MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
-
- Řidič
- Příspěvky: 86
- Registrován: 31.07.2008 08:43
- Bydliště: Plzensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Tady taky nic nevykoukáš?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372" onclick="window.open(this.href);return false;
http://figurel.w.interia.pl/AUYpodcisnienie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372" onclick="window.open(this.href);return false;
http://figurel.w.interia.pl/AUYpodcisnienie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV, Sharan II, 2.0 TDI, BRT, 2007, Golf Plus, 2012, CFHC
- Kutulas
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 23.07.2013 16:22
- Bydliště: Reichenberg
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
naloguj kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 do 4000 otacok plny plyn a daj to sem....no a ked je auto v nudzaku urcite nejaku chybu vypise......
- Kutulas
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 23.07.2013 16:22
- Bydliště: Reichenberg
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Tak vyřešeno, něco vlétlo do turba a celé ho rozmasakrovalo, 10K v p.čeKutulas píše:Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02
- BERGRUFT
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 26.04.2013 15:37
- Bydliště: Valašsko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Zdravím.. dnes mi po dlouhé době (cca po půl roce) spadlo auto do nouzového režimu.. udělal jsem nějaké logy na 3 a čtvrtý rychlostní stupeň.. prosím chytřejší o radu - VAG píše 17965 - Regulace plnícího tlaku - Regulační mez překročena.. P1557 - 35-10 --Sporadicky
Všiml jsem si, že to do nouzáku padá cca okolo 3150 ot.
nevím, či to má až taký vliv... ale je pravda, že auto teď jezdilo jen krátké trasy... a má před výměnou oleje (cca 2000 km)
Díky za rady..
Všiml jsem si, že to do nouzáku padá cca okolo 3150 ot.
nevím, či to má až taký vliv... ale je pravda, že auto teď jezdilo jen krátké trasy... a má před výměnou oleje (cca 2000 km)
Díky za rady..
- Přílohy
-
- VAG LOG.zip
- (41.22 KiB) Staženo 205 x
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd
- Kutulas
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 23.07.2013 16:22
- Bydliště: Reichenberg
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
NA 90% zatuhla regulace (zasraný turbo) vlez pod auto a zatahni za táhlo bandasky, mělo by jít cca 3-4 cm s odporem pruziny. Pokud se s tím tahle dá trošku hýbat tak rozhýbat. Když tam budeš zkontroluj tesnost hadic a pohmatem vůli vrtulky v turbu. Vyčištění turba v servisu 3-4000. Doma 6 hodin práce.
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 23.07.2015 22:46
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
zdravím...
nechcem vypadať uplne blbo či dokonca sproste, ale ako sa prejaví / zistím že auto spadlo do núdzového režimu?
nechcem vypadať uplne blbo či dokonca sproste, ale ako sa prejaví / zistím že auto spadlo do núdzového režimu?
Tomasz
Sharan r.2008 2.0 Tdi BRT 103 kw (chip 115kw)
Sharan r.2008 2.0 Tdi BRT 103 kw (chip 115kw)
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
....strati vykon a nejde za plynom aj felda by ta predbehla po vypnuti a naslednom zapnuti zapalovania je vsetko ok...samozrejme diagnostikou vo vypise zavad...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 30.09.2009 23:07
- Bydliště: " HRADUBICE " konec D11
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Padám do nouzáku, na 3. při 3700 ot/min na 4. 3200 ot. a na 5. cca 3000 ot. Je to normální při každém stupni jinak? Tu trojku jsem teda rozpohyboval, jinak padala taky něco přes 3 tis. ot.
Chyby- 17563 - cidlo pro tlak v sani zkrat na plus (G71)
35-10 - - - Intermittent
-17958 - plnici tlak regulacni diference
35-10 - - - Intermittent
A ke všemu to padne do nouze a je tam první chyba, nebo obě, nebo jen druhá chyba. Mám to chápat tak, že třeba to překročí plnící tlak a dřív zareaguje čidlo pro tlak v sání a padne do nouze a jindy se zase zapíše dřív chyba regulace?
Tyhle chyby jsem měl už skoro před 3 lety a vždy motor stačilo 2-3 krát ročně roztahat na plnej a byl zase na pár měsíců klid, teďka to už nezabírá. A navíc i před těmi 3 lety byla hadička v jednotce OK a i jednotka byla čistá- bez oleje a vadu čidla to občas psalo.
Jde mi spíše o to,jestli to čidlo třeba neukazuje chybu,když se zadrhne regulace turba - když se překročí nějaké maximum výrobce..... padá to do nouze u tlaku 2570 mbar.
asi více v logu
Chyby- 17563 - cidlo pro tlak v sani zkrat na plus (G71)
35-10 - - - Intermittent
-17958 - plnici tlak regulacni diference
35-10 - - - Intermittent
A ke všemu to padne do nouze a je tam první chyba, nebo obě, nebo jen druhá chyba. Mám to chápat tak, že třeba to překročí plnící tlak a dřív zareaguje čidlo pro tlak v sání a padne do nouze a jindy se zase zapíše dřív chyba regulace?
Tyhle chyby jsem měl už skoro před 3 lety a vždy motor stačilo 2-3 krát ročně roztahat na plnej a byl zase na pár měsíců klid, teďka to už nezabírá. A navíc i před těmi 3 lety byla hadička v jednotce OK a i jednotka byla čistá- bez oleje a vadu čidla to občas psalo.
Jde mi spíše o to,jestli to čidlo třeba neukazuje chybu,když se zadrhne regulace turba - když se překročí nějaké maximum výrobce..... padá to do nouze u tlaku 2570 mbar.
asi více v logu
Kód: Vybrat vše
http://ulozto.cz/xPP4J8kd/log-brezen-csv
- coto.je
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.03.2008 20:15
- Bydliště: Jih
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Zkus to čidlo vyndat a vyčistit, bývají tam kapky oleje.
Občas mi to udělá , ale mám podezření že by mohla být závada i na kabelech.
Občas mi to udělá , ale mám podezření že by mohla být závada i na kabelech.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
to Julinna podla prejavov co pises a ked mas podtlak, n75, hadicky a banku ok tak turbo von a cistit a najlepsie aj vypodlozit...tie iste prejavy som mal aj Ja..a co sa tyka cidla to je v poriadku a tuto chybu hadze preto ze prekrocis tlakom jeho rozsah....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.03.2016 13:50
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Dobrý Den.
Neporadil by mi prosím někdo šikovného mechanika v okolí Brna,Který by mi s touto závadou pomohl(nouzový režim).Všechno mám vyměněné,kromě váhy vzuchu,hadičky v pořádku.Už prostě nevím.Díky
Neporadil by mi prosím někdo šikovného mechanika v okolí Brna,Který by mi s touto závadou pomohl(nouzový režim).Všechno mám vyměněné,kromě váhy vzuchu,hadičky v pořádku.Už prostě nevím.Díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.04.2016 20:04
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Zdravím všechny SAGáky. Prosím o radu neb jsem v koncích. Mám Galaxy 97 66kW. Od léta 2015 řeším problém s padáním do nouzáku. Závada se projeví vždy po ujetí cca 30km a t již pravidelně!!. Pokud během jízdy vypnu a zapnu klíček do 10sekund se závada opakuje. Pokud zastavím na cca 30sekund - 1 minutu auto pak klidně ujede i 200km bez problému(ne vždy, ale většinou). VAG hlásí chybu Tlak v sacím potrubí - diference + Vadná řídící jednotka. Auto mám bez čipu, najeto 200tis. pročetl jsem témata k tomuto problému, vyměnil podtlakové hadičky za nové, elektromagnet cvaká, klapka v turbu chodí (bylo v servise u kamaráda). Jeli jsem na projížďku s Vagem na klíně a sledovali křivky na výkonu. V momentě kdy auto spadne do nouzáku se křivka zastaví pokaždé na 66,7%. Snímač tlaku mám součástí jednotky. Hadička do jednotky OK, vyměnil jsem celou jednotku (za starší). Po výměně jednotky auto najezdilo okolo 1tis km bez problémů (kombinace krátkých i dlouhých cca 200km cest). Včera mi to opět spadlo do nouzáku a po napíchnutí na VAG opět ta samá chyba. Jsem v koncích POMOOOOC prosím.... Nevěřím, že bych měl takové "štěstí" a koupil opět špatnou jednotku. Pokud ano je divné těch 1000km bez pádu. Může být problém i jinde co třeba poškodí jednotku či snímač tl aku???
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
naloguj to kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 otacok do 4000 plny plyn a uvidime....
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Píšeš že hadička k jednotce je OK ale co hadička V jednotce, jakože uvnitř ??