi sporadicky snimac rychlomeru, ale to hlasi cas od casu i jindy, resp. asi vzdy kdyz mam jakykoli problem se startovanim - kdyz mi umrel starter nebo baterka, hlasil to taky).

PS: Den po tom co se mi to ted stalo letos poprve jsem vyjel ze studene garaze a venku bylo krasne teplo, takze se mi cele auto hrozne orosilo a chciplo mi to taky, ale po cca pulminute uz to zase slo nahodit. Dnes kdy se mi to stalo letos podruhe jsem si jeste vsiml, ze mi to na kruhaci (tzn. prudsi zatacka doleva) chvili po tom co mi to konecne chytlo a ja jel rovnou domu, trosku zacukalo (jako kdyby se tam ta voda prelila).

PS2: johnny.fox (jednickovy Sharan, stejny benzinovy motor) hlasi, ze se mu to ve stejnem arealu stava taky, akorad, ze on to po chvilce zas nahodi.

_________________
Obrázek Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition Obrázek
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________


Naposledy upravil ifos.cz dne 03.04.2010 08:44, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 03.04.2010 06:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2008

Příspěvky:

1355

Bydliště:

Isergebirge, Sudeten

Tak si sam odpovim, kdyby to nekdy resil i nekdo jiny.
Na Skaredou stredu po ceste z prace mi to za prudkeho deste do kopce chciplo a uz jsem to nenahodil vubec. Az po 24 hodinach v garazi to chytlo, tak jsem to chtel projet a do prudsicho kopce to zase opet ihned chciplo a uz to neslo nahodit. Obcas si to sice skytlo, ale nanaskocilo.

Po vymene palce, vicka rozdelovace a svicek (vymenu potrebovaly vsechny tyhle dily tak jako tak) to porad nejelo prestoze jiskru to davalo (ale holt asi nejak blbe), tak jsme se podivali na zoubek civce a hura - delala to ona. Zajimave bylo, ze v ni opravdu byla voda a dostala se tam nejspis opravdu zedpoda od leveho predniho kola v hlubokych dirach s vodou i pres kryt pod motorem a protoze je ta civka umistena tak hluboko, tu vodu jsem tam nevidel (po vytazeni civky na ni byly videt i hnede bahnite kapky mirici smerem nahoru). Tak uz to snad da pokoj.

_________________
Obrázek Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition Obrázek
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 23.11.2010 00:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.10.2009

Příspěvky:

14

Bydliště:

Jindřichův Hradec

Ahoj, tak koukám, že nejsem první... Mám podobný problém: Sharan 1998, 2.0 benzín, zcela nepravidelně při jízdě někdy zacuká, jindy úplně chcípne... Je mu jedno kolik jedu, jaké jsou otáčky, prostě to udělá kdykoliv chce.. Někdy 300km nic, jindy každých pět km... ŘJ v pořádky, benzínové čerpadlo v pořádku, diagnostika čistá.. Co s tím?

PS: při poslední jízdě úplně zkapala cívka, vytekla... Mám objednanou novou...

_________________
Sharan 1998, 2.0 benzín


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 23.11.2010 17:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

Kontrola zapalovací cívku-y, VN kabely, svíčky.

_________________
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 23.11.2010 18:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.10.2009

Příspěvky:

14

Bydliště:

Jindřichův Hradec

Hmm, cívka dnes fungl nová. Probrala se ŘJ, hlásí chybu čidla v rozdělovači, takže měním čidlo, víčko, palec, svíčky a uvidíme, co to udělá...

_________________
Sharan 1998, 2.0 benzín


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.11.2010 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.10.2009

Příspěvky:

14

Bydliště:

Jindřichův Hradec

Ahoj,
tak se nic nezměnilo... Vyměnili jsme cívku, svíčky, Hallovo čidlo, palec a víčko rozdělovače, kabely jsou v pořádku, relátka nejspíš taky, benzinové čerpadlo jsme po kontrole vyloučili a včera po ujetí asi 50km (už jsem se radoval, že to klaplo), se zase objevilo cukání, rozkmital se otáčkoměr... Tentokrát sice nechcípl motor, ale trvalo to asi půl minuty, než se zase chytil...
Poraďte, jestli vás někoho něco napadá, já jsem v koncích..

_________________
Sharan 1998, 2.0 benzín


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.11.2010 19:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2008

Příspěvky:

1355

Bydliště:

Isergebirge, Sudeten

Skrtici klapka? Rozdelat a vycistit (i zevnitr), pripadne mrknout na potenciometr jestli neni vydreny (coz by ovsem bylo asi na vymenu cele skrtici klapky)

_________________
Obrázek Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition Obrázek
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 27.11.2010 22:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

90

Hmm, chyba je někde kam nemůže diagnostika, tak mě napadá baterka a dráty. Chová se to jako by jsi rychle vypínal klíč zapalování. Chyba by mohla být někde v ukostření nebo napájení.

_________________
Ford Fiesta 1.25 16V Zetec 55kW 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHCÍPÁ: zhasínání motoru
PříspěvekNapsal: 06.12.2010 10:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.10.2009

Příspěvky:

14

Bydliště:

Jindřichův Hradec

"Projevuje se to vždycky stejně: rozkmitá se otáčkoměr, auto škube, ztratí střídavě výkon, někdy se chytí a zase jede jakoby nic, jindy úplně chcípne... Kontrolky nic, hlášení závad nulové.. Vyměnil jsem cívku (jednu jsme úplně zrušili), Hallovo čidlo, palec a víčko rozdělovače, svíčky, kabely vypadají dobře, ŘJ jsem nechal překontrolovat zdejším vyhlášeným machrem na ŘJ, je čistá, benzínové čerpadlo běhá dobře...
Tak mám vyměněná dvě relátka, mimochodem č.80 ani v autě nemám:-), vyčištěnou škrtící klapku a potenciometr, znovu všechny kabely a kontakty, prostříkali jsme je a nakonec dšlo i na výměnu čidla teploty, protože při proměřování házelo prapodivný hodnoty a navíc v chytré knize (H. R. Etzold - Údržba a oprava automobilů SAG) píšou, že může být příčinou cukání... Tak zkusím přes víkend víc jezdit a uvidíme"
TAK TO BYLO CELÝ K NIČEMU, KROMĚ TOHO, ŽE BY NA VÝMĚNU TĚCH DÍLŮ STEJNĚ DOŠLO, DÁL CUKÁ A CUKÁ A CUKÁ... CO DÁL? PŘECE HO NESHODÍM ZE SKÁLY, MÁM HO DOCELA RÁD...

_________________
Sharan 1998, 2.0 benzín


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Filip Stancel, hiero a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group