MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
hm...dobrýho brouka mám teď v hlavě,já už to turbo(VNT 15)čistil dvakrát,a jestli jsem ten prstenes otočil nebo ne,to fakt už nevim....a ten šroub asi stejně nesešteluju aniž bych to turbo nevindaval cooo???takže opět ven a složit ho vyčištěný z nějakým postupem tady na foru
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ak si si presne neoznacil polohu toho prstenca, je mozne, ze si ho zrkadlovo otocil. Ono to totizto pasuje aj z jednej strany, aj z druhej. Ale len, ak mas 9 lopatkove turbo. Pri 11 lopatkovom toto neplati. Ten dorazovy srob je pekne zasity, a pristup k nemu je asi porod, ked je turbo namontovane. Este skus zhodit banku a hybat regulacnou tyckou. Mala by ist zlahka cca 2 cm...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
to by souhlasilo,2cm,a jde mi to hodně z lehka....ale teď si nejsem jistej počtem těch lopatek
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Na turbe by malo byt oznacenie GT 1749 - 9 lopatiek ( VNT 15 ), alebo GT 1749V - 11 lopatiek ( VNT 17 )
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
vnt 15,takže děvět,a tam se to teda dá i otočit že jo
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ano, presne tak, ako pises
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
tak to tady hned potvrdim jestli je to tím,to by byl fakt masakr,rozeberu to a napíšu,myslim si že to bude asi dobrá zkušenost na téma Nouzový režim
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
tak jsem to vygůůůgloval,to je devíti lopatkový,je tam vidět když se ten věnec otočí,tak se taky skrátí ta dráha lopatek....já blbec,jestli jsem to otočil tak jsme doma no,pak to sem písnu
- Přílohy
-
- vtg_ring_sauber.jpg (31.94 KiB) Zobrazeno 3498 x
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Konečně pořádný obrázek. Jinak bacha na to otočení statorového kola - je to častý problém. Člověk si řekne "je to stejný, pasuje, tak je to jedno". A prd - jedno to není.
Kdysi se to samé stalo kolegovi na servisu - otočil statorové kolo a zadělal si na celé odpoledne víceprací (zdarma).
Kdysi se to samé stalo kolegovi na servisu - otočil statorové kolo a zadělal si na celé odpoledne víceprací (zdarma).
- ajo
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 26.09.2007 21:03
- Bydliště: Prešov
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
ako pracuje trurbo v reale je tu
- Přílohy
-
- praca turba.gif (550.96 KiB) Zobrazeno 3449 x
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Janchi999..........díky díky díky,a vám taky kluci,teď jsem vyndal svoje turbo a je tomu přesně tak,prstenec mám otočený je to tak jak jste tu psali.U turba VNT 15 se to dá otočit,a ja tetřev to měl otočený....takže pro ostatní je to dobrý info,jeden z důvodů proč Nouzák.ještě jednou moc díky.Jdu to zas vyleštit,a fláknout to tam spátky....samozhřejmě už dobře
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Tomik-VW, v pohode. Ak vieme, radi pomozeme. Tak, prajem ti aby auticko nadalej dobre sluzilo a uz ziaden nudzak .
Napadla ma este jedna vec, ohladom 9-lopatkoveho turba. Skusenejsi, opravte ma. Myslim si,ze otoceny prstenec sa da zistit aj pomocou logu. Za predpokladu,ze N75, hadicky, banka na turbe, atd spravne pracuju. Pri otoceni prstenca sa skrati draha lopatiek a tym padom by malo turbo viacej tlacit, co ma za nasledok pad do nudzaku. Takze v logu by to malo byt krasne vidiet, pozadovany, aktualny tlak a obrovsky rozdiel medzi nimi. Samozrejme, aktualny tlak by bol nad tabulkove hodnoty
Napadla ma este jedna vec, ohladom 9-lopatkoveho turba. Skusenejsi, opravte ma. Myslim si,ze otoceny prstenec sa da zistit aj pomocou logu. Za predpokladu,ze N75, hadicky, banka na turbe, atd spravne pracuju. Pri otoceni prstenca sa skrati draha lopatiek a tym padom by malo turbo viacej tlacit, co ma za nasledok pad do nudzaku. Takze v logu by to malo byt krasne vidiet, pozadovany, aktualny tlak a obrovsky rozdiel medzi nimi. Samozrejme, aktualny tlak by bol nad tabulkove hodnoty
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Jojo,podle logu to tak bylo že je hodně tlaku,jenže já nejsem zas takovej počítačovej maniak abych ten log sem hodil.....no,každopádně teď už paráda,auto jede,prohnal jsem ho do Liberce a spátky,a jaká paráda že jsem mohl jet i v tom rychlim pruhu a né se táhnout s Aviema super,ještě jednou dík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.02.2013 22:03
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Zdravím,
potřebuji pomoc, už jsem docela zoufalý. Mám Alhambru 1999 AFN a auto mi okolo 3000 otáček padá do nouzáku. Pokud na volnoběh dám plný plyn, při 3500 otáčkách se motor začne dusit a pokud je studený, tak běží na 2-3 válce, nebo dokonce chcípně. Podle logu turbo tlačí při 3000 otáčkách tlak o 1000 Mbar víc, než je tlak požadovaný. Naklápění lopatek turba běhá OK (při manuální rozpojení hadičky při zapnutém mototu se hýbe v plném rozsahu), ventil N75 je funkční, ale při testu akčních členů necvaká a nezavírá se. Po výměně stejný problém. Tím pádem mi nechává lopatky turba otevřené. Hadičky jsou nové. Na VAGu mi hází chybu ventil G71 - zkrat na plus. Při vypnutém motoru mi ale kanál 11 píše aktuální tlak v sacím potrubí 1000 Mbar, což je asi špatně ne? Je možné, že je prasklá hadička v jednotce u snímače, nebo je čidlo/jednotka kaput?
Díky za všechny tipy.
potřebuji pomoc, už jsem docela zoufalý. Mám Alhambru 1999 AFN a auto mi okolo 3000 otáček padá do nouzáku. Pokud na volnoběh dám plný plyn, při 3500 otáčkách se motor začne dusit a pokud je studený, tak běží na 2-3 válce, nebo dokonce chcípně. Podle logu turbo tlačí při 3000 otáčkách tlak o 1000 Mbar víc, než je tlak požadovaný. Naklápění lopatek turba běhá OK (při manuální rozpojení hadičky při zapnutém mototu se hýbe v plném rozsahu), ventil N75 je funkční, ale při testu akčních členů necvaká a nezavírá se. Po výměně stejný problém. Tím pádem mi nechává lopatky turba otevřené. Hadičky jsou nové. Na VAGu mi hází chybu ventil G71 - zkrat na plus. Při vypnutém motoru mi ale kanál 11 píše aktuální tlak v sacím potrubí 1000 Mbar, což je asi špatně ne? Je možné, že je prasklá hadička v jednotce u snímače, nebo je čidlo/jednotka kaput?
Díky za všechny tipy.
Seat Alhambra I, 1999, 81kW AFN
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
V každým případě bych začal výpisem paměti závad, ta ti toho řekne spoustu. Nech si to píchnout na VAG a hoď sem výpis.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy