MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

hm...dobrýho brouka mám teď v hlavě,já už to turbo(VNT 15)čistil dvakrát,a jestli jsem ten prstenes otočil nebo ne,to fakt už nevim....a ten šroub asi stejně nesešteluju aniž bych to turbo nevindaval cooo???takže opět ven a složit ho vyčištěný z nějakým postupem tady na foru

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Ak si si presne neoznacil polohu toho prstenca, je mozne, ze si ho zrkadlovo otocil. Ono to totizto pasuje aj z jednej strany, aj z druhej. Ale len, ak mas 9 lopatkove turbo. Pri 11 lopatkovom toto neplati. Ten dorazovy srob je pekne zasity, a pristup k nemu je asi porod, ked je turbo namontovane. Este skus zhodit banku a hybat regulacnou tyckou. Mala by ist zlahka cca 2 cm...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

to by souhlasilo,2cm,a jde mi to hodně z lehka....ale teď si nejsem jistej počtem těch lopatek :?

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Na turbe by malo byt oznacenie GT 1749 - 9 lopatiek ( VNT 15 ), alebo GT 1749V - 11 lopatiek ( VNT 17 ) :wink:
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

vnt 15,takže děvět,a tam se to teda dá i otočit že jo

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Ano, presne tak, ako pises
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

tak to tady hned potvrdim jestli je to tím,to by byl fakt masakr,rozeberu to a napíšu,myslim si že to bude asi dobrá zkušenost na téma Nouzový režim :D

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

tak jsem to vygůůůgloval,to je devíti lopatkový,je tam vidět když se ten věnec otočí,tak se taky skrátí ta dráha lopatek....já blbec,jestli jsem to otočil tak jsme doma :mrgreen: no,pak to sem písnu
Přílohy
vtg_ring_sauber.jpg
vtg_ring_sauber.jpg (31.94 KiB) Zobrazeno 3498 x

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Marek77 »

Konečně pořádný obrázek. Jinak bacha na to otočení statorového kola - je to častý problém. Člověk si řekne "je to stejný, pasuje, tak je to jedno". A prd - jedno to není.

Kdysi se to samé stalo kolegovi na servisu - otočil statorové kolo a zadělal si na celé odpoledne víceprací (zdarma).

Uživatelský avatar
ajo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 26.09.2007 21:03
Bydliště: Prešov

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od ajo »

ako pracuje trurbo v reale je tu
Přílohy
praca turba.gif
praca turba.gif (550.96 KiB) Zobrazeno 3449 x
Obrázek

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

Janchi999..........díky díky díky,a vám taky kluci,teď jsem vyndal svoje turbo a je tomu přesně tak,prstenec mám otočený :mrgreen: je to tak jak jste tu psali.U turba VNT 15 se to dá otočit,a ja tetřev to měl otočený....takže pro ostatní je to dobrý info,jeden z důvodů proč Nouzák.ještě jednou moc díky.Jdu to zas vyleštit,a fláknout to tam spátky....samozhřejmě už dobře :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Tomik-VW, v pohode. Ak vieme, radi pomozeme. Tak, prajem ti aby auticko nadalej dobre sluzilo a uz ziaden nudzak :) .

Napadla ma este jedna vec, ohladom 9-lopatkoveho turba. Skusenejsi, opravte ma. Myslim si,ze otoceny prstenec sa da zistit aj pomocou logu. Za predpokladu,ze N75, hadicky, banka na turbe, atd spravne pracuju. Pri otoceni prstenca sa skrati draha lopatiek a tym padom by malo turbo viacej tlacit, co ma za nasledok pad do nudzaku. Takze v logu by to malo byt krasne vidiet, pozadovany, aktualny tlak a obrovsky rozdiel medzi nimi. Samozrejme, aktualny tlak by bol nad tabulkove hodnoty :)
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

Jojo,podle logu to tak bylo že je hodně tlaku,jenže já nejsem zas takovej počítačovej maniak abych ten log sem hodil.....no,každopádně teď už paráda,auto jede,prohnal jsem ho do Liberce a spátky,a jaká paráda že jsem mohl jet i v tom rychlim pruhu a né se táhnout s Aviema :lol: super,ještě jednou dík :yahoo:

Explosive
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 23.02.2013 22:03
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Explosive »

Zdravím,
potřebuji pomoc, už jsem docela zoufalý. Mám Alhambru 1999 AFN a auto mi okolo 3000 otáček padá do nouzáku. Pokud na volnoběh dám plný plyn, při 3500 otáčkách se motor začne dusit a pokud je studený, tak běží na 2-3 válce, nebo dokonce chcípně. Podle logu turbo tlačí při 3000 otáčkách tlak o 1000 Mbar víc, než je tlak požadovaný. Naklápění lopatek turba běhá OK (při manuální rozpojení hadičky při zapnutém mototu se hýbe v plném rozsahu), ventil N75 je funkční, ale při testu akčních členů necvaká a nezavírá se. Po výměně stejný problém. Tím pádem mi nechává lopatky turba otevřené. Hadičky jsou nové. Na VAGu mi hází chybu ventil G71 - zkrat na plus. Při vypnutém motoru mi ale kanál 11 píše aktuální tlak v sacím potrubí 1000 Mbar, což je asi špatně ne? Je možné, že je prasklá hadička v jednotce u snímače, nebo je čidlo/jednotka kaput?
Díky za všechny tipy.
Seat Alhambra I, 1999, 81kW AFN

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od smolda »

V každým případě bych začal výpisem paměti závad, ta ti toho řekne spoustu. Nech si to píchnout na VAG a hoď sem výpis.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“